بازاریابی هوش مصنوعی: آینده بازاریابی در دستان AI
اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا Jasper برای شما مناسب است یا نه، پیشنهاد میکنیم نسخه آزمایشیاش را امتحان کنید. درصورتی که در از جسپر کاربلد تا به حال استفاده کردید، خوشحال میشویم نظرتان را در انتهای همین مقاله با ما در میان بگذارید. برخی از متخصصان نگران هستند که با تکیه بیشازحد بر هوش مصنوعی، جنبههای انسانی بازاریابی کمرنگ شود. این مسئله میتواند درک عاطفی از مشتریان و تعاملات شخصی را کاهش داده و به روابط مشتری-برند آسیب بزند.
هوش مصنوعی با توانایی پردازش حجم عظیمی از دادهها و تحلیل الگوهای رفتاری مشتریان، به بازاریابان کمک میکند تا فرآیندهای پیچیده بازاریابی را به صورت خودکار انجام دهند و نتایج بهتری کسب کنند. این فناوری میتواند محتوای جذاب و هدفمندی را برای مخاطبان ایجاد کند که بازدهی کمپینهای بازاریابی را افزایش میدهد. همچنین، هوش مصنوعی به بازاریابان کمک میکند تا مدیریت شبکههای اجتماعی را بهبود داده و استراتژیهای خود را برای بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) ارتقا دهند.
مدرسه کسب و کار توسعه فردی
فهرست مطالب
جاسپر بر اساس بهترین محتوای شما، دادهها و عملکرد گذشتهتان، توصیههایی ارائه میدهد. در نتیجه، نه تنها نتایج خود را بهبود میبخشید، بلکه محتوایی ایجاد میکنید که مخاطبان شما آن را میپسندند. با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مانند چتباتها و سیستمهای پشتیبانی خودکار، کسبوکارها میتوانند بهصورت ۲۴ ساعته خدمات ارائه دهند. در نهایت، استفاده از استراتژیهای بازاریابی با هوش مصنوعی به کسبوکارها کمک میکند تا با دقت و کارایی بیشتری عمل کرده و در بازارهای رقابتی امروزی برتری پیدا کنند. ابزارهای هوش مصنوعی به طور خودکار نمیدانند که برای رسیدن به اهداف بازاریابی چه اقداماتی باید انجام دهند.
دوره تخصصی هوش مصنوعی اختصاصی (روی لب تاپ، رایگان و آفلاین)
این اپلیکیشن با مدل زبانی فوقالعاده قدرتمندی که بر مبنای یادگیری عمیق و دیتاستهای عظیم آموزش دیده، میتواند در مکالمات روزمره، تولید محتوا، کدنویسی، ترجمه و حتی مشاوره به کاربران کمک کند. نکته جالب درباره چتجیپیتی این است که با وجود هوشمندی بالا، همچنان به طور مداوم بهبود مییابد و یاد میگیرد. استفاده از این اپلیکیشن به ویژه برای کسبوکارها، برنامهنویسان و دانشجویان تحولی اساسی در بهرهوری و کیفیت کار به وجود آورده است. جاسپر با بیش از ۵۰ قالب سفارشی و پویا برای انواع محتوا و کمپینهای بازاریابی، از جمله عنوان ایمیل، پست لینکدین، توضیحات محصول و غیره ارائه میدهد. جاسپر میداند برای هر کمپین بازاریابی چه متنی مناسب است و از صحت و دقت محتوای تولید شده مطمئن است. علاوه بر این، این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی به شما امکان میدهد قالبها را متناسب با نیازهای خاص خود شخصیسازی کنید؛ آن هم به بیش از ۳۰ زبان!
این ابزارها با شبیهسازی مکالمات انسانی، به مشتریان در یافتن اطلاعات موردنیاز، ثبت سفارش و حتی حل مشکلات فنی کمک میکنند. برای نمونه، بسیاری از فروشگاههای آنلاین از چتباتها برای پاسخگویی سریع به پرسشهای کاربران استفاده میکنند، که این امر تجربه مشتری را بهبود میبخشد و نرخ تبدیل را افزایش میدهد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی، امکان شخصیسازی تجربه مشتری است. هوش مصنوعی با تحلیل رفتار کاربران، پیامهای بازاریابی هدفمندتری ایجاد میکند که مستقیماً با نیازها و علایق مخاطبان هماهنگ است.
Generating Topic Ideas Using AI Market Insights for Content
البته این موضوع نیز ناگفته نماند که مبحث پیشرفت تکنولوژی و هوش مصنوعی باعث شده تا برخی از متخصصین نگران این موضوع باشند که در آینده هوش مصنوعی تهدید خطرناکی برای نسل بشر است. برای استفاده از Jasper کافی است نوع محتوا (مثلاً مقاله یا تبلیغ) را انتخاب کرده، دستور یا موضوع موردنظر را وارد کنید و Jasper در عرض چند ثانیه محتوای پیشنهادی را تولید میکند. مدل های هوش مصنوعی چینی دیپسیک به سلطنت چتجیپیتی پایان داد؟ در سالهای اخیر، چتجیپیتی (ChatGPT) به عنوان یکی از پیشروترین مدلهای… این دوره به نحوی تهیه و تدوین شده است که مباحث آن به سادهترین شکل ممکن بیان شوند و مخاطبان دوره بتوانند بهسادگی متوجه موضوعات مطرح شده شوند.
در عوض، هوش مصنوعی تکامل یافته است تا مزایای خاص بسیاری را در هر صنعت ایجاد کند. اگرچه میتوانیم بگوییم که ساخت هوش مصنوعی از قرنها پیش در ذهن انسانها شکل گرفته است اما امروزه در قرن بیستم و بیست و یکم شاهد انواع رباتها و ماشینهای هوشمندی هستیم که میتوانند کارهای هوشمندانهای انجام دهند. در تعریف هوش مصنوعی آمده است که این علم شاخهای از علم کامپیوتر است که به تولید ماشینهایی میپردازد که میتوانند مانند انسان فکر کنند و وظایفی را انجام دهند. دوره iAAA فقط به آموزش اکتفا نمیکند؛ بلکه بستری برای معرفی برترین استعدادها به شرکتهای معتبر داخلی و بینالمللی فراهم میآورد. یکی از نوآوریهای iAAA، طراحی مسیر آموزش بر اساس توانمندی و سطح دانش فردی هر شرکتکننده است.
اگر برای اولین بار قصد دارید با Jasper کار کنید، از نسخه آزمایشی ۷ روزه رایگان استفاده کنید. البته برای فعالسازی آن، نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی دارید و پس از پایان این دوره، بهصورت خودکار یکی از پلنها برایتان فعال میشود (در صورت عدم لغو دستی). در این نسخه، فقط به امکانات پایه مانند قالبهای متنی، ورکفلوهای ساده و کمپینهای اولیه دسترسی خواهید داشت. هوش مصنوعی جاسپر jasper ai یکی از پیشرفتهترین نویسندگان هوش مصنوعی است که توانسته با ویژگیهای منحصربهفرد خود، جایگاه ویژهای در بین تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان دیجیتال پیدا کند.
هوش مصنوعی جاسپر Jasper AI: دستیار همهفنحریفی که کارتان را حسابی راه میاندازد
استفاده از ابزارهای CRM و تحلیل دادههای بزرگ میتواند به شرکتها در سازماندهی و پردازش دادهها کمک کند. برای نمونه، یک خردهفروشی آنلاین میتواند از تاریخچه جستوجوی کاربران برای ارائه پیشنهادهای شخصیسازیشده استفاده کند. بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی نیازمند تیمهایی با دانش تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات، دادهکاوی، و یادگیری ماشین است.
بسیاری از شرکتها به دلیل کمبود این مهارتها، نمیتوانند از ظرفیتهای کامل هوش مصنوعی بهره ببرند. علاوه بر این، آموزش تیمهای بازاریابی برای کار با این فناوریها، زمانبر و هزینهبر است. NVIDIA راهحلهایی مانند محاسبات ابری و لبهای را برای بارهای کاری هوش مصنوعی مختلف از جمله یادگیری ماشین، یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل داده ارائه میکند. NVIDIA AI با اکوسیستم خود که واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) و سایر فناوریهای پردازشی را شامل میشود، قصد دارد روند کسب بینش را سرعت بخشد. گرامرلی یک اپلیکیشن ویرایش متن است که با استفاده از الگوریتمهای پیشرفته پردازش زبان طبیعی، متون کاربران را بررسی کرده و اشکالات دستوری، املایی، سبکی و معنایی را تصحیح میکند.
با به روزترین آموزشهای هوش مصنوعی،کسبوکار خود را به سطح جدیدی از خلاقیت ببرید و هوشمندانهتر تصمیم بگیرید. هوش مصنوعی بهعنوان ابزاری مکمل برای تیمهای بازاریابی عمل میکند و بهجای جایگزینی آنها، وظایف تکراری را خودکار میکند تا تیمهای انسانی بتوانند روی استراتژیهای خلاقانه و تعامل با مشتری تمرکز کنند. در حالی که بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی مزایای بیشماری به همراه دارد، استفاده از این فناوری همچنان با چالشها و محدودیتهایی همراه است که در صورت نادیده گرفتن آنها، ممکن است اجرای پروژهها با مشکلات جدی مواجه شود. هوش مصنوعی بهعنوان یکی از ابزارهای کلیدی بازاریابی، مزایای متعددی دارد که میتواند به کسبوکارها در دستیابی به اهدافشان کمک کند.
برای نمونه، اگر یک الگوریتم به اشتباه مشتریانی را بهعنوان اولویت بالا دستهبندی کند، منابع زیادی صرف جلب مشتریانی خواهد شد که سودآوری کمی دارند. هوش مصنوعی برای تحلیل دقیق و ارائه نتایج قابل اعتماد به دادههای دقیق و ساختارمند نیاز دارد. دادههای ناقص یا نادرست میتوانند منجر به تصمیمات اشتباه و تأثیر منفی بر عملکرد بازاریابی شوند.
با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان برای تصمیم گیری دیگر مجبور نیستند تا پایان کار منتظر بمانند و میتوانند از تجزیه و تحلیلهای همزمان و واقعی برای انتخاب بهتر رسانهها استفاده کنند. استراتژیهای بازاریابی با هوش مصنوعی نه تنها به کسبوکارها امکان میدهند تا بهرهوری خود را افزایش دهند، بلکه راههای نوینی برای تعامل با مشتریان و بهبود تجربه آنها فراهم میکنند. با استفاده از هوش مصنوعی، بازاریابان میتوانند تحلیل دقیقتری از دادهها داشته باشند، رفتار مشتریان را پیشبینی کنند و کمپینهای بازاریابی شخصیسازیشده و هدفمندتری طراحی کنند. یکی از مهمترین مزایای استراتژیهای بازاریابی با هوش مصنوعی، قابلیت تحلیل عمیق دادههای مشتری است.
شخصیسازی و هدفگیری براساس نیاز مخاطب دومین بخش کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی است یعنی هوش مصنوعی میتواند به بازاریابان کمک کند تا پیامها و پیشنهادات خود را براساس نیازها و ترجیحات فردی مخاطبان هدفگذاری کنند. این امر میتواند با نمایش تبلیغات مرتبطتر به افراد در مکانها و زمانهای مناسب انجام شود. برای نمونه، پلتفرمهایی مانند آمازون از الگوریتمهای یادگیری ماشین برای پیشنهاد محصولاتی که با سلایق و تاریخچه خرید کاربران همخوانی دارند، استفاده میکنند. این ابزارها با تحلیل دادههای مصرفی و رفتار گذشته مشتریان، نه تنها تجربه کاربری را بهبود میبخشند بلکه میزان فروش را نیز افزایش میدهند.
Case Study: Using AI to Identify Disruptive Industry Trends
یوپر یک اپلیکیشن سلامت روانی است که از هوش مصنوعی برای ارائهی گفتاردرمانی کوتاهمدت استفاده میکند. این اپلیکیشن بر اساس اصول روانشناسی مگ سئو رفتاریشناختی (CBT) طراحی شده و با پرسش و پاسخهای هدایتشده به کاربران کمک میکند تا احساسات خود را درک و مدیریت کنند. یوپر به کاربران این امکان را میدهد که اضطراب، افسردگی، استرس و سایر مشکلات روانی خود را در یک محیط امن و قابل دسترس پیگیری کنند. گرچه این اپلیکیشن جایگزین درمانگر انسانی نیست، اما به عنوان یک ابزار حمایتی و مکمل بسیار موثر عمل میکند. هرچند با هزینه اضافی همراه است، اما هوش مصنوعی جاسپر با Surfer SEO ادغام میشود تا به شما در بهینهسازی محتوایتان کمک کند.
با معماری منعطف و منبع باز و رابط برنامه نویسی برنامه (API)، TensorFlow به کاربران اجازه می دهد محاسبات مبتنی بر ML را بر روی دستگاه های مختلف، از جمله دسکتاپ، سرورها، یا دستگاه های تلفن همراه بسازند، استقرار و نظارت کنند. کاربران همچنین می توانند مدل ها را در یک یا چند واحد پردازش مرکزی یا CPU (که به عنوان “مراکز کنترل” نیز در نظر گرفته می شود) و واحدهای پردازش گرافیکی (GPU) از طریق یک رابط برنامه نویسی یکپارچه اجرا کنند. پلتفرم چرخه حیات هوش مصنوعی انتها به انتها نیز برای عملیات چند ابری طراحی شده است و به سازمان ها انعطاف پذیری برای کار بر روی ابرهای عمومی مختلف، مراکز داده یا در لبه را ارائه می دهد. Google Vertex AI سازمان ها را قادر می سازد تا مدل های یادگیری ماشینی (ML) را بسازند، استقرار و مقیاس کنند.
این فناوری نه تنها پیچیدگیهای بازاریابی را کاهش میدهد، بلکه تجربهای منحصربهفرد و شخصیسازیشده را برای مشتریان ارائه میدهد. این نوشته به بررسی ابعاد گوناگون هوش مصنوعی در بازاریابی میپردازد و راهکارهایی برای بهرهبرداری بهتر از آن در پیشبرد اهداف کسبوکار ارائه میدهد. این تقسیمبندی دقیق به بازاریابان کمک میکند تا پیامهای بازاریابی خود را به صورت شخصیسازی شده برای هر گروه مخاطب ارائه دهند. هوش مصنوعی میتواند بسیاری از فرآیندهای بازاریابی را خودکار کند، از جمله مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت روابط اجتماعی (SMM) و اتوماسیون بازاریابی (MA). برای مثال، هوش مصنوعی میتواند برای خودکارسازی پاسخگویی به پرسشهای مشتریان در شبکههای اجتماعی استفاده شود.
میتوان از آن در IBM Cloud Pack for Data استفاده کرد و تیمها را قادر میسازد تا با یکدیگر همکاری کرده و فرآیندهای هوش مصنوعی را خودکار کنند. Rasa یک پلتفرم هوش مصنوعی محاوره ای است که به شما امکان می دهد دستیار مجازی خود را با نیازهای کسب و کار خود سفارشی کرده و تطبیق دهید. ماهیت منبع باز آن همچنین شما را قادر می سازد تا آن را در سیستم ها و منابع داده موجود ادغام کنید. در واقع، ممکن است با یکی از ادغامهای GPT OpenAI در پلتفرمهای مشتریانی مانند Stripe، Duolingo یا Morgan Stanley تعامل داشته باشید.
برای مقابله با این چالش، نظارت انسانی و تحلیل دقیق خروجیهای هوش مصنوعی ضروری است. هوش مصنوعی یک تکنولوژی است که قابلیت تفکر، یادگیری و تصمیمگیری در برخی موارد را دارد. چندی پیش خبری منتشر شد که نشان میداد تشخیص هوش مصنوعی در مورد یک بیماری خاص، از چند پزشک بهتر بوده است. با این وضعیت، تردیدی نیست که در سالهای آینده هوش مصنوعی در بسیاری از مشاغل به کمک انسان میآید و حتا جایگزین انسان میشود.
یکی از نوآوریهای iAAA، طراحی مسیر آموزش بر اساس توانمندی و سطح دانش فردی هر شرکتکننده است. در ابتدای دوره، هر فرد یک مسیر اختصاصی دریافت میکند که با پشتیبانی منتورها و منابع اختصاصی، بیشترین تطابق را با نیازهای او دارد. در حوزه سلامت و بهداشت هوش مصنوعی توانسته با تکنولوژی پیشرفته خود از ورود بیماریهای مهلک به بدن جلوگیری یا پیشگیری کند و همینطور در صورت نیاز توانسته برای بیماری درمان مفیدی پیدا کند.
امروزه در مقطعی از زمان هستیم که اگر به سرعت حرکت نکنیم، کاربر نظام آموزشی هوش مصنوعی نظام های دیگر خواهیم بود و همانطور که می دانیم پس گرفتن مرجعیت در فضای مجازی عملا سخت و غیر ممکن خواهد بود. این یعنی علوم انسانی ما تحت حاکمیت کشور های دیگر مدیریت می شود، یا براحتی بتوانند مسائل بومی فرهنگی، مذهبی، ملی و حتی امنیتی را با سوار شدن بر افکار جوانان ما برای اهداف خودشان سوق دهند. بخصوص در کشور ما، برای پیاده سازی اهداف انقلاب اسلامی که قرار است ارزش های اسلامی را به عرصه علم و فرهنگ و پیشرفت کشور همراه داشته باشد و الگویی در عرصه جهانی باشد. دانشآموزان، دانشجویان، فارغالتحصیلان، برنامهنویسان، علاقهمندان به یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، همگی جزو مخاطبان این برنامه هستند.
استراتژیهای بازاریابی با هوش مصنوعی به معنای استفاده از توانمندیهای هوش مصنوعی برای بهبود و بهینهسازی فعالیتهای بازاریابی است. این فناوری با تحلیل دادههای حجیم، امکان پیشبینی دقیق رفتار مشتریان و شخصیسازی پیامهای بازاریابی را فراهم میکند. از مهمترین مزایای آن میتوان به ارتباط هوش مصنوعی و کمپینهای بازاریابی دیجیتال اشاره کرد.
ما هر روز کلی مطالب آموزشی جالب در اینستاگراممون منتشر میکنیم!
شاید در تلویزیون و شبکههای اجتماعی دیده باشید که جراحی بدون دخالت انسان و به وسیله ربات انجام میشود. شبکه عصبی مصنوعی مانند سیستم عصبی انسان اطلاعات را بررسی میکند و تجربیات جدید را میآموزد طبق دادههای خود اطلاعات را طبقهبندی میکند. در سیستم زیستی انسانها اتصالات به واسطهی رشتههای عصبی سیناپسی برقرار میشوند اما در شبکه عصبی مصنوعی اتصالات از طریق گرهها (Node) برقرار میشوند. اما از آنجایی که علم با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت است، نمیتوان بهترین هوش مصنوعی در جهان را مشخص کرد. در حالی که فیلمها و رمانهای علمی تخیلی هالیوود هوش مصنوعی را به عنوان رباتهایی شبیه به انسان نشان میدهند که دنیا را تصرف میکنند، اما تکامل فعلی فناوریهای هوش مصنوعی چندان ترسناک نیست، یا کاملاً هوشمندانه نیست.
دیجیتال مارکتینگ، یکی از حوزههایی است که هوش مصنوعی در آن پیشرفتهای خوبی داشته است. دید سه بعدی) و دید رباتیک (دید AI به طور خاص برای کمک به ربات ها / ماشین ها برای تشخیص وظایف استفاده می شود). همچنین ویژگیهایی را برای کمک به کسبوکارها با رعایت مقررات ارائه میدهد، از جمله تأیید هویت، غربالگری و مدیریت فهرست تماشا، نظارت بر ضد پولشویی (یا AML). Microsoft Azure مجموعه ای از خدمات هوش مصنوعی است که برای توسعه دهندگان و دانشمندان داده طراحی شده است. شما می توانید از طریق تماس های API به مدل های هوش مصنوعی بینایی، گفتار، زبان و تصمیم گیری دسترسی داشته باشید.
- این شامل توسعه الگوریتمها و مدلهایی است که رایانهها را قادر میسازد از دادهها یاد بگیرند، الگوها را تشخیص دهند، تصمیمگیری کنند و وظایف را با کمترین مداخله انسانی انجام دهند.
- برای آشنایی با این دورهها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، کافی است به صفحه آموزش هوش مصنوعی و آموزش Chatgpt مراجعه کنید.
- به طور خاص، Content Assistant میتواند به شما در ایجاد ایدههای موضوعی برای وبلاگها، ایجاد طرحهای کلی وبلاگ، نوشتن پاراگرافها، ایمیلهای جستجوگر حرفهای یا بازاریابی و موارد دیگر در یک حساب Marketing Hub کمک کند.
- این پلتفرم همچنین دارای استخراج دانش، هوش مصنوعی مکالمه، اتوماسیون فرآیند اسناد، ترجمه ماشینی و رونویسی گفتار است.
- از یک رویکرد داده اول استفاده می کند، که به شما امکان می دهد داده ها را از منابع خارجی وارد کنید یا از داده های سیستم های داخلی خود استفاده کنید.
یادگیری عمیق در تشخیص تصویر برای بازاریابی شخصی استفاده میشود و پردازش زبان طبیعی به چتباتها برای پشتیبانی مشتری کمک میکند. هوش مصنوعی (AI) یکی از پیشرفتهترین فناوریهای قرن حاضر است که تحول گستردهای در نحوه اجرای بازاریابی و تعامل با مشتریان ایجاد کرده است. همچنین با قدرت تحلیل دادههای عظیم، پیشبینی رفتار مشتریان، و ایجاد تجربههای کاربری شخصیسازیشده، ابزار مهمی برای تحول در بازاریابی است. این فناوری به کسبوکارها کمک میکند بهرهوری خود را افزایش دهند و ارتباطات مؤثرتری با مشتریان برقرار کنند. در این مقاله، جنبههای مختلف بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله مزایا، چالشها و روشهای پیادهسازی آن، بررسی شده است تا به شما در استفاده مؤثر از این فناوری برای رشد پایدار و تقویت جایگاه رقابتی کمک کند. بازاریابی مبتنی بر هوش مصنوعی یکی از حوزههای پیشرو در فناوری است که با بهرهگیری از الگوریتمهای یادگیری ماشین و تحلیل دادههای بزرگ، مسیرهای نوینی برای تعامل با مشتریان ایجاد کرده است.
این حوزه با تمرکز بر شخصیسازی، پیشبینی دقیق رفتار مصرفکنندگان و بهینهسازی استراتژیهای بازاریابی، به کسبوکارها کمک میکند تا از رقبا پیشی بگیرند. هوش مصنوعی میتواند سریعتر از همتایان انسانی خود تجزیه و تحلیل دادههای مهم و تاثیرگذار را انجام دهد و از یادگیری ماشینی برای نتیجهگیری سریع بر اساس کمپینها و زمینههای مهم فعالیت مشتری استفاده کند. این موضوع به اعضای تیم فرصت میدهد تا بر طراحی استراتژی مناسب و افزایش خلاقیت تمرکز کنند.
در عصر دادهمحور امروز، تسلط بر مفاهیم و کاربردهای هوش مصنوعی، برای توسعهدهندگان نرمافزار و هر فردی که آینده شغلی، تحصیلی یا پژوهشی خود را در دنیای نوین میبیند، ضرورتی حیاتی به شمار میرود. در این روش رایانه میتواند با استفاده از هوش خود دادهها را پردازش کند آنان را مورد بررسی قرار دهد و الگوریتم مورد نیاز خود را از آن دادهها استخراج کند و بدون دخالت هوش انسانی از آنان استفاده کند. زهرا تجویدی- هوش مصنوعی دیگر یک مفهوم انتزاعی و آیندهنگرانه نیست، بلکه به بخش جدانشدنی زندگی روزمره ما تبدیل شده است.
بله، این دوره آنلاین است و شما میتوانید در هر زمان و مکان به محتوای آن دسترسی داشته باشید. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، آموزش، زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعهای است و کیفیت آن تأثیر مستقیم بر رشد فرهنگی، علمی و اقتصادی کشورها دارد. شرکتکنندگان در طول دوره از سیستم منتورینگ فردی و ارتباط مستقیم با تیم آموزشی بهرهمند هستند. در پایان دوره، شرکتکنندگانی که با موفقیت دوره را پشت سر بگذارند، مدرک رسمی iAAA را دریافت خواهند کرد. شرکتکنندگان در طول دوره از سیستم منتورینگ فردی و ارتباط مستقیم با تیم آموزشی بهرهمند هستند. هوش مصنوعی دیپ سیک deepseek چیست؟ اگر علاقه مند هستید بدانید هوش مصنوعی دیپ سیک چیست این میتونه جواب شما باشه ،…
بدون شک در آیندهای نزدیک شاهد ورود اپلیکیشنهای هوش مصنوعی حتی هوشمندتر و خلاقانهتر خواهیم بود که مرزهای تخیل و واقعیت را بیش از پیش جابهجا میکنند. تیم آموزشی این برنامه متشکل از اساتید تراز اول کشور در حوزه هوش مصنوعی و علوم داده است که ترکیبی از تجربه صنعتی، سابقه دانشگاهی، و توانمندی انتقال مفاهیم پیچیده را دارند. با توجه به پیشبینی درآمد ۸۸ میلیون دلاری هوش مصنوعی جاسپر، این سوال مطرح میشود که چه چیزی این ابزار را تا این حد خاص کرده است؟ شاید نگاهی به ۱۰ قابلیت برتر آن بتواند به این پرسش پاسخ دهد. کسبوکارها باید اطمینان حاصل کنند که از دادههای مشتریان بهصورت مسئولانه و مطابق با مقررات استفاده میکنند. شروع با پروژههای کوچک و آزمایشی میتواند به کسبوکارها کمک کند تا بدون ریسک بالا، تأثیرگذاری هوش مصنوعی را ارزیابی کنند. بهعنوان نمونه، یک برند میتواند از هوش مصنوعی برای بهینهسازی کمپین تبلیغاتی یک محصول خاص استفاده کند و پس از مشاهده نتایج، آن را به سایر بخشها گسترش دهد.
علاوه بر این، هوش مصنوعی میتواند بهترین زمان و کانال برای ارسال پیامهای تبلیغاتی را شناسایی کرده و اثربخشی کمپینها را بهبود بخشد. با استفاده از این ابزارها و بهرهگیری از استراتژیهای بازاریابی با هوش مصنوعی، کسبوکارها میتوانند تجربه مشتری را بهینه کرده، تعامل بیشتری ایجاد کنند و در نهایت به افزایش نرخ تبدیل دست یابند. این فناوریها به کسبوکارها کمک میکنند تا در رقابتهای پیچیده امروزی پیشرو باقی بمانند.
هوش مصنوعی در حوزه کسب کار میتواند از نحوه سرویسدهی به مشتریان باشد تا کنترلکردن کارمندان. یادگیری عمیق یکی دیگر از شاخههای هوش مصنوعی است که روش کار آن مانند شبکه عصبی مصنوعی میباشد. شاید شما امروزه شاهد خودروهایی باشید که بدون سرنشین حرکت میکنند این خودروها با استفاده از همین روش یادگیری عمیق (Deep learning) به وجود میآیند. به عنوان مثال تعاملات شما با الکسا، جستجوی Google و Google Photos همه براساس یادگیری عمیق (deep learning) است و هرچه بیشتر از آنها استفاده کنیم دقیقتر میشوند.
پلن Pro با امکانات بیشتر ۶۹ دلار است و پلن Business برای سازمانها بهصورت سفارشی و بر اساس نیاز قیمتگذاری میشود. با این حال، اگر علاقه مند به گسترش مهارت های خود هستید، می توانید در وبلاگ وب سایت ما درباره پایتون و سایر زبان ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. از یک رویکرد داده اول استفاده می کند، که به شما امکان می دهد داده ها را از منابع خارجی وارد کنید یا از داده های سیستم های داخلی خود استفاده کنید.
مثالی از کاربرد هوش مصنوعی در تبلیغات:
همچنین در ماههای تابستان نیز کارگاهها آموزشی مهارتهای نرم، دورههای آموزشی و رویدادهای تیمسازی برگزار خواهند شد. طی تابستان به مسائل و چالشهای مربوط به مسابقه بزرگ هوش مصنوعی نیز به تفصیل پرداخته خواهد شد. هوش مصنوعی جاسپر (Jasper AI) به شما کمک میکند محتوای متنی جذاب، خلاقانه و بهینهسازی شده برای موتورهای جستجو تولید کنید.
به همین جهت برای شرکت در این دوره هیچ پیشنیاز به خصوصی وجود ندارد و افراد با هر سطحی از آگاهی و تحصیلات میتوانند از مباحث این دوره نهایت استفاده را داشته باشند. Rasa ChatOps، ترکیبی از تمرینهای Rasa و DevOps، به شما امکان میدهد عوامل مکالمه خود را در کانالهای مختلف، اعم از چت وب، برنامههای پیامرسان یا رابطهای صوتی، مستقر و مدیریت کنید. به طور خاص، Content Assistant میتواند به شما در ایجاد ایدههای موضوعی برای وبلاگها، ایجاد طرحهای کلی وبلاگ، نوشتن پاراگرافها، ایمیلهای جستجوگر حرفهای یا بازاریابی و موارد دیگر در یک حساب Marketing Hub کمک کند.
بلوکهای یادگیری
الگوریتمهای آن به گونهای طراحی شدهاند که هر بار مشتری از سایت بازدید میکند، پیشنهادهایی کاملاً هماهنگ با نیازها و سلایق او ارائه میشود. این استراتژی باعث شده است که نرخ فروش و وفاداری مشتریان بهطور چشمگیری افزایش یابد. دادهها شامل اطلاعات دموگرافیک، تاریخچه خرید، رفتار آنلاین و بازخوردهای مشتریان میشوند.
چرا یادگیری دوره آنلاین بازاریابی هوش مصنوعی؟
در جهان امروز، فناوریهای نوین بهویژه هوش مصنوعی، فرصتهای غیرقابلانکاری برای دگرگونی نظامهای آموزشی فراهم کردهاند. از رفع نابرابریهای آموزشی و تسهیل یادگیری فردی گرفته تا افزایش دسترسی به منابع در مناطق محروم، هوش مصنوعی در حال تعریف مجدد آموزش است. IAAA هم دورهای آموزشی است و هم مسیری طراحیشده برای ساختن آیندهای حرفهای در هوش مصنوعی. این برنامه، با بیش از ۳۰۰ ساعت آموزش تخصصی غیرحضوری، طیف کاملی از مباحث ضروری و پیشرفته را پوشش میدهد.
نقش تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده در موقعیت یابی محصول
هدف این مقاله ارائه یک راهنمای جامع برای بازاریابان است که به آنها در درک پتانسیل هوش مصنوعی و استفاده از آن برای بهبود استراتژیهای بازاریابی خود کمک میکند. در این مقاله، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی میپردازیم و مزایای استفاده از این فناوری را برای کسب و کارها شرح میدهیم. همچنین، چالشهای پیش روی استفاده از هوش مصنوعی در بازاریابی را بررسی میکنیم و راهکارهایی برای غلبه بر این چالشها ارائه میدهیم.