خدمات سئو خدمات بهینه سازی سایت حرفهای افزایش رتبه گوگل
با تعیین ساختار آدرس دهی مشخص برای سایت (لینک سازی داخلی) اصلاحات لازم انجام می شود تا بستری مناسب برای انجام خدمات سئو فراهم شود. استفاده از خدمات سئو بهترین استراتژی برای موفقیت کسب و کار در فضای آنلاین است. خدمات سئو به شما کمک می کند تا با قرار گرفتن در صفحه اول نتایج گوگل، توجه مخاطبین را جلب نموده و کاربران بیشتری را جذب نمایید.
استراتژی سئو فنی فروشگاه اینترنتی
فهرست مطالب
در این روش گوگل بازخورد کاربران را در شبکه های اجتماعی نسبت به شما بررسی می کند و در صورت دریافت سیگنال های مثبت از جانب کاربران مانند لایک، کامنت ویا ذخیره کردن پست رتبه سایت شما را افزایش می دهد. همچنین زمانی کلمات کلیدی به سئو سایت شما کمک خواهند کرد که بدون تغییر از آنها استفاده کنید. افزودن یا حذف کردن یک یا چند سیلاب به آنها سبب می شود دیگر آنها کلمه کلیدی نباشند. اما متاسفانه بسیاری از امکانات مفید این وب سایت ها پولی بوده و یا باید با آیپی غیر از ایران به سایت وارد شوید.
نکات و فاکتورهای مهم سئو سایت فروشگاهی
تولید محتوای سئو شده و درست کردن تقویم محتوایی از مهم ترین کارهای این بخش است که سئوکاران حرفه ای ما، بطور صولی وکامل انجام می دهند. در سئو سایت فروشگاهی هم این مسئله بسیار مهم است که باید مراقب باشیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن دسته بندی را انجام دهیم و به هدف نهایی خود برسیم. بهینهسازی سرعت بارگذاری صفحات سایت فروشگاهی میتواند به ماندگاری کاربران و افزایش تعامل آنها کمک کند.
یافتن بهترین کلمه کلیدی
سئوی فنی جزو مواردی می باشد که برای تمامی وب سایت ها مهم است ولی این موضوع برای فروشگاه های آنلاین اهمیت دو چندان دارد. به خاطر آن که فروشگاه های آنلاین صفحات بسیار زیادی دارند و تمامی آن ها قدرت سئو فنی را افزایش می دهند. در مرحله بعد باید عناوین و توضیحاتی را برای محصولات و دسته بندی های خود بنویسیم. بله شما می توانید از متن بازاریابی وب سایت های تأمین کننده استفاده کنید، اما باید بدانید که مشتریان و SEO محتوای اصلی و یونیک را دوست داشته و اگر شما این کار را بکنید، از شما تشکر خواهند کرد. یعنی در مورد دسته بندی های اصلی و دسته بندی های فرعی خود زیاده روی نکنید. چرا؟ چون ساختار ساده تر سایت باعث میشود موتورهای جستجو راحت تر سایت شما را بخزند و محصولات شما را رتبه بندی کنند.
از مهم ترین راه هایی که می توان با استفاده از آن بازدید وب سایت خود را افزایش دهید موتورهای جست و جو هستند. برای جذب کاربران بیشتر از طریق موتورهای جست و جو مستلزم رعایت اصول سئو سایت فروشگاهی است. سئو داخلی (On-Page SEO) شامل بهینهسازی محتوای سایت، استفاده از کلمات کلیدی مناسب، بهبود ساختار صفحات و تنظیمات داخلی سایت است. از سوی دیگر، سئو خارجی (Off-Page SEO) بر لینکسازی، بهبود محبوبیت و رتبه سایت از طریق ارتباطات خارجی تمرکز دارد. اهمیت این دو حوزه به قدری است که حدود ۷۰ درصد منابع به بهینهسازی داخلی و ۳۰ درصد به سئو خارجی اختصاص مییابد. فروشگاههای اینترنتی با صدها محصول مختلف روبهرو هستند که توضیحات هر یک باید جذاب و دقیق باشد.
پیدا کردن کلمات کلیدی
اگر شما نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید، با استفاده از خدمات seo می توانید رتبه سایت خود را بهبود بخشیده و تعداد ورودی سایت را افزایش دهید. استراژی سئو سایت های فروشگاهی، باید مناسب و در چهت فروش بیشتر سایت باید باشد.اجرای برخی از تکنیک ها موجب جریمه گوگل می شوند که اگر به درستی اجرا نشوند سایت از نتایج گوگل حذف می شود. ولی آژانس ما با تیمی حرفه ای از کارشناسان سئو سایت فروشگاهی تمام عملیات را با دقت و به درستی انجام می دهد و شما با خیالی آسوده ناظر بالا آمدن در صفحات گوگل باشید. طراحی منوی واضح و دستهبندی مناسب محصولات، به کاربران کمک میکند تا تجربه خرید بهتری را در سایت فروشگاهی شما داشته باشند. نکتهای که در اینجا حائز اهمیت است، دریافت خدمات سئو سایت فروشگاهی از افراد یا شرکتهای ارائهدهنده خدمات سئو با تجربه و اعتبار بالاست.
بهینهسازی صفحات محصول
بهینهسازی محتوای صفحات محصولات با استفاده از توضیحات دقیق و جامع، و همچنین اضافه کردن کلمات کلیدی مرتبط در عناوین و متون، به بهبود رتبه سایت کمک میکند. ایجاد محتوای مفید و مرتبط مانند نقد و بررسی کتابها، معرفی نویسندگان، و محتوای آموزشی میتواند ترافیک سایت را افزایش دهد. یکی از مراحل بسیار مهم در سئو سایت فروشگاهی، بهینه سازی ساختار URL است.
طراحی و پیاده سازی استراتژی
البته شما می توانید با استفاده از تگ کنونیکال، از بروز این اتفاق جلوگیری کنید. فرض کنید شما در فروشگاه خود یک پیراهن مردانه با برندی خاص را دارید که برای هر رنگ از این پیراهن صفحه ای جداگانه در نظر گرفته شده است. روشهای دیگری هم برای یافتن کلمات کلیدی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم. در شرکت خدمات سئو فعالیت میکنید احتمالاً میدانید که یکی از مراحل مهم در کار هر سئوکار، نوشتن گزارش سئو…
پس از معماری وب سایت، نوبت به بهینه سازی صفحه های دسته بندی می رسد. در ادامه با انواع خدمات سئو که میتواند به بهینهسازی سایتهای فروشگاهی کمک کند آشنا خواهید شد. یک وبسایت کاربرپسند، زمان ماندگاری کاربران را افزایش میدهد و نرخ پرش (bounce rate) را کاهش میدهد. این فرآیند شامل شناسایی کلمات و عباراتی است که مشتریان هدف به دنبال آنها هستند. برای انجام این کار میتوانید از ابزارهای مختلفی مانند Google Keyword Planner، Ahrefs و SEMrush استفاده کنید.
اگر پیشتر فرآیند سئوی خارجی روی سایت شما انجام شده باشد، میبایست تحت بررسی قرار بگیرند تا لینکهای بیکیفیت و اسپم شناسایی و خنثی شوند. سئو داخلی یا سئوی on page عملیاتی است که بر روی محتوا و ساختار خود سایت در جهت بهینهسازی آن انجام میشود. ساختار صفحات و مسیرهای داخلی وبسایت خود را به ما بسپارید تا ما آنها را برای خوانده شدن توسط موتورهای جستوجوگر بهینه کنیم. اگر به دنبال خدمات طراحی پورتال سازمانی هستید، مشاوره و دریافت خدمات از تیم متخصص ایزی وب میتواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد.
طبق تصویر زیر می توانید نمونه های بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده و از آن استفاده کنید. همچنین با کلیک روی هر یک از این کلمات، باز هم نمونه های بیشتری به شما پیشنهاد خواهد شد. ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ آوادیس تیمی متشکل از طراحان، برنامه نویسان وب و کارشناسان بازاریابی دیجیتال هستیم. با استفاده از جدیدترین راه حل های مبتنی بر وب و جدیدترین تکنولوژی ها و ترندهای روز فناوری، به رونق کسب و کار شما کمک می کنیم. برای خلاصهکردن مقایسه سئو و بازاریابی دیجیتال، میتوان گفت اگر هدف شما فقط جلب مخاطب هدف به وبسایتتان است، باید از تکنیکهای مؤثر سئو استفاده کنید. اما برای تقویت حضور دیجیتال خود و افزایش آگاهی از برند، نیاز به ساخت یک استراتژی مؤثر بازاریابی دیجیتال دارید.
گوگل سعی می کند با تجزیه و تحلیل رابطه بین صفحات بر اساس پیوند آنها، بهترین محتوا را در سایت شما پیدا کند. این بدان معناست که ساختارهای ناوبری در سایت شما (مانند منوها و لینک های متقاطع) میتوانند بر درک گوگل از ساختار سایت شما تأثیر بگذارند. زمانی که ترافیک ورودی سایت افزایش پیدا کند، امکان رسیدن به صفحات اول گوگل بیشتر میشود که این موضوع شانس تبدیل افراد ورودی سایت به مشتریان واقعی را افزایش میدهد.
سیگنالهای اجتماعی شامل نظرات، اشتراکگذاریها، لایکها و تعاملات کاربران در شبکههای اجتماعی میشود و از دیدگاه گوگل معیاری مهم در ارزشگذاری یک سایت به شمار میرود. پلتفرمهایی مانند لینکدین، اینستاگرام، توییتر و فیسبوک از جمله محبوبترین شبکههای اجتماعی برای بهبود سیگنالهای اجتماعی هستند. سئو باعث افزایش ترافیک ارگانیک میشود که به معنای جذب بازدیدکنندگان بیشتر بدون پرداخت هزینههای تبلیغاتی است. تولید محتوای باکیفیت در سایت که کاربران بخواهند آن را به اشتراک بگذارند. نوشتن مقالات مرتبط با محصولات و صنعت شما میتواند به افزایش ترافیک کمک کند. کلمات کلیدی شما باید به طور طبیعی در متن عنوان و متا دسکریپشن قرار بگیرند.
بهترین کافه های مشهد : معرفی ۷ کافه با آدرس، منو و ساعت کاری
معمولا برای نتیجه گرفتن از خدمات سئو بایستی ۶ ماه الی یک سال فعالیت منظم انجام دهید. در مجموع برای بهینهسازی هرچه بهتر سایت، میبایست از فاکتورهای موتورهای جستوجو پیروی کرد. ما ویرایشهای لازم در وبسایت شما را برای آنکه از هر نظر با استانداردهای سئو همخوان شود، انجام میدهیم.
نمونه کارهای سئو سایت فروشگاهی
سئو ۴۸ با استفاده از جدیدترین روشهای امنیتی، وبسایتها و اپلیکیشنهای شما را از تهدیدات آنلاین محافظت کرده و امنیت بالا دادهها و اطلاعات کاربران را به بالاترین سطح میرساند. سئو ۴۸ برند رسمی از شرکت توسعه پردازان آتریا، یکی از پیشروترین مجموعهها در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و خدمات تخصصی برنامهنویسی در ایران است. فعالیتهای این مجموعه از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و در سال ۱۴۰۰ بهصورت رسمی با تاسیس شرکت به ثبت رسیده است. یکی از تکنیک های SEO، بازاریابی محتوایی است.شما با تولید محتوای حرفه ای و سئو شده، خدمات یا محصولات خود را به همه مخاطبین خود می رسانید و برند شما در ذهن مخاطبین می ماند.
استفاده از تصاویر و محتوای چندرسانهای بهینهشده
مثلاً عبارت «چگونه به آسانی کاغذ دیواری اتاق را عوض کنیم؟» یک Informational Keywords است که میتوان کلمه کلیدی تعویض آسان کاغذ دیواری را از آن استخراج کرد. البته در سایتهای فروشگاهی باید برای سئو محصولات فروشگاه از این اطلاعات کلمه مرتبط با محصولات خود را استخراج کرد مانند خرید کاغذ دیواری. لینک سازی یک فاکتور مهم در سئوی سایت فروشگاهی می باشد که اگر به طور درست انجام شود، باعث بهبود یافتن رتبه وب سایت در نتایج خواهد شد و اگر برعکس آن رخ دهد، به کابوسی وحشتناکی تبدیل می شود.
لینک سازی موجب می شود تا کاربران هنگام بازدید از یک صفحه، به صفحات مرتبط دیگر نیز مراجعه کنند. این کار موجب افزایش مدت زمان حضور کاربر در سایت می شود که تاثیر مستقیمی بر اعتبار سایت از نگاه گوگل خواهد داشت. گاهی اوقات هنگام بررسی سایت های کارفرمایان متوجه می شویم که صفحات مختلف سایت هیچ ساختار مشخصی ندارند! منوی نامناسب، لینک دهی نادرست، چیدمان غیراصولی مطالب، مشخص نبودن کلمات کلیدی هدف هر صفحه از مشکلاتی است که در این مرحله رفع می گردد.
تیم سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ کانون ایران نوین، افتحار همکاری با برترین برندهای فروشگاهی در حوزههای مختلف B2B ،B2C و حتی B2G را در کارنامه خود دارد و توانسته رضایت کامل این مشتریان را جلب کند. یکی از مواردی که به فروش بیشتر یک سایت و افزایش سئو آن کمک می کند، فروش محصولات در ترب و ایمالز است. وب سایت های ترب و ایمالز در واقع موتور جستجو محصول هستند که سایت های مختلفی را به کاربران نشان می دهند. ترب و ایمالز سایت های مختلف را بر اساس کمترین قیمت به کاربران نشان می دهند. از طرفی زمانی که نام فروشگاه شما دائما در دید کاربر باشد، برند شما شناخته شده و همین مسئله در افزایش برندینگ سایت و سئو خارجی تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
بنابراین یا آنها را نسازید یا اگر نیاز است چنین صفحهای داشته باشید، آن را نوایندکس کنید. بنابراین حتما باید در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورید تا هم صفحات محصول و هم مقالاتتان را سئو کنید. اگر شما به بهترین شکل محصول خود را در اختیار مشتری قرار دهید، مشتری راضی شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد. تحلیل مستمر عملکرد وبسایت و بهروزرسانی استراتژیها بر اساس دادهها و تغییرات الگوریتمهای موتور جستجو از اهمیت بالایی برخوردار است. ابزارهایی مانند Google Analytics و Google Search Console میتوانند در این زمینه بسیار مفید باشند. به عنوان یک مالک سایت اینترنتی، ممکن است وسوسه شوید که در محتوا صرفه جویی کنید یا ممکن است توضیحات محصول را محتوای کافی در نظر بگیرید.
به همین دلیل ممکن است فروشگاه را ترک کرده و به سراغ فروشگاه دیگری بروید. زمانی که کاربران سایت شما را بدون انجام هیچ عملی ترک میکنند، نرخ پرش سایت افزایش پیدا می کند. یکی دیگر از نکات مهم در سئوی سایت فروشگاهی، نوشتن محتوا با طول مناسب است. به طور کلی قانون خاصی برای طول یک محتوا وجود ندارد، اما آمار نشان می دهد که وب سایت هایی با طول محتوای بیشتر، اصولا رتبه بهتری دارند. اما باید به این نکته هم توجه کنید که طول محتوا به موضوعی که در مورد آن می نویسید نیز بستگی دارد. شاید بتوان گفت دیجی کالا یکی از رقبای اصلی سایت های فروشگاهی است؛ در نتیجه تحلیل و بررسی آن می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.
با این ترفندها به شما قول می دهیم که افزایش کلیک فوق العاده ای داشته و فروش سایت تان چندین برابر می شود. استفاده از جدیدترین ابزار های تحلیلی سایت و سئو برای فروشگاه های آنلاین لوازم و تجهیزات موسیقی می تواند ترافیک هدفمند جذب کند و به ارتقای تجربه کاربری کمک کند. بهینهسازی صفحات محصولات با توضیحات دقیق و استفاده از کلمات کلیدی در عناوین، متون و ویژگیهای محصول میتواند رتبه سایت را در نتایج جستجو ارتقا دهد. تصاویر محصولات باید با کیفیت بالا و حجم کم بهینهسازی شوند تا سرعت بارگذاری سایت سریعتر باشد. علاوه بر بهینهسازی صفحات محصولات، از کار و بهینه کردن بخش بلاگ غافل نشوید، که به رشد سئوی سایت فروشگاهی شما کمک شایانی میکند. با تولید محتواهای ارزشمند و مرتبط با محصولات خود، میتوانید ترافیک ارگانیک را افزایش داده، اعتماد کاربران را جلب کرده و به عنوان یک مرجع در حوزه خود شناخته شوید.
با شناخت نقاط ضعف و قوت رقبا میتوانیم دید جامعتری نسبت به راه پیشرو پیدا کنیم و در نتیجه خواهیم توانست برنامهریزی دقیقتری برای تخصیص زمان و سرمایه انجام دهیم. شما افرادی را به سایت خود هدایت میکنید که واقعاً به دنبال محصولات و خدمات شما هستند و سعی دارند از طریق جستجو نیاز خود را برآورده کنند. “از زمانی که سایت شخصیمون رو با شما طراحی کردیم و سئو کردید، ترافیک سایت بالا رفته و خیلی راحتتر دیده میشیم. کار شما واقعا حرفهای بود.” توضیحات و مقایسه محصولات، از مواردی است که گاهی کمتر به آن توجه می شود و این مورد به فروش بالاتر، کمک می کند. محتواهای تکراری توسط الگوریتم پاندا شناسایی شده و می تواند شما را جریمه کند.
امروزه، کاربران به دنبال محتوایی ارزشمند، کاربردی و خلاقانه هستند و تنها رعایت این سه اصل است که می تواند برند شما را حفظ کند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، احتمالا دغدغه اصلی شما تولید محتوایی است که نه تنها جذاب باشد، بلکه بتواند مخاطبان را به مشتریان وفادار نیز تبدیل کند. این کار تنها با تولید محتوای استراتژیک و حرفه ای توسط بهترین سایت تولید محتوا در ایران، امکان پذیر است. در دنیای پررقابت امروز، داشتن یک وبسایت فروشگاهی به تنهایی کافی نیست. برای موفقیت در این حوزه، نیاز به بهینهسازی و سئوی سایت دارید تا در نتایج جستجو بهتر دیده شوید و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید.
از تحقیق کلمات کلیدی و بهینهسازی محتوا گرفته تا سئوی داخلی و خارجی، تمامی خدمات ما با هدف افزایش ترافیک و رشد کسبوکار شما طراحی شدهاند. سئو کردن صفحات محصول و دستهبندیها یکی از سختترین بخشهای سئو سایت فروشگاهی است. محتوایی که حداقل ۱۰۰۰ کلمه دارد و طولانیتر هستند رتبه بهتری در گوگل کسب میکنند. هرچه توضیحات محصول کاملتر و جامعتر به کاربر کمک میکند که محصول موردنظر خود را بهتر بیابد.
برای فروشندگان این محصول به دلیل محبوبیت این نوشیدنی طراحی سایت قهوه می تواند بسیار پر سود باشد. معمولا قهوه جزء نوشیدنی هایی است که افراد در روز چندین بار مصرف می کنند. از این رو تمامی فروشندگان بهتر است برای تهیه این محصولات به سمت سئو فروشگاه آنلاین قهوه بروند تا مخاطبان با دسترسی سریع به سایت آنها بتوانند محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. بازاریابی کردن محتوا به مدیران کسب و کار ها کمک می کند تا بتوانند ترافیک ارگانیک و همچنین فروش سایتشان را افزایش بدهند. پیش از نوشتن محتوای مناسب برای محصولات سایت خود به مواردی که در زیر آمده است، توجه کنید.
چیزی که بالاتر از آن صحبت کردم، در واقع با اسم نیت جستجو یا Search Intent شناخته میشود. به زبان ساده این موضوع به این اشاره میکند که قبل از ساخت هر صفحه، باید ببینید دقیقا نیت کاربر از جستجوی کلمه کلیدی آن چیست و با صفحه مورد نظر به بهترین شکل ممکن نیازش را جواب بدهید. این افزونه شما را در بهینه سازی وب سایت ووکامرس کمک می کند، اما بدون استفاده از محتوای دائمی، تجزیه و تحلیل، تحقیق، ساخت لینک، نظارت و… به نتیجه خوبی نمی رسید.
طراحی ریسپانسیو برای موبایل هم از دیگر گزینه های مهم سئو سایت فروشگاهی است. استفاده از نظرات مشتریان و امتیازدهی به محصولات میتواند اعتماد بیشتری جلب کند و به سئو محلی با ثبت در Google My Business توجه شود تا فروشگاه در جستجوهای محلی هم دیده شود. در چنین فضایی، بروز یک اشتباه کوچک، ماه ها تلاش یک کسب و کار را به باد خواهد داد و عملکرد فروشگاه و میزان درآمدش را تغییر می دهد. پس باید بگوییم که هر وب سایتی جهت رتبه گرفتن، به سئو سایت فروشگاهی نیاز دارد. پس اگر تا الان بر روی سئوی سایت خودتان کاری نکرده اید، بهتر است که از همین امروز به فکر این موضوع باشید.
در نتیجه اکثر این محصولات و سایر صفحه ها در فرآیند ایندکس سایت درون موتور های جستجو با چالش مواجه شوند. از طرفی تعداد صفحه های بالا درون وب سایت های فروشگاه توجه به اصلاح اختلالات و مشکلات تکنیکالی را در اولویت بالاتر قرار خواهد داد. کاربران در وب سایت های فروشگاهی به منظور خرید موفق، احتیاج به بررسی و همچنین مشاهده کردن محصولات چندین صفحه دارند؛ با توجه به این موضوع بهبود یافتن سرعت وب سایت در آن ها اهمیت بالایی خواهد داشت. سئو نه تنها به جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک میکند، بلکه با ایجاد تجربه کاربری بهتر و افزایش اعتبار برند، نرخ تبدیل کاربران به مشتریان واقعی را نیز بالا میبرد. سئو فروشگاه اینترنتی الکترونیکی و دیجیتال نیازمند تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات الکترونیکی مانند “خرید گوشی موبایل آنلاین”، “فروشگاه لوازم دیجیتال” و “لوازم الکترونیکی با کیفیت” است.
استفاده از کلمات و عبارتهای توصیفی جذاب مانند «ارزانترین قیمت بازار»، «ارسال رایگان»، مگ سئو «تخفیف ویژه» و … توضیحات متا را خواندنیتر و مخاطب بیشتری را جذب میکند. در این مقاله قصد داریم که در مورد اینکه لینک سازی PBN چیست؟ بپردازیم و در مورد ساخت این لینکسازی… طبق آمار بیش از ۶۰ درصد فروشگاههای تخصصی از پلن حرفهای وبرمز استفاده کردهاند.
برای این منظور، داشتن یک استراتژی سئوی قوی و محتوای باکیفیت و مستمر اهمیت ویژهای دارد. تنها تولید محتوای متوسط که از کلمات کلیدی پر شده است کافی نیست؛ بلکه ایجاد محتوای ارزشمند که به سوالات و نیازهای مخاطب پاسخ دهد، کلید موفقیت است. هدف اصلی سئو سایت های فروشگاهی، افزایش فروش و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری است. به همین دلیل، تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات، برند و فرایند خرید است. از دیگر مراحل سئو سایت فروشگاهی، سئو تکنیکال است که در این مرحله باید از پروتکل HTTPS استفاده کنید. سازگاری صفحات وبسایت با گوشیهای موبایل، بهینه سازی تصاویر، ارسال نقشه سایت برای موتورهای جستجوگر گوگل، افزایش سرعت سایت و…، همگی اقداماتی هستند که در سئو تکنیکال انجام میشود.
رپورتاژ در سایتهای معتبر هم یک روش عالی برای سئوی خارجی سایت است که نه تنها به اعتبار بلکه به برندینگ شما نیز کمک خواهد کرد. بهینهسازی متن رپورتاژ و انتشار ماهیانه آنها با توجه به نیاز وبسایت شما صورت خواهد گرفت تا تمام تکههای پازل سئوی سایتتان کامل شود. کارشناسان با تجربه ما، بر اساس روانشناسی فروش و نوع محصول، بهترین چیدمان برای سایت شما در نظر می گیرند تا با تجربه کاربری آسان و حرفه ای، بهترین نتیجه را بگیرید. تمام این موارد همه و همه دنبال یک چیز و یک نتیجه هستند، افزایش فروش وافزایش درآمد، البته بشرطی که تکنیک های سئو سایت فروشگاهی به درستی انجام شده باشند. ارائه اطلاعات دقیق و مفید درباره محصولات، شامل توصیفات، تصاویر با کیفیت و نظرات مشتریان، به کاربران کمک میکند تا تصمیمگیری بهتری داشته باشند.
وقتی سئو سایت های فروشگاهی به درستی انجام شود و مشتریان و مخاطبان افزایش پیدا کنند کسب درآمد شماهم از طریق سایت بیشتر می شود. با جذب مشتریان هدفمند که به محصولات شما علاقهمند هستند، احتمال خرید آنها بیشتر میشود. در ادامه این مطلب از وب سایت پرش مارکتینگ، قصد داریم در خصوص اهمیت سئو سایت فروشگاهی، مزایا و مراحلی که در این مسیر باید انجام شود، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار دهیم. سئو سایت فروشگاهی به عوامل متعددی وابسته است که تعداد جستجو کلمه کلیدی یکی از مهمترین آنها است؛ بنابراین باید در انتخاب کلمه کلیدی دقت داشته باشید و کلمهای را انتخاب کنید که تعداد جستجوی بیشتری در گوگل داشته است.
اگرچه این کار باعث کاهش خطا در هنگام کدنویسی می شود؛ اما حقیقت آن است که ماشین بدان نیازی ندارد. حتی سرعت خواندن کدهای سایت توسط مرورگر و بالا آمدن سایت نیز کاهش می یابد.بهینه سازی کدنویسی سایت بخش کوچکی از فرآیند سئو می باشد که اکثر شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو آن را کنار می گذارند! اما بهینه بودن ساختار کدنویسی از لحاظ سرعت، امنیت و ایجاد تجربه کاربری مناسب بسیار حائز اهمیت است.
این موضوع باعث میشود که کاربران با احتمال بیشتری به وبسایت آنها وارد شوند و در نهایت خرید کنند. سایتهای فروشگاهی با سرعت بالا نه تنها کاربران را جذب میکنند، بلکه نرخ پرش (bounce rate) را نیز کاهش میدهند، زیرا کاربران به صفحات سریع و روانتر علاقهمند هستند. تجربه کاربری (UX) نیز با توجه به فاکتورهای مانند طراحی بهینه، ناوبری ساده و محتوای قابلدسترس اهمیت زیادی دارد.
- ابتدا با صفحات تاپ خود شروع کنید که احتمالاً هوم پیج یا صفحه اصلی، مجموعه محصولات اصلی و صفحات محصولات پرفروش شما خواهند بود.
- خدمات سئو تکنیکال نردبان با بهبود سرعت سایت و تقویت جزئیات تکنیکی، شما را از رقبا متمایز میکند.
- طبق تصویر زیر می توانید نمونه های بیشتری از کلمات کلیدی مرتبط را پیدا کرده و از آن استفاده کنید.
- سئو فروشگاه اینترنتی الکترونیکی و دیجیتال نیازمند تمرکز بر کلمات کلیدی مرتبط با محصولات الکترونیکی مانند “خرید گوشی موبایل آنلاین”، “فروشگاه لوازم دیجیتال” و “لوازم الکترونیکی با کیفیت” است.
- سئو در مارکت پلیسها نیازمند تمرکز بر جنبههای خاصی است، از جمله بهینهسازی برای الگوریتمهای خاص هر پلتفرم و استفاده از دادههای مشتریان برای بهبود تجربه خرید.
در دنیای دیجیتال امروز که بسیاری از افراد خرید خود را از طریق جستجو در بستر وب انجام میدهند، حضور در رتبههای اول نتایج جستجو (SERP)، اهمیت بسیار ویژهای دارد. در واقع اگر سئو سایت فروشگاهی شما به درستی اتفاق بیفتد، میتوانید سرمایه قابل توجهی را برای کسبوکار اینترنتی خود جذب کنید. براساس آمار منتشر شده در سایت Search Engine Land،اغلب کسبوکارها بین ۱۰ تا ۱۵ درصد از درآمد خود را بهعنوان بودجه تبلیغات در دنیای دیجیتال درنظر میگیرند؛حدود ۴۰ درصد از این بودجه مختص سئو است! محتوا شامل انواع مختلفی از متون، تصاویر، ویدیوها و صوتها است که در وبسایت یا پلتفرم شما ارائه میشود. محتوای سئو دوستانه friendly بهگونهای تولید میشود که موتورهای جستجو آن را ارزشمند و مرتبط تشخیص دهند. هدف اصلی این نوع محتوا، دستیابی به جایگاه بالا در نتایج جستجو (SERPs) و افزایش ترافیک، کلیکها و در نهایت تبدیل کاربران به مشتریان است.
تیم حرفه ای سئو درنیکا با وجود داشتن سال ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات سئو به کسب و کارهای مختلف، هرگز پیش از انجام بررسی های لازم، زمان رسیدن به صفحه یک گوگل را هم اعلام نمی کند؛ چه برسد به رتبه یک! اعلام زمان دقیق پس از آنالیز دقیق کسب و کار، کلمات کلیدی و رقبا انجام می شود. بنابراین اگر می خواهید بدانید چقدر طول می کشد تا به رتبه یک گوگل برسید؛ لازم است ابتدا با کارشناسان ما تماس گرفته و با ارائه توضیحات درباره کسب و کارتان، از مشاوره رایگان بهره مند شوید. انتخاب هاست مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در سئوی سایت فروشگاهی بهشمار میرود. سرعت سایت و پایداری آن بهصورت مستقیم با هاست در ارتباط است و میتواند تاثیر بسیار زیادی در رفتار مشتری داشته باشد. سرعت پایین سایت یکی از مهمترین دلایل خارج شدن افراد از سایتهای فروشگاهی محسوب میشود؛ بنابراین انتخاب هاست مناسب، یکی از کلیدیترین کارهایی است که باید برای سئو فروشگاه اینترنتی خود به آن توجه کنید.
بهینهسازی محتوای و پیادهسازی اصولی ساختار سایت در کنار یکدیگر شما را به نتیجه میرساند. در واقع با بالابردن کیفیت و عملکرد سایت و پیروی از دستورالعملهای سئو هم رتبه بهتری در گوگل میگیریم، هم تجربه کاربری را ارتقا خواهیم داد. به دنبال ایجاد لینک های معتبر در سایت های معتبر و مزتبط هستید؟ ما به شما رپورتاژ آگهی را پیشنهاد میدهیم.
اجازه بدهد که فضای اضافی که این صفحهها اشغال کردند و سودی ندارند آزاد شود. برای اینکه بدانید هر صفحه چقدر ترافیک داشته است میتوانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. در اینجا چهار گام را برای رسیدن به لیست بهترین و مناسبترین کلمات کلیدی برای سایت شما را بیان میکنیم. راستی در آخر اگر دوست دارید فروشگاه اینترنتی بسازید یا فروشگاهتان را به فروشگاه ساز پرتال انتقال بدهید، میتوانید از تست ۷ روزه و رایگان فروشگاه ساز استفاده کنید. البته نکته مهم اینجاست که گوگل به شدت نسبت به ساخت مصنوعی بک لینک حساسیت دارد و به همین دلیل به هیچ عنوان نباید بدون داشتن تخصص قبلی، به سراغ بک لینکها بروید. بنابراین یا از یک مشاور سئوی واقعا متخصص کمک بگیرید یا حداقل در این مورد چند دوره آموزشی ببینید.
اگر شما بهعنوان یک فروشنده لوازم خانگی در منطقه ۵ تهران هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتال فعالیت داشته باشید، با اجرای استراتژی سئو محلی میتوانید این فرد را به یک مشتری بدل کنید. صاحبان فروشگاه های آنلاین، همه به دنبال راهی برای جذب مشتری و فروش بیشتر هستند. یکی از راه های افزایش ترافیک سایت فروشگاه آنلاین، سئو سایت فروشگاهی است. در ادامه آموزش سئو سایت فروشگاهی در سال ۲۰۲۴ و مزایای آن را بیان کرده ایم. شرکت وب رمز در سال ۱۳۸۱ با موضوع ارائه خدمات وب و فناوری اطلاعات تاسیس شد. آژانس خلاقیت انجام سئو، با هدف ارائه خدمات سئو برای سایت ها و کسب و کارها شکل گرفت و در طول مدت فعالیت خود توانسته به بسیاری از سایت های فروشگاهی، خدماتی و پزشکی جهت افزایش بازدید و شناخته شدن، کمک کند.
اما لازم نیست فهرستی از تمام چیزهایی تهیه کنید که مشتریانتان از شما می پرسند یا هر چیزی که فکر می کنید که مشتریان ممکن است جواب هایی برای آنها بخواهند. برای انجام مصاحبه با رهبران و تأثیرگذاران حوزه فعالیتی خودتان، برای تولید لینک و محتوا تماس بگیرید. از همه مهم تر این است که برای دیسکرپشن های صفحات مختلف خودتان، چند تا الگوی مختلف برای محصولات مختلف سایت خودتان داشته باشید. بعد از تست کردن همان الگویی را برای تمام صفحات دیگر سایت تان، اجرا و پیاده کنید که ورودی و کلیک بیشتری داشته است.
راهنمای کامل سایت ایران فاندر برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی را برای ایده های بیشتر ببینید و سپس آن ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی را بررسی کنید تا لیست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید. بدلیل ماهیت پویای سئو و تغییرات متداول الگوریتمهای گوگل امکان ارایه تضمین برای کسب یک رتبه مشخص وجود ندارد. برای آگاهی بیشتر در مورد واهی بودن ادعاهای خدمات سئو تضمینی توصیه میکنیم مقاله سئو تضمینی را مطالعه کنید.
ساختار مناسب وب سایت فروشگاهی، دسترسی مشتریان و موتور های جستجو را به صفحات آن آسان تر می کند. برای ایجاد ساختار مناسب سایت فروشگاه باید به ۲ قانون طلایی زیر دقت کرد. بک لینک ها توسط موتورهای جستجو برای تعیین این موضوع استفاده می شوند که جامعه بزرگتر، چگونه به سایت شما بها و ارزش می دهد. در سئو سایت فروشگاهی و به طور کلی در کل سئو سایت ها، کسب بک لینک یک استراتژی بهینه سازی خارج از صفحه یا همان سئو خارجی است که بر ایجاد اعتبار و اعتماد شما متکی است. بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند که پس از شروع فرآیند سئو بلافاصله جواب بگیرند!
به عبارت دیگر، مشتریان به دنبال خرید محصولات خاصی هستند و از کلمات کلیدی بسیار دقیق برای پیدا کردن آنها استفاده میکنند. برای مثال، کسی که قصد خرید گوشی سامسونگ A54 را دارد، دقیقا همین عبارت را در موتور جستجو وارد میکند. پس به طور کلی، شما با سئو سایت فروشگاهی خود به جستجوی راحتتر کاربرانی که قصد خرید محصولی را دارند، کمک میکنید و از این طریق میتوانید مخاطبین هدف را به سمت سایت خود دعوت کنید. پس هدف اصلی از سئو سایت فروشگاهی، افزایش بازدید از سایت و در نهایت، افزایش فروش آن فروشگاه اینترنتی است. چون هم تعداد صفحات سایتهای فروشگاهی بالا است، هم در این سایت ها از آپشن هایی مثل تگ ها و دسته بندی ها به وفور استفاده میشود.
سئوی کلاه سفید به طور خلاصه یعنی اجرای عملیات سئو بدون زیر پا گذاشتن قوانین موتورهای جستوجو. سئوی کلاه سیاه دقیقا برعکس سئوی کلاه سفید با دورزدن مقررات موتورهای جستوجو صورت میگیرد که خطر بنشدن سایت از سوی این موتورها را در پی دارد. اگر برچسبی دارید که صفحه آن هیچ مطلب مفیدی ندارد، آن را حذف کنید؛ چرا که با این کار فقط بودجه سئو مگ خزش گوگل را از دست خواهید داد. اسکیما زبان نشانه گذاری است که به گوگل کمک می تواند تا یک محتوا را بهتر شناسایی و درک کند.
همچنین، تعیین تقویم محتوایی شامل کلمات کلیدی و برنامهریزی انتشار محتواها، به فروشگاه کمک میکند استراتژی سئوی خود را بهتر مدیریت کند. در حالی که سئو به کلمات کلیدی متکی است، برای بالا بردن رتبه سایت شما به چیزی بیش از پاشیدن برخی کلمات کلیدی در محتوای سایت شما نیاز است. تیم خدمات سئو حرفه ای تمامی راهکارهای موجود برای دستیابی هر چه سریعتر به اهداف کسب و کار را اجرا می کند. همانطور که در بخش خدمات سئو خارجی ذکر شد؛ لینک سازی در شبکه های اجتماعی و دریافت سوشال سیگنال به گوگل می فهماند که سایت شما چقدر محبوب است.
این استراتژی مشخص می کند که چه کلمات و عباراتی در زمینۀ کاری شما در گوگل بیشتر جستجو می شوند تا با استفاده از آنها ترافیک سایت را افزایش دهیم. تیم حرفه ای سئو ۴۸ (شرکت توسعه پردازان آتریا) با تجربهای بیش از ۱۰ سال درزمینه برنامه نویسی اختصاصی و خدمات حرفهای سئو سایت برای رشد و موفقیت شمافعالیت میکند. سئو ۴۸ با تخصص در طراحی سایت، سئو و اپلیکیشن، خدمات حرفهای، پشتیبانی ۲۴/۷ و تعهد به موفقیت کسبوکار شما را ارائه میدهد. در سئو ۴۸، با ترکیب ایدههای نوآورانه و استراتژیهای بهروز، راهکارهای خلاقانهای برای طراحی سایت، سئو و اپلیکیشن ارائه میدهیم تا کسبوکار شما برجسته و متمایز شود.
این وب سایت ها علاوه بر معرفی کلمات کلیدی، میزان رقابتی بودن آنها، حجم سرچ روزانه و سختی هر کدام را نیز به شما خواهند گفت. با بیش از ۱۵۰ پروژه موفق سئو سایت و ۸۵ درصد رضایت مشتریان، وبرمز به عنوان یک پیشرو در صنعت سئو شناخته میشود. تیم متخصص و حرفهای ما در کنار شماست تا با خدمات سئو حرفهای و هدفمند، رتبه وبسایتتان را در نتایج جستجو بهبود بخشید و به اهداف کسبوکارتان دست یابید. در چنین شرایطی خب قطعا صاحب سایت نمیتواند برای هر محصول یک توضیحات جداگانه بنویسد و همهشان را با توضیحات ۴۰ کلمهای و تکراری منتشر میکند. اصولا گوگل خودش با بررسی رقبا و نحوه فعالیت آنها، متوجه میشود که در این زمینه سئوکار نمیتواند محتوای اختصاصی تولید کند و صفحاتش را به عنوان زامبی پیج در نظر نمیگیرد. اگر شما هم فکر میکنید ممکن است شرایط مشابهی داشته باشید، حتما رقبایتان را بررسی کرده و از این موضوع اطمینان پیدا کنید.
کارشناسان تیم ما، با بهینه سازی عناصر مهم و تاثیرگذار در سرعت، تمام صفحات سایت شما در کوتاه ترین زمان ممکن و بطور کامل برای کاربر نمایش داده شود. موتورهای جستجو درک بهتری از سایت فروشگاهی شما پیدا خواهند کرد و در نهایت رتبه بهتری در نتایج خواهید گرفت. در یک فروشگاه اینترنتی مشتریان می توانند راجع به محصولاتی که از شما خریداری کرده اند نظر بگذارند. این نظرات برای مشتریان جدید بسیار با ارزش است.را که نحوه عملکرد شما را توضیح می دهد. نظرات کاربران حتی اگر منفی هم باشد، می تواند در جلب اعتماد مشتری موثر باشد. چرا که مشتری احساس می کند که هدف شما تنها فروش محصول نیست و جلب رضایت و رفع نیاز کاربر نیز جزو اهداف شما می باشد.
اگر به دنبال سفارش سئو سایت فروشگاهی هستید،با همکاران ما در کانون ایران نوین، بزرگترین آژانس تبلیغاتی کشور، تماس بگیرید. نکته مهم تری که باید به آن توجه کنید، تعداد کلمات کلیدی به کار رفته در طول محتوا است. برخی از وب مستران اعتقاد دارند که ۳ الی ۴ درصد حجم محتوا را باید کلمات کلیدی تشکیل دهد. اما ما به شما می گوییم که به موضوع محتوای خود نگاه کنید و به جای تکرار کلمات کلیدی، از کلمات کلیدی lsi یا مترادف استفاده کنید. به عنوان مثال اگر محتوای سایت فروشگاهی شما در مورد کفش کوهنوردی است، باید نام و متن جایگزین تصویر نیز به این موضوع مرتبط بوده و کلمه کلیدی همین حوزه باشد.
در واقع آنالیز رقبا به شما این امکان را می دهد تا نقاط ضعف رقبای خود را بشناسید و آنها را به نقاط قوت خود تبدیل کنید. اگر شما محتوای بهتری را ارائه نمایید، بدون شک به انتخاب کاربران تبدیل خواهید شد. ابزارهای دقیقی برای آنالیز رقبا وجود دارد که استفاده از آنها به تجربه و دانش نیاز دارد. اگر به موفقیت کسب وکار خود اهمیت می دهید و می خواهید از رقبای خود بهتر عمل کنید، انجام این کار را به تیم متخصص درنیکا بسپارید. ترافیک کم وب سایت عمدتا به دلیل پایین بودن رتبه در نتایج گوگل می باشد. حقیقت آن است که اگر سایت شما در نتایج نخست سرچ گوگل قرار نداشته باشد، شانسی برای دریافت کلیک کاربران نخواهد داشت!