افزایش رتبه سایت

رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ تریبون

برای نمونه در ابتدا باید بیان کنید که نداشتن یک وب‌سایت در دنیای امروز باعث می‌شود که از همه رقبای خود عقب بمانید. به عبارت بهتر بدون داشتن یک سایت فروشگاهی، باید به درآمد کمی که از مشتری‌های محلی خود دارید؛ قانع باشید. حالا زمان آن رسیده که شرکت خود را به عنوان برترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی سایت معرفی کرده و مخاطب را تشویق کنید که برای رسیدن به فروش بیشتر از این خدمات استفاده کند. در دنیای امروز بیشتر افراد حتی زحمت گوش دادن به تبلیغات تلویزیونی و رادیویی را به خود نمی‌دهند و نسبت به آن‌ها بی‌اعتماد شده‌اند.

در مورد رویداد یا جشنواره بین المللی و داخلی بهترین زمان حدود ۲ هفته قبل از برگزاری است تا رپورتاژ خبری بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشد. ضمنا با توجه به نوع فعالیت و به کمک ابزارهای مختلف مثل گوگل آنالیتیکس بفهمید که مخاطبین بیشتر چه ساعتی از روز به مطالعه و بررسی مطالب حیطه فعالیت شما می پردازند. در انتهای متن رپورتاژ خبری حتما اطلاعات مختصر و مفیدی در مورد کسب و کار شرکت بدهید اما نه اینکه از جانب خودتان باشد که جنبه تعریف از خود بدهد بلکه باید طوری به نظر برسد که وب سایت انتخابی شما از قول خودش از شما تعریف می کند. رپورتاژ آگهی می‌تواند برای تبلیغات ویژه‌ی محصولات و خدمات شما استفاده شود. به عنوان مثال، می‌توانید از رپورتاژ آگهی برای معرفی محصول یا خدمات جدید خود، یا برای تبلیغ یک فروش یا پروموشن ویژه استفاده کنید. رپورتاژ آگهی و بک لینک دو مفهوم متفاوت در حوزه تبلیغات و بهینه ‌سازی وب سایت هستند.

آیا ریپورتاژ آگهی اسپم محسوب می شود؟

اما در رپرتاژ آگهی، شما باید بر اساس تحلیل‌های انجام شده، شخصیت مخاطب را حدس بزنید و بر اساس آن، سناریوی مناسبی را پیدا کنید. تاثیر رپرتاژ در افزایش نرخ فروش, باعث شد که این مقوله به عنوان شاخه جدیدی از تبلیغات در نظرگرفته شود. نکته قابل توجه این است که مخاطب به صورت کاملا غیرارادی و ناخودآگاه جذب چیزی که شما می‌خواهید می‌شود.

به همین خاطر سن دامنه نزد گوگل یک اعتبار خیلی خوب است و در واقع این جور سایت ها رفیق گوگل هستند . و وقتی عمر یک دامنه بالا باشد همین اعتبار را در ریپورتاژ می تواند به سایت شما انتقال داده شود . در ایران چندین سایت در زمینه فروش رپورتاژ فعالیت دارند که جنبه مثبت این قضیه می تواند این باشد که شما با یک شرکت یا فرد فقط در ارتباط هستید که بررسی و درست قرار گرفتن آگهی شما به عهده همان شرکت یا فرد مذکور می باشد. پاسخ دادن به سوالات کاربران سایت به صورت مقاله یکی از بهترین مطالبی هست که می توانید تولید کنید پاسخ دادن به سوالات کاربران ارضا ذهنی و در نتیجه رضایت مشتری را برای شما در پی دارد.

همان طور که می‌بینید این نوع مقالات معمولاً با برچسب «اسپانسری»، «رپورتاژ خبری» یا «رپورتاژ آگهی» منتشر می‌شود. وقتی متن ریپورتاژ شما در سایت موردنظرتان آپلود شد، بک لینک های دریافتی از آن برای همیشه باقی میمانند (در برخی مواقع چنین نیست) و همین موضوع باعث تقویت پروفایل لینکی سایت شما میشود. متن Repertage معرفی یک خدمت یا محصول بایستی به روش‌های جذاب تهیه گردد. معمولاً استفاده از شیوه‌های داستان محور باعث می‌ شود مخاطب آن را همانند یک داستان دنبال کرده و با آن همزاد پنداری نماید.

بنابراین، یک رپورتاژ آگهی اصولی می‌تواند از جریمه شدن سایت شما توسط گوگل جلوگیری کند. ریپورتاژ را می‌ توان از بهترین روش‌ ها برای رتبه‌بندی در گوگل و انجام سئوی سایت معرفی کرد. زمانی که سایت به روش‌های مختلفی اقدام به لینک دهی به سایت دیگر می‌کند، در واقع سایت بک لینک گردیده است. چنانچه این بک لینک به صورت یک تفسیر جالب یا داستان به وجود آید به آن Repertage می‌گویند.

رپورتاژ آگهی را می توان اخبار تبلیغاتی دانست که در سایت های مختلفی منتشر شده است که برای هدایت کاربر به برند مربوط دارای لینک هایی به صورت فالو یا نوفالو می باشد. در کشورهای دیگر ریپورتاژ بعنوان pr (روابط عمومی) اینترنتی شناخته می شود چون رپورتاژ آگهی یکی از مهمترین راه ها برای رشد روابط تجاری است. عموما راه حل های تبیلغی مختلفی در اینترنت را می شناسید یا قبلا انجام داده اید. استفاده از تصاویر و ویدئوهای مرتبط با محتوای رپورتاژ آگهی، بر ارزش و اعتبار صفحه افزوده و اثربخشی آن را افزایش می‌دهد. رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارد که بسته به اینکه در چه رسانه‌ای منتشر می‌شود نام‌گذاری می‌شود.

در دنیای دیجیتال امروز، تبلیغات اینترنتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل شده است. در میان تنوع روش‌های تبلیغات آنلاین، رپورتاژ خبری جایگاهی ویژه دارد و نقشی کلیدی در برندینگ و ارتقای سئو ایفا می‌کند. رپورتاژ خبری فرصتی مناسب برای معرفی محصول یا خدمات شما به مخاطبان هدف است و به افزایش فروش و رشد کسب و کار شما کمک می‌کند. آیا ریپورتاژ آگهی بر روی نحوه بازاریابی سئو سایت تاثیر دارد؟ قطعا دارد! شما با استفاده از ریپورتاژ برای سایت تان بک لینک میگیرید و همین موضوع به تنهایی یکی از فاکتورهای اثر گذار بر روی سئو سایت است. علاوه بر این وقتی لینک سایت شما در سایت هایی با دامین آتوریتی بالا قرار میگیرد، کاربران بیشتری به سراغ شما می آیند و همین موضوع باعث میشود که گوگل سایت شما را موثر و کاربردی بداند و آنرا در رتبه های بالاتر نمایش دهد.

آیا انتشار رپورتاژ آگهی به سود وب‌سایت شماست؟

همین‌طور اگر سؤالی درمورد این مقاله دارید، در بخش دیدگاه منتظر شما هستم. نکته دوم هم اینکه لینک‌های مقاله Nofollow باشد تا تأثیری روی نتایج جستجو نگذارد. به این ترتیب احتمال اینکه مخاطبان مقاله را بخوانند، با نام کسب و کارتان آشنا شوند و حتی وارد سایتتان شوند، بسیار بالا می‌رود. با توجه به قیمت بالای رپورتاژ و تأثیری که روی سئو سایتتان دارد، در این مقاله هر چیزی که باید در مورد آن بدانید را به شما توضیح می‌دهیم.

به عبارت بهتر با انجام این کار، بر روی یک بند راه می‌روید که کوچک‌ترین اشتباه در آن باعث می‌شود به سختی سقوط کنید. در نتیجه حتما باید یک استراتژی درست برای بازاریابی اینترنتی خود داشته باشید و کانال‌های توزیع را معتبری را برای این کار انتخاب کنید. اینجا است که اهمیت انتخاب شرکت سئو و بهینه‌سازی سایت برای شما مشخص خواهد شد. زیرا استفاده از اقدامات غیر حرفه‌ای، می‌تواند رنگ کلاه را به سیاه تغییر داده و عواقب جبران‌ناپذیری برایتان داشته باشد.

انواع مختلف رپورتاژ

در این صورت همه‌ی کارهای مربوط به انتشار رپورتاژ آگهی از نگارش متن تا یافتن سایت معتبر و پربازدید به نحو احسن صورت خواهد گرفت. راهی که شغل و حرفه‌ی شما را به نحو احسن به مشتریان و جامعه‌ی هدف‌تان معرفی می‌کند. اگر کسب و کار خودتان را به فضای اینترنت برده‌اید، حتماً به تبلیغات اینترنتی از جمله انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های پُربازدید نیاز پیدا خواهید کرد. بنابراین می‌توانند برای سایت شما نتیجه مثبت داشته باشید، به علاوه اینکه کاربران از یک سایت معتبر به سایت شما وارد می‌شوند.

بهترین زمان برای شروع رپورتاژ آگهی

  • معمولا همه ابتدای کار در مقابل تبلیغات جبهه می‌گیرند و تصور می‌کنند که یک کلاه‌بردار می‌خواهد کالایی کاملا بی‌کیفیت را با قیمت بالا به آن‌ها بفروشد.
  • برای داشتن نتایج بهتر از رپورتاژ، باید محتوای به‌دردبخور و با کیفیتی را در سایتتان منتشر کنید.
  • اصولاً چهار پارامتر مهم وجود دارد که اگر وب سایت مورد نظر امتیاز مناسبی را در آن ها داشته باشد تاثیر انتشار رپورتاژ بسیار بیشتر از وب سایت های دیگر خواهد بود.
  • برای نمونه در ابتدا باید بیان کنید که نداشتن یک وب‌سایت در دنیای امروز باعث می‌شود که از همه رقبای خود عقب بمانید.
  • هر چه بک لینک هایی که ما برای سایتمون میگیریم طبیعی تر باشه و از کیفیت بالاتری برخوردار باشه تاثیر خیلی بهتری روی سئو سایت دارد که ما این موضوع رو به صورت کامل در مقاله آموزش سئو برای شما شرح دادیم.
  • اما توجه کنید کیفیت رپورتاژ نیز بسیار مهم است و تنها تعداد آن‌ها کافی نیست.

با افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، آگاهی مشتریان نسبت به محصولات و خدمات شما نیز افزایش می‌یابد. این آگاهی می ‌تواند به تقویت نام و شناخت برند شما کمک کند و در نهایت منجر به افزایش فروش شود. بهترین راه برای جذب مخاطب در ریپورتاژ آگهی این است که ما در لا به لای مطالب مفید و آموزشی که ارائه می کنیم به صورت غیر مستقیم به محصول و یا خدماتی اشاره کنیم که مخاطب کنجکاو و ترغیب به بازدید و یا استفاده از آن شود. به عنوان مثال سایت هایی که در جلوتر بهتون معرفی میکنم جزو سایت های خوب ایران هستند که تمامی پارامتر های لازم را دارند . و البته سایت هایی هم هستند که کلی سایت به شما معرفی می کنند که در از طریق پنل این سایت ها می توانید اقدام به خرید ریپورتاژ آگهی کنید . همچنین ما می توانیم از کلمه کلیدی به اضافه برند استفاده کنیم به عنوان مثال خرید ریپورتاژ آگهی کارکوک .

کیورد استافینگ چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

درست است که ریپورتاژ اگهی در یک سایت دیگه منتشر میشه و ربطی به سایت ما نداره اما یادتون باشه که ما قراره از گرفتن بک لینک ها در نهایت سود ببریم .به همین خاطر چند کار را به هیچ عنوان نباید انجام دهید . یعنی اگر من یک محتوای ۲۰۰۰ کاراکتری در سایتم نوشتم ، نباید متن آگهی من بیشتر از این موضوع باشه که خب خود اون ریپورتاژ جایگاه اصلی من رو بگیره و از سایت خودم قوی تر باشه . منظورمان از سایت های اعتبار بالا ، سایت های خبری یا فناوریی هستند که روزانه تعداد زیادی محتوا در این نوع سایت ها منتشر می شود و بازدید کننده های زیادی هم دارند . گرچه رپورتاژ یک تکنیک سئوی خارج از صفحه است، اما بهتر است در محتوای خود از تکنیک‌های سئوی داخل صفحه (On-Page SEO) نیز استفاده کنید.

با افزایش تعداد بازدیدکننده‌ ها، سطح رضایت کاربران نیز افزایش می‌ یابد. این موضوع می ‌تواند منجر به بهبود رده ‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو شود و در نتیجه بیشترین ترافیک و بازدید را به سایت شما بکشاند. هر کسب و کار آنلاینی در تلاش است که با بالا بردن ترافیک ورودی سایت خود، فروش بالاتری را در بازار کسب وکارهای آنلاین نصیب خود کند. در این بین راهکارهای زیادی در زیرمجموعه سئو قرار دارد که می تواند اثر زیادی بر بهبود رنک سایت در نتایج سرچ گوگل داشته باشد. وقتی قصد خرید ریپورتاژ آگهی دارید باید همه این فاکتور های گفته شده را کنار هم قرار دهید ، یکی از این فاکتور ها سن دامنه است . وقتی سن یک دامنه بالا باشد و از طریق سایت archive اون سایت رو مورد بررسی قرار دهید اگر از اول در همین حوزه کار میکرده ، قطعا یک سایت خوب برای ریپورتاژ رفتن به حساب میاد .

وقتی شما می خواهید کسب و کار یا وب سایتتان را بهتر به دیگران معرفی کنید از تبلیغات استفاده می کنید. باید دقت کنید که خرید رپورتاژ آگهی کم‌کیفیت و اسپم نه تنها کمکی به سایت شما نمی‌کنند، بلکه می‌توانند منجر به جریمه شدن و کاهش رتبه سایت شما شوند. با تحقیق کافی درباره منابع لینک‌سازی، استفاده از ابزارهای تحلیل، ساخت لینک‌های طبیعی و بررسی دوره‌ای پروفایل بک لینک‌ها می‌توانید از خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک‌های اسپم جلوگیری کرده و رتبه سایت خود را بهبود بخشید. رپورتاژ آگهی اسپم لینک‌هایی هستند که از سایت‌های بی‌کیفیت یا مرتبط با محتواهای مشکوک و غیرمعتبر به سایت شما هدایت می‌شوند.

با استفاده از رپورتاژ آگهی، شما می توانید لینک های وب سایت خود را در جستجوگرها بهبود داده و رتبه ویدئو ها، عکس ها و محتوای دیگر خود را در نتایج جستجو افزایش دهید. این به شما کمک می کند تا بر رقابت با سایر رقبا پیروز شده و بالاترین حضور آنلاین را داشته باشید. با استفاده از این ترفند خیلی سریع‌تر می‌توانید به لینک برتر در حوزه کاری خود تبدیل شوید. زیرا انتشار رپرتاژ آگهی یک تکنیک کلاه خاکستری است که ما در مقاله انواع سئو درباره آن توضیح داده‌ایم.

دلیل و مقابله با بی اختیاری ادرار در خانم ها (۲ نکته مهم)

بسته به اینکه تولید محتوا رپرتاژ آگهی خود را به چه کسی بسپارید؛ هزینه انجام این کار برایتان متفاوت است. تا حد امکان سعی کنید که به صفحه اصلی سایت خود لینک ندهید؛ زیرا این صفحه معمولا با کلمه‌های کلیدی دشواری هدف‌گذاری می‌شود. بنابراین تنها زمانی این کار را انجام دهید که مطمئن شده‌اید رقابت زیادی بر سر این کلمه کلیدی وجود ندارد. هرگز با استفاده از دو انکر تکست متفاوت، به یک صفحه از وبسایت خود لینک ندهید. زیرا این کار باعث می‌شود که تنها یکی از پیوندها در نظر گرفته شوند و عملا سایر لینک‌های موجود را بی‌ارزش خواهد کرد.

ریپورتاژ و تاثیر آن بر سئو

البته فراموش نکنید تا زمانی که سایت شما محتوای مناسبی برای ارائه ندارد، بهتر است ابتدا برای بهبود آن برنامه‌ریزی کنید تا اگر مخاطبی از این طریق وارد سایت شما شد، بتواند به خوبی با خدمات شما آشنا شده و از آن‌ها استفاده کند. پس از مدتی کوتاه دیگر اعتماد خود را از دست می‌دهید و دیگر حتی به آن رسانه که چنین اخباری را منتشر می‌کند، مراجعه نمی‌کنید. پس برای اینکه اعتماد مخاطب خود را از دست ندهید، به هیچ عنوان در نوشتن آن نباید دروغ بگویید. همچنین رسانه‌ها نیز روی اعتماد مخاطبان خود حساس هستند و ممکن است محتوای شما را منتشر نکنند. بسیاری از افراد تصور می‌کنند هنر رپورتاژنویسی ساختن افسانه‌های قابل‌باوری در مورد محصول یا خدمات، برای متقاعدکردن مشتری است.

هرچقدر تعداد رپورتاژهای شما بیشتر باشد، احتمال بالاتری وجود دارد که سایت شما در نتایج جستجو بهبود یابد. اما توجه کنید کیفیت رپورتاژ نیز بسیار مهم است و تنها تعداد آن‌ها کافی نیست. اگر رپورتاژ شما در منابع قوی و معروف منتشر شود، این می‌ تواند به تأثیرگذاری بالاتر آن در سئو کمک کند. منابع قوی عبارتند از وب سایت ‌های با رنکینگ بالا، وبلاگ ‌های پرطرفدار، رسانه های اجتماعی معتبر و غیره. اگر رپورتاژ شما شامل محتوای خلاقانه، منحصر به فرد و جذاب باشد، احتمال بالاتری وجود دارد که جذب تعداد بیشتری لینک و بازدیدکننده به سایت شما را فراهم کند. انتخاب روش مناسب برای افزایش نمایش آگهی‌ها، به عوامل مختلفی مانند بودجه، اهداف تبلیغاتی و نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد.

شما می توانید با استفاده از این روش ها، مطلب خود را برای سایت های خبری ارسال کنید. همچنین پلتفرم هایی وجود دارند که شما با همکاری آنها به سادگی می توانید نسبت به درج رپورتاژ اقدام نمایید. اگر رپورتاژ آگهی شما در سایت‌های بی کیفیت منتشر شود، ممکن است اعتبار و اعتماد سایت شما کاهش یابد. در مقابل تبلیغات تلویزیون، رادیو یا صحافی، رپورتاژ آگهی هزینه کمتری دارد و به شما اجازه می دهد تا با یک بودجه مناسب به اهداف خود برسید. به طور کلی، افزایش بازدید سایت می‌ تواند به تقویت نام و شناخت برند، افزایش فروش، بهبود وضعیت سئو سایت شما کمک نماید.

به همین دلیل بهترین کار این است که امور مربوط به درج و انتشار رپورتاژ را به پلتفرم تخصصی خدمات رپورتاژ آگهی بسپارید. همچنین می‌توانید نگارش رپورتاژ خود را به نویسندگان حرفه‌ای تسمینو بسپارید و تمام مراحل انتشار رپورتاژ را به نحو احسن به انجام برسانید. بالاتر هم گفتم شما با خرید رپورتاژ، علاوه بر انتشار یک مقاله تبلیغاتی در سایت مورد نظر، می‌توانید از آن یک تا پنج بک لینک هم به سایت خودتان بدهید. اما آیا این بک لینک ها سئو سایتمان را یک شبه زیر و رو می‌کند؟ در ادامه جواب می‌دهیم. همچنین، وب‌سایت‌هایی که رپورتاژ آگهی منتشر می‌کنند، معمولاً بازدید روزانه زیادی دارند.

حوزه کاری رسانه منتشرکننده آگهی باید با حوزه کاری شما یکسان یا حداقل به آن نزدیک باشد. از این‌رو اعتبار لینک نزد گوگل بالاتر خواهد رفت که این موضوع منجر به افزایش رتبه سایتتان در این موتور جست‌وجو خواهد شد. عمر دامنه فاکتور مهم دیگر جهت خرید رپرتاژ است که هرچه عدد بیشتری داشته باشد، نشان می‌دهد که رسانه مورد نظر برای درج رپورتاژ مناسب‌تر است. معمولا عمر دامنه یکی از فاکتورهای مهم سئو نزد گوگل محسوب می‌شود و نشان‌دهنده میزان فعالیت سایت است.

در ضمن اگر نگران هستید که ارائه رپورتاژ به سئوی سایت‌تان ضرر برساند یا قصد ندارید قوانین گوگل را دور بزنید، بهتر است از تگ Nofollow در لینک‌های موجود در آن استفاده کنید. به این ترتیب نه تنها سایتتان توسط گوگل جریمه نخواهد شد، بلکه می‌توانید از ترافیک حاصل از رپورتاژ استفاده کرده و نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. شاید بنظرتان سخت بیاید که باید بروید رسانه‌های مختلف را یکی یکیاز نظر کیفیت و قیمت بررسی کنید و برای انتشار هماهنگی‌های لازم را انچام دهید. برای همین شرکت‌هایی وجود دارند که این کار را برای شما راحت کرده‌اند.

سایت باید دارای طرح و رابط کاربری ساده و قابل استفاده باشد تا کاربران به راحتی به صفحات مختلف دسترسی پیدا کنند. سایت باید اخبار را به صورت سریع و به‌روز منتشر کند تا رپورتاژ شما نیز در زمان مناسب قابل مشاهده باشد. مشکل اصلی گوگل با لینک های خریداری شده، لینک های اسپم و غیر طبیعی است. هر بار که یکی از این کارها انجام شود انگار ریپورتاژ ما زنده می شود و مثل این است که ما از اول ریپورتاژ رفتیم و مدام ما افزایش رتبه خواهیم داشت .

در انتها از کاربر بخواهید اقدامی را انجام دهد و به اصطلاح از CTA استفاده کنید. CTA یا Call To Action بهتر است به‌صورت مستقیم کاربر را به انجام اقدامی دعوت کند؛ مثلا «برای خرید کلیک کنید» می‌تواند یک CTA کوتاه و مستقیم باشد. گوگل از فاکتورهای مختلفی برای رتبه‌بندی صفحه نتایج (SERP) استفاده می‌کند؛ یکی از این فاکتورها که اهمیت زیادی دارد اعتبار دامنه سایت است. این موضوع به گوگل می‌گوید که یک سایت با اعتبار دامنه بالا شما را تایید کرده و به سایتتان لینک داده است؛ بنابراین از نظر گوگل سایتتان یکی از فاکتورهای مهم را دارد و در نتیجه وب‌سایت شما به رتبه‌های برتر گوگل خواهد رسید. رپورتاژ خبری یکی از تکنیک های بسیار هوشمندانه در حوزه خدمات سئو سایت می باشد. هر چقدر شما در شناخت وب‌سایت‌های میزبان عملکرد بهتری داشته باشید و بتوانید یک محتوای کاربردی و مشتری پسند ارائه دهید قطعا مخاطبان سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

آیا ریپورتاژ آگهی اسپم محسوب می شود؟

رپورتاژ آگهی خبری چیست؟

اگر این لینک‌سازی بر اساس اصول و قوانین گوگل انجام شود، می‌تواند ارزش زیادی پیدا کند. در رپورتاژ آگهی، لینک‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که تاثیر منفی بر سئو نداشته باشند. در سایر روش‌ها، تبلیغات معمولاً تا زمانی که هزینه آن پرداخت شود نمایش داده می‌شوند و پس از انقضای آگهی تأثیر خود را از دست می‌دهند. برای انتشار رپورتاژ آگهی بهتر است رسانه‌ای را انتخاب کنید که با حیطه کاری شما مرتبط باشد. این امر باعث می‌شود تا تأثیرگذاری تبلیغات شما دوچندان شود و مخاطبان هدف مشترکی با حوزه کاری خود داشته باشید.

اما موضوع اصلی که مورد بحث است این است که چرا برای رپورتاژ خبری در وب سایت های مختلف قیمت های متعددی تعیین میشود؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم که سایت میزبان تعیین کننده قیمت رپورتاژ می باشد. با این حال رپورتاژ آگهی اصول نوشتاری خاص خود را دارد، باید بدانید کدام وب سایت برای درج رپورتاژ آگهی بهترین گزینه است، چه مواقعی باید از آن استفاده کنید و چطور باعث بهبود ترافیک و سئو سایت شوید. لذا بسیاری از افرادی که هزینه نسبتا بالایی برای رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف می پردازند ولی نتیجه مطلوبی نمی گیرند باید به دنبال عیب یابی باشند و راهنمای جامعی در این مورد دریافت کنند. همچنین باید توجه داشته باشید که انتخاب روش مناسب برای استفاده از رپورتاژ آگهی، به اهداف شما بستگی دارد. برای مثال اگر هدف شما تبلیغات ویژه‌ی محصولات و خدمات است، باید رپورتاژ آگهی خود را در سایت‌هایی منتشر کنید که مخاطبان هدف شما را در خود جای داده‌اند.

پس در حین مقایسه سه برند مختلف خودروسازی، در مورد برند مدنظر چنین بگویید که این خودرو با رعایت اصول ارگونومی طراحی شده است و در مسیرهای طولانی و پرترافیک کمتر دچار خستگی و آسیب به مفاصل و ستون مهره‌ها خواهید شد. در روند تولید محتوا به صورت کلی شما باید ابتدا شخصیت یا همان پرسونای مخاطب خود را تجزیه و تحلیل کنید. اما هدف از تولید رپورتاژ، جذب مشتری و بالا رفتن فروش و سودآوری است و به همین خاطر اهمیت بیشتری دارد.

در‌نظر‌گرفتن بودجه برای رپورتاژ کاملا بستگی به سختی و پر‌رقابت بودن حوزه مورد‌نظر شما و میزان هزینه‌ای که می‌توانید صرف کنید، دارد. با داشتن یک استراتژی سئو خارجی درست می‌توانید با هزینه بهینه بهترین نتیجه را از کمپین لینک سازی خود بگیرید. یکی از اشتباهات  رایج در خریداری رپورتاژ آگهی این است که چند لینک با anchor text متفاوت به یک صفحه از سایت برود. به این معنی که در صفحه ای سه لینک قرار بگیرد که همگی به صفحه اصلی روانه شود. مورد آخر که فوق العاده اهمیت دارد مدت روی کار آمدن سایت یا سن دامنه می باشد.

گوگل تنها لینک اول را در نظر می‌گیرد و سایر لینک‌ها بی‌اثر خواهند بود. سعی کنید در رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت‌تان که رقابت کمتری دارند لینک بدهید، زیرا راحت‌تر می‌توانند رتبه بهتری بگیرند. آگهی‌ها نباید مشابه لینک‌های خریداری شده باشند، در غیر این صورت وب‌سایت خاطی ممکن است مجازات شود.

خب رسیدم به یک قسمت خیلی مهم اونم اینکه چه سایت هایی رو برای ریپورتاژ اگهی انتخاب کنیم ، همونطور که میدونید سایت های خیلی زیادی برای اگهی رفتن وجود دارد . البته یک سری سایت های خوب و با کیفیت هم وجود دارند که به صورت رایگان ما می توانیم در آنها تولید محتوا انجام دهیم و برای سایت خودمون بک لینک تهیه کنیم . با تهیه یک رپورتاژ حرفه‌ای، نه تنها برند شما در ذهن مخاطبان ماندگار می‌شود، بلکه این پتانسیل را دارد که آن‌ها را به مشتریان وفادار تبدیل کند. در واقع، کاربران به سایتی که رپورتاژ را منتشر می‌کند اعتماد می‌کنند و به طور ناخودآگاه، بخشی از این اعتماد به برند شما نیز منتقل می‌شود. فراموش نکنید کلمات کلیدی درست و مرتبط با خدمات یا برند خود در آگهی را انتخاب و به سایت خود مستقیم لینک کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های شما بهبود پیدا کند. شما باید نسبت به دیگر رقبا متمایز باشید تولید محتوای مربوط به کسب و کار برای کاربران وب میزان موفقیت برند شما را به شدت افزایش می دهد.

قرار دادن لینک در متن رپورتاژ آگهی باعث می‌شود که بازدیدکنندگان این وب‌سایت‌ها به سمت وب‌سایت شما هدایت شوند. پیش‌تر در مقاله‌ای تحت عنوان «۱۴ نمونه رپورتاژ آگهی موفق» به بررسی نمونه رپرتاژهای زیادی پرداخته‌ایم. در این قسمت دو نمونه رپرتاژ تسمینو که در خبرگزاری آنلاین مهر و وب‌سایت ویرگول منتشر شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. هر کدام از این ریپورتاژها قصد دارند در کلمه «خرید رپورتاژ» رتبه بگیرند؛ بنابراین از این انکرتکست در ابتدای هر متن استفاده شده است. بدین شکل که با تدوین استراتژی سئو صفحات مهم را مشخص کرده و برای هر یک محتوای کاربردی و مفید می‌نویسد. پس از طی‌کردن این فرآیند، رپورتاژ که حال یک مقاله جامع و مفید مگ سئو است، در رسانه مقصد منتشر می‌شود و در معرض دید کاربران بسیاری قرار می‌گیرد.

رپرتاژ در قالب یک مقاله یا محتوای تصویری، برند شما را به مخاطبان معرفی می‌کند. با تداوم این کار و انتشار چندین رپورتاژ در یک یا چند رسانه، برندتان را به مخاطبان یادآور می‌شوید و به این شکل خودتان را در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کنید. همچنین رپورتاژ آگهی توسط برجسته کردن مزایای محصولات و خدمات، اعتبار برند را در ذهن مخاطبان برجسته می‌سازد. نوشتن رپورتاژ آگهی یک نوع تولید محتواست اما برای درج در سایر وب سایت ها و با هدف تبلیغات و آگاه سازی میباشد و مشابه با سایر فرایندهای تولید محتوا بدون شناخت مخاطب امکان پذیر نیست.

بدین صورت مخاطب ویژگی‌ها و اطلاعات محصول یا خدمت مورد نظر را با دقت بیشتری مطالعه کرده و به ذهن خود می‌ سپارد. علاوه بر این محتوای Repertage بایستی کاملاً یونیک بوده و به هیچ عنوان از مطالب دیگر سایت‌ها کپی نشده باشد. علاوه بر این ارائه رپورتاژ در وب‌سایتی معتبر تاثیر بسیاری به برندسازی و جلب اعتماد مشتریانتان دارد. همۀ این عوامل در گرو کپی رایتینگ خوب و طراحی صفحه فرودی است که بتواند بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. وب سایت های منتشر کننده رپورتاژ آگهی در ازای دریافت مبلغی مشخص، اقدام به انتشار این گزارش می‌کنند.

در کنار بهینه‌سازی فنی و محتوایی داخلی سایت، استراتژی‌های مؤثر لینک‌سازی خارجی نقش بسیار مهمی در افزایش اعتبار و بهبود رتبه سایت ایفا می‌کنند. یکی از این روش‌های قدرتمند که هم برای برندینگ و هم برای سئو مفید است، استفاده از رپورتاژ آگهی خبری است. اما چگونه این ابزار می‌تواند تاثیر عمیقی بر سئو سایت شما داشته باشد؟ در ادامه این بخش از ایمنا به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت.

به این ترتیب لینک‌های اصلی و هدفمان قدرت بسیار بیشتری را به سایت ما منتقل می‌کنند. با توجه به این، پیشنهاد می‌کنیم بعد از اینکه رپورتاژ منتشر شد، حدود ۵ تا ۴۰ بک لینک با اعتبار نسبتاً بالا از سایت‌های فروشنده بک لینک برای آن بخرید. علاوه بر این اگر از این مسیر پیش بروید، احتمالاً در آینده این مقاله با همین کلمه کلیدی آموزش تکنیک‌های ریاضی، در گوگل سئو می‌شود. به این ترتیب مخاطبان زیادی را از گوگل جذب کرده و آنها را به سایتتان می‌فرستد.

همانطور که در بسیاری از سایت‌های خبری، سرگرمی و فناوری مشاهده کرده‌اید برخی پست‌ها به معرفی یک برند یا خدمات اختصاص دارد. در پایان پست نیز برچسب گزارش را می‌ بینید که نشان دهنده تبلیغاتی بودن آن است. در چشم‌انداز همیشه در حال تغییر دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت به یکی از اصلی‌ترین ستون‌های موفقیت آنلاین تبدیل شده است. دیده شدن در صدر نتایج جستجوی گوگل می‌تواند تفاوت میان موفقیت و شکست را رقم بزند. شاید برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده که تکلیف چیست؟ از طرفی رپورتاژ  می‌تواند به رتبه‌بندی وب‌سایت شما در نتایج جستجو کمک کند و از طرف دیگر گوگل مخالف سر سخت لینک‌های Follow موجود در آن است.

نکات مهم در لینک سازی رپورتاژ

این تکنیک با تولید محتوایی در مورد ویژگی، خدمات یا محصولات خاص یک وب‌سایت دیگر و معرفی غیرمستقیم آن وب‌سایت انجام می‌شود. درواقع انتشار مطلب باعث میشود این سایت های پر مخاطب به شما لینک فالو دهند و سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده میشود. فرض کنید شما صاحب یک گل‌فروشی هستید که خدمات آنلاین را نیز از طریق وب‌سایت خود ارائه می‌دهید. اگر از یک وب‌سایت دیگر که لزوماً در حوزه کاری مشابه شما فعالیت نمی‌کند درخواست کنید تا محتوایی برای شما منتشر کند و به وب‌سایت شما لینک دهد، در واقع یک رپورتاژ تهیه کرده‌اید. این محتوا می‌تواند با عنوانی مانند «بهترین گل برای قرار اول» منتشر شود.

با رونق گرفتن کسب‌وکار شما، می‌توانید علاوه بر دریافت رپورتاژ، مشتریان وفادار خود را نیز داشته باشید. وب‌سایت‌های با رتبه بالا در گوگل را برای انتشار رپورتاژ خود در نظر بگیرید. هر کانال توزیع بسته به میزان اعتبار و موضوعی که در آن فعالیت می‌کند؛ نرخ مشخصی را برای خرید یک صفحه در نظر گرفته است.

این شرکت‌ها واسط در ازای گرفتن هزینه اندکی متن رپورتاژ شما را در هر رسانه‌ای که خواستید منتشر می‌کنند. پیشنهاد می‌کنم برای اینکه تاثیر رپورتاژ در سئو را با جزئیات بیشتر بدانید، مقاله «رپورتاژ آگهی چگونه رتبه گوگل سایت شما را متحول می‌کند؟» را بخوانید. در این مقاله از وبلاگ نوین، قصد داریم شما را با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا کنیم و برایتان توضیح دهیم که اساساً رپورتاژ آگهی چیست و چگونه می‌تواند کسب و کار آنلاین شما را متحول کند.

علت عارضه متاتارسالژی و راه درمان درد زیر انگشتان پا (۲ نکته مهم)

در نتیجه باید به این نکته اشاره کنیم که حداقل در هنگام خرید براساس برند فروشنده انتخاب کنید تا حداقل با هزینه های زیادی که پرداخت می کنید نتیجه های مطلوبی به دست آورید. در جستجوی اینترنتی و مراجعه به سایت هایی در زمینه های خبری، فناوری، و سرگرمی گاهی پست (مقالاتی) می بینید که برچسب رپورتاژ دارند که به معرفی خدمات یا یک برند اختصاص داده شده است تا تبلیغات شغلی را نشان دهد. شما بعنوان یک خریدار اینترنتی در مرحله اول به دنبال نام و آدرس یک فروشگاه در اینترنت هستید و با ورود به فروشگاه مورد نظر به جستجوی محصول مورد نظر و بازدید از خود سایت خواهید پرداخت. شرکت دیجیتال مارکتینگ مهام با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه های طراحی وب، سئو و بهینه سازی، شبکه های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ آماده ارائه خدمات نوین به مشتریان گرامی می باشد. هرگز یک متن تکراری را به عنوان رپورتاژ در چند کانال توزیع منتشر نکنید.

با گسترش اینترنت رپرتاژ متنی جزو گزینه‌های ارزان و متنوع به شمار رفت و در سال‌های اخیر تعداد رپورتاژهای متنی بیش از انواع دیگر ریپورتاژ آگهی بوده است. شرکت Bulova Watch اولین آگهی تلویزیونی را پخش کرد که مدت زمان آن ده ثانیه بود و توسط ۴۰۰۰ نفر در نیویورک دیده شد. با وجود محبوبیت گسترده تلویزیون و رادیو، تبلیغ‌کنندگان همچنان از تبلیغات آفلاین در روزنامه‌ها و بیلبوردها استفاده می‌کردند. سپس اینترنت آمد و راه‌های بیشتری برای اجرای استراتژی‌های تبلیغاتی ارائه داد. اولین تبلیغ آنلاین در سال ۱۹۹۴ ایجاد شد؛ زمانی که تبلیغ‌کنندگان یک آگهی بنری ساختند تا مشتریان را به صفحات فرود وب‌سایت هدایت کنند. می‌توانید از رپورتاژ آگهی برای تبلیغ یک فروشگاه یا دفتر جدید خود، یا برای معرفی یک خدمت جدید در منطقه خود استفاده کنید.

باید کاملا مشتریان و بازار هدف خود را بشناسید، نیازهای آن را شناسایی کنید تا بفهمند شما آنها را درک می کنید و یک پرسونای جامع از آنها همراه با ویژگی های جمعیت شناختی (Demographic) تهیه کنید. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث می‌شود رپورتاژ آگهی به صفحه مورد نظر شما قدرت ببخشد؛ بالا بودن اعتبار دامنه و Spam Score سایت آگهی دهنده است. بنابراین قبل از خرید باید اعتبار سایت را در ابزارهای آنلاین مانند open site explorer بررسی کنید. به طور معمول اگر Domain Authority بالاتر از ۳۰ باشد؛ کانال توزیع برای انتشار ریپورتاژ انتخاب مناسبی است. برای اینکه بتوانید تاثیر این شیوه تبلیغات اینترنتی را بر روی مخاطبان افزایش دهید؛ نیاز به انتخاب قالب‌های مناسب دارید. بیشتر ریپورتاژها حالت نوشتاری دارند؛ اما هر کانال توزیع به شما اجازه می‌دهد که تعدادی تصویر را هم در کنار محتوای متنی منتشر کنید.

این کار از نظر گوگل یک تکنیک کلاه سیاه محسوب می‌شود و باید با جریمه پاسخ داده شود؛ اما شما می‌توانید با رعایت یک سری نکات از چشمان غول موتورهای جستجو در امان بمانید. نحوه‌ی کارکرد رپورتاژ آگهی در سئو به این صورت است که این نوع تبلیغات می‌تواند به افزایش ترافیک سایت و تولید محتوای ارزشمند کمک کند. رپورتاژ آگهی خبری ابزاری دو منظوره است که هم به برندینگ و آگاهی از برند کمک می‌کند و هم می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر سئو سایت داشته باشد. به یاد داشته باشید که در سئو، استراتژی بلندمدت و کیفیت، کلید موفقیت هستند. با گذشت زمان و تحول فناوری، همه چیز تغییر می‌کند و رپورتاژ نیز از این قاعده مستثنی نیست. در گذشته، یکی از مهم‌ترین منابع درآمد روزنامه‌ها و مجلات، انتشار تبلیغات رپورتاژ بود.

بهترین زمان سفر به استانبول برای تفریح و خرید چه زمانی است؟

رپورتاژ یک نوع تبلیغات اینترنتی است که امتحان خودش را پس داده و تأثیر و نتیجه‌ی آن برای همگان روشن و واضح است. در واقع برای درج و انتشار رپورتاژ باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید. رپورتاژ آگهی به معنای انتشار محتوای کاربردی در یک سایت یا رسانه با هدف رفع نیاز کاربران، معرفی محصول، خدمات و دریافت لینک دائمی از آن رسانه برای سایتتان است. هنگامی که رپورتاژ آگهی شما در یک رسانه معتبر منتشر می‌شود، شما در واقع یک لینک ارزشمند از آن سایت دریافت می‌کنید. این لینک، بخشی از اعتبار و “Link Juice” (قدرت سئویی) سایت منتشرکننده را به صفحه مقصد در سایت شما منتقل می‌کند. اما تاثیر فقط به این انتقال اعتبار محدود نمی‌شود؛ ترافیک واقعی و هدفمندی که از طریق کلیک کاربران بر روی لینک رپورتاژ وارد سایت شما می‌شود نیز یک سیگنال مثبت قوی برای گوگل محسوب می‌گردد.

به همین دلیل نیاز دارند تا بر شانه فرد دیگری سوار شده و خود را به کل دنیا نشان دهند. اما منظور از رپورتاژ آگهی چیست و چرا برای رشد سایت خود به این ترفند نیاز دارید؟ تا انتها با لاک پشت همراه شوید تا همه رازهای نهان این کلمه جادویی را به شما بگوییم. نباید با انکرتکست‌های مختلف به یک صفحه مشخص از سایت‌تان لینک بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا