سئو تکنیکال

ساخت اکانت صفحه شرکتی در لینکدین linkedin با آموزش تصویری

می­‌توانید پیام­‌ها و ایده‌های اصلی شرکت را توسط ابزارهای گرافیکی روی تصویر قرار دهید. سینا عباسی، مدیر سئو ژاکت، بیش از ۷ ساله که به‌صورت تخصصی در حوزه سئو فعالیت می‌کند. سینا عباسی با تخصص و تجربه‌ای که در حوزه سئو دارد، نگاه شما را به آموزش سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ تغییر می‌دهد.

ابتدای این راهنما گفتیم که پتانسیل لینکدین هنوز به اندازه شناخته نشده است. کافیست به کمک این راهنما ساخت صفحه شرکتی در لینکدین را شروع کنید و مدتی روی آن نظارت داشته باشید. برای مدیریت صفحه شرکتی لینکدین خود لازم نیست کار سختی انجام دهید. با مثلاً اگر یک ایونت جدید برگزار می کنید، عکس ها و ویدئوهای آن را آپلود کنید.

اگرچه ممکن است در ابتدای کار هیچ فالووری نداشته باشید اما بدون انجام اقدامات اصولی حتی پس از ده سال نیز ممکن است همچنان ناشناخته باقی بمانید. لینکدین این امکان را فراهم کرده است که پست‌های خود را به طور زمان‌بندی شده منتشر کنید. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا حضور آنلاین خود را به صورت منظم حفظ کنید و نیازی به مدیریت روزانه پست‌ها نداشته باشید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند.

لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها شناخته می شود. این به طور گسترده برای شبکه سازی و رهبری فکری استفاده می شود، و اگر می خواهید با افراد در صنعت خود ارتباط برقرار کنید، آن را به یک منبع عالی تبدیل می کند. همچنین این یک راه عالی برای افزایش آگاهی در مورد کسب و کار شما است زیرا افراد مرتبط در صنعت می توانند به راحتی با آن روبرو شوند. از نام شرکت گرفته تا حوزه فعالیت آن و آپلود کردن یک تصویر برای صفحه شرکت.

مطمئن شوید که همه بخش‌های پروفایل شرکت را به طور کامل و دقیق پر کنید. این شامل اطلاعات تماس، لوگوی شرکت، بنر، و توضیحات درباره شرکت است. یک توضیح مختصر و مؤثر بنویسید که فعالیت‌های شرکت شما را به خوبی معرفی کند. به گزارش اپ خونه، لینکدین (LinkedIn) بیش از یک میلیارد کاربر دارد و امروزه به عنوان شبکه شماره یک حرفه‌ای در جهان شناخته می‌شود.

اگر پاسختان به این پرسش، منفی بود نیازی نیست که خودتان را به زحمت بیندازید و درگیر تولید محتوا شوید. قیمت این پلن در حالت پرداخت ماهانه ۱۷۰ دلار است؛ اما اگر پرداخت به‌صورت سالانه انجام شود، هزینه‌ کل به ۱۶۸۰ دلار در سال کاهش می‌یابد که معادل ۱۴۰ دلار در ماه خواهد بود. علاوه بر این، به مزایایی که برای کارمند خود قائل اید، اشاره کنید. مثلاً در توضیحات خود بنویسید که سعی می کنید تا جای ممکن یک برنامه کاری منعطف داشته باشید. فراموش نکنید که فقط با برجسته کردن امتیازات ویژه محصولات است که می توانید مشتریان را ترغیب به خرید کنید. منظور از داستان این است که یک لحن دوستانه و قصه گون، تعریف کنید که شرکت تان را با چه هدفی ساختید، چه مسیری را طی کردید و الآن در جه سطحی هستید.

صفحه شرکتی لینکدین به کاربران شما این امکان را می‌دهد که به راحتی شرکت شما را در اینترنت پیدا کنند. جدا از این قابلیت، با اضافه کردن لینک وبسایت به صفحه لینکدین رتبه‌بندی شما در صفحه نتایج موتور جستجو هم افزایش پیدا می‌کند. یکی از مهمترین کارهایی که باید برای صفحه شرکتی خود انجام دهید که جزو آخرین مراحل ساخت صفحه شرکتی در لینکدین است، درست کردن یک ویترین (Showcase pages) است! این امکان لینکدین به شما اجازه می‌دهد محصولات و خدمات خود را به راحتی به کاربران نشان دهید و کاربر با توجه به علایق خودش ویترین‌های مورد نظرش در صفحه شما را دنبال کند.

صفحه شرکتی لینکدین صفحه‌ای است که کسب‌وکارها در پلتفرم لینکدین می‌سازند تا تا اطلاعات مربوط به خود را به‌صورت عمومی با کاربران این پلتفرم به اشتراک بگذارند. تصور کنید که شرکت شما در دنیای دیجیتال به دنبال یک مکان امن و معتبر برای معرفی خود می گردد. دنیایی که پر از رقابت است و همه به دنبال جذب مشتریان جدید و ایجاد روابط تجاری معتبر هستند. صفحه شرکت در لینکدین، همان برنامه ایده آلی است که می تواند به شما کمک کند تا در این فضای پرچالش بدرخشید. این پلتفرم نه تنها فرصتی برای نمایش مگ سئو دستاوردها و ارزش های برند شما به مشتریان و شرکای تجاری است، بلکه به شما این امکان را می دهد تا به عنوان یک شرکت حرفه ای و معتبر در ذهن مخاطبان خود باقی بمانید. در این بلاگ از فرفره، با آموزش ساخت صفحه تجاری در لینکدین آشنا می شوید و به سادگی و به طور موثر می توانید صفحه شرکت خود را راه اندازی کنید.

مدیریت صفحه لینکدین شرکت

اگر صفحه شرکتی خود را از ابتدا می‌سازید، لینکدین با ارائه چک لیستی از کار‌هایی که برای تکمیل صفحه خود نیاز دارید، به نمایش می‌گذارد. با تکمیل موارد گفته شده، ویژگی‌های جدیدی مثل دعوت از دوستان و پیشنهادات درباره‌ی محتوای مفید به شما باز می‌شود که در رشد صفحه شرکتی شما کمک می‌کند. اما برای ساخت اکانت شرکتی می توانید از طریق اکانت شخصی خود در بخش Business گزینه Create company page را انتخاب کنید و پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز، برای شرکت خود پیج بسازید.

در نظر داشته باشید که هر چقدر هم که تعداد بازدید از لینکدین شرکتی شما کم باشد باز هم این امکان وجود دارد که شما از طریق آن بتوانید مشتری‌های خوبی را جذب کنید. اگر شما پیج لینکدین ساخته باشید، لینکدین به آنها پیشنهاد می‌دهد که بله، شما قبلا در این مجموعه بوده‌اید. حتی خود شما هم به عنوان مدیر مجموعه وقتی می‌خواهید اطلاعاتتان را در لینکدین وارد کنید باز هم باید نام و نشانی از شرکت خود را به میان بیاورید. این را در نظر بگیرید که اعضای تیمتان برای خودشان صفحه‌ای در لینکدین دارند و در حال تکمیل یک رزومه آنلاین برای خودشان هستند. وقتی در بخش «Experience» درباره تجربه‌های کاری‌شان می‌نویسند لینکدین از آنها می‌خواهد که نام و برند مجموعه‌ای که برایش کار می‌کردند را وارد کنند. اگر شما صاحب آن شرکت یا مجموعه باشید با این کار می‌توانید صاحب یک صفحه رایگان لینکدین برای کسب و کار خودتان شوید.

مراحل ساخت صفحه لینکدین شخصی

شما یک رویکرد هدفمندتر می خواهید تا افرادی که به طور بالقوه می توانند به رشد استارتاپ شما کمک کنند محتوای آن را ببینند. به نظرتان وقتی یک مشتری بالقوه وارد صفحه شرکتی شما می شود، اولین بخشی که به سراغ آن می رود، کدام است؟ بله؛ صفحه درباره ما. پس باید در این صفحه پذیرای مخاطبان خود باشید و آن را به بهترین شکل طراحی کنید. از جمله مهم‌ترین بخش‌های مربوط به ساخت حساب شخصی در لینکدین، پاسخ دادن به سوالات تخصصی است. برای نمونه شما در صفحه ثبت نام باید دسته بندی شغلی خود را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شرکت، دقیق باشند؛ به‌ویژه نوع صنعتی که در آن فعالیت می‌کند. در صورتی که نام دقیق کسب‌وکارتان در لینکدین موجود نیست، برای آدرس لینکدین یا URL عمومی آن از نامی که مرتبط با نام صفحه است استفاده کنید. البته ابتدا نام رسمی را امتحان کنید و اگر موجود نبود، سراغ گزینه اشاره‌شده بروید. در ضمن اگر مسیر ثبت نام در لینکدین برای باز کردن حساب کاربری معمولی را نمی‌دانید بهتر است ابتدا توضیحات مرتبط به آن را مطالعه کرده و سپس این مراحل را انجام دهید. در نهایت پس از پر کردن تمام فیلدهای مشخص شده تیک پایین صفحه را بزنید.

۳. در صفحه شرکتی لینکدین خود برای کسب و کار اینترنتی‌تان انجمن ایجاد کنید.

برای جذب فالوور برای صفحه شرکتی در لینکدین، در گام اول باید محتوایی جذاب تولید کرد. هرچه این محتوا بهتر باشد امکان دیده  شدن و جذب فالوو توسط آن نیز بیشتر خواهد شد، چرا که توسط مخاطبین شما به اشتراک گذاشته می‌شود. فراموش نکنید که اگر حساب LinkedIn شما جدید باشد، ممکن است پیام خطایی دریافت کنید. این پیام به این معنی است که؛ اگر می‌خواهید صفحه شرکتی داشته باشید، باید پروفایل خود را ایجاد و شبکه خود را گسترش دهید. پس از ایجاد صفحه، روی “شروع به ساخت صفحه خود” کلیک کنید و جزئیات بیشتر را اضافه کنید.

مدیریت صفحه لینکدین شرکت

مشخصات هویت صفحه، شرکت یا موسسه را وارد کنید و در نهایت روی گزینه “create page” کلیک کنید. همچنین شما بیش از ۱۰ روش کاربردی برای افزایش تعداد فالوورهای پیج لینکدین معرفی شده است. شما این روش‌ها را به صورت عملی و همراه با مثال‌های واقعی خواهید آموخت. بیایید تصور کنیم که شما گزینه اول یعنی «Small business» را انتخاب کردید. حالا وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید اطلاعات مربوط به مجموعه خود را در آن وارد کنید.

  • بخش “Life” در صفحه شرکتی لینکدین به معرفی فرهنگ سازمانی شما اختصاص دارد.
  • لینکدین این امکان را به شما می‌دهد که صفحه‌ای با جزئیات کامل درباره کسب و کار خود بسازید.
  • همچنین این مکان جایی است که می‌خواهید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید تا نمایه شما برای جستجو بهینه شود و زمانی که افراد در لینکدین هر یک از آن کلمات کلیدی را جستجو می‌کنند نشان داده شود.
  • توجه داشته باشید که لازم نیست همه کادرها را پر کنید، فقط آنهایی که ستاره دارند.
  • در میان پلن های مختلف لینکدین، اکانت Sales Navigator Core یکی از قدرتمندترین گزینه‌ها برای تیم‌های فروش و صاحبان کسب‌وکارهایی است که به‌دنبال توسعه فروش اجتماعی (Social Selling) هستند.

چگونه بدون وجود فالوور کمپانی پیج، در لینکدین دیده شویم؟

برای انجام این کار صفحه خود را باز و گزینه Grow Your Followers را بزنید. حواستان باشد که برای باز شدن این گزینه باید قبلا جزئیات اساسی مانند توضیحات را نوشته باشید. در نهایت بعد از خواندن و تایید قوانین صفحات لینکدین، کادر مربوط به احراز هویت را تیک بزنید.

با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

می‌توانید از مقالات، ویدئوها، اخبار صنعت، و دستاوردهای شرکت استفاده کنید تا تعامل بیشتری ایجاد کنید. از طریق اشتراک‌گذاری محتوای ارزشمند، اخبار، و موفقیت‌ها، شرکت‌ها می‌توانند هویت برند خود را تقویت کنند و اعتماد و اعتبار بیشتری در بین مخاطبان ایجاد کنند. همچنین، این صفحه فرصتی برای تبلیغ فرصت‌های شغلی و جذب نیروی کار متخصص و با تجربه است. بعد از ورود به حساب کاربری شخصی یا شرکتی به صفحه اصلی لینکدین بروید و در بالای صفحه بر روی منو کلیک کنید و از منوی کشویی که ظاهر می شود گزینه Create a Company Page را انتخاب کنید.

آموزش ساخت چت فیک در اینستاگرام و واتساپ و تلگرام

اما مهم‌ترین دلیل برای برخورداری از پروفایل لینکدین، پتانسیلی است که برای جذب مشتریان بالقوه تجاری، همکاری‌های مشترک و فرصت‌هایی ایجاد می‌کند که ممکن است در جاهای دیگری نصیب برندها نشود. اما اطمینان حاصل کنید که حساب شما معتبر است، زیرا بدون آن نمی‌توانید صفحه شرکتی ایجاد کنید. پاسخ دادن به نظرات و پیام‌ها، تعامل با دنبال‌کنندگان را افزایش می‌دهد. فعال بودن در ارتباط با افراد و شرکت‌ها، باعث ایجاد روابط قوی‌تری می‌شود و به رشد صفحه شما کمک می‌کند. اگر از موبایل استفاده می‌کنید، ممکن است انتظار داشته باشید که اپلیکیشن لینکدین نیز روشی مشابه برای ایجاد صفحه شرکتی ارائه دهد. صفحه کمپانی در لینکدین ابزار بسیار مهمی برای توسعه برند و ایجاد ارتباطات تجاری محسوب می‌شود.

همانطور که مشاهده می‌کنید ، پنج نوع مدیر وجود دارد که می توانید به صفحه خود اضافه کنید. LinkedIn در اینجا آن‌ها را با جزئیات و دسترسی‌هایی که دارند، توضیح می دهد. ۶.کارمندان خود را درگیر فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی‌تان کنید. به سایت LinkedIn بروید و از بخش LinkedIn marketing solution دیدن کنید در فهرست موجود بالا گذینه‌ی لینکدین پیج را انتخاب کنید و روی ایجاد یک صفحه LinkedIn کلیک کنید.

اخبار، اطلاعات جدید و رویدادهای آینده مربوط به کسب و کار خود را در صفحه شرکتی لینکدین با مخاطبان به اشتراک بگذارید. اگر به‌طور مرتب در صفحه شرکت محتوا قرار دهید، به رشد صفحه و افزایش تعداد فالوورهای خود کمک می‌کنید. اگر می‌خواهید کسب و کار موفقی داشته باشید، باید برای مخاطبان امکان دسترسی آنلاین راحتی را فراهم کنید.

در صورتی که در هیچ زمینه‌ای فعالیت نداشته و در حال تحصیل هستید بهتر است عبارت I’m a student را برگزینید. اما در غیر این صورت، بایستی سایر کادرهای موجود را تکمیل کنید. در بخش Employment باید مدل شغلی خود را انتخاب و سپس نوع شغل یا همان فول تایم و پاره وقت بودن آن را هم تعیین کنید. ویژگی جالب لینکدین شرکتی این است که هر شرکتی از استارتاپ‌های نوپا گرفته تا سازمان‌های بین‌المللی می‌تواند از این پلتفرم بهره ببرد. این صفحات به عنوان پلی میان شرکت‌ها و کاربران لینکدین عمل می‌کنند، جایی که مشتریان، همکاران و شرکای بالقوه می‌توانند به سادگی اطلاعات معتبر و قابل‌اعتمادی درباره شرکت شما پیدا کنند. محتوایی که هم آموزشی باشد و هم ارزش افزوده برای دنبال‌کنندگان داشته باشد.

از سیر تا پیاز ساخت فروشگاه اینستاگرام

لینکدین به شما امکان می دهد اطلاعات زیادی را در صفحه کسب و کار خود قرار دهید، بنابراین از همه فرصت هایی که ارائه می دهد نهایت استفاده را ببرید. این می تواند شامل جزئیات بیشتری درباره محصولات و خدمات شما باشد، از جمله از طریق گزینه ویترین، که به شما امکان می دهد آنها را در جلو و مرکز قرار دهید. افرادی که از این صفحه بازدید می کنند می توانند فوراً محصولات و خدمات را ببینند و درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنند. تمام هدف توسعه و بهینه‌سازی پروفایل یک شرکت در لینکدین، جذب مشتریان بالقوه برای برند و صفحه آن از طریق تعامل کیفی است نه فقط دیده‌شدن در وب.

این نوع محتوا به مخاطبان هدفتان نشان می‌دهد که محصولات یا خدمات شما چه ارزش‌های منحصر‌به‌فردی خلق می‌کند. حالا باید اطلاعاتی را که وارد کرده‌اید مرور کنید و وقتی از درستی آن‌ها مطمئن شدید، روی دکمۀ Create Page کلیک در انتهای صفحه کلیک کنید. البته اگر سری به پیج دیجیتالینگ در لینکدین بزنید می‌بینید که ما برای افزایش نمایش در نتیجه جستجوها از زبان انگلیسی و زبان فارسی به طور همزمان استفاده کرده‌ایم. با وجود آنکه آگهی‌های استخدام می‌توانند در سایت‌هایی همچون «جابینجا»، «کاربوم» و … هم قرار بگیرند اما شما از این بستر هم می‌توانید نهایت استفاده را ببرید. البته شرکت‌های داخل ایران، محدودیت‌هایی برای انتشار آگهی استخدام و استفاده تمام‌و‌کمال از بخش «Jobs» دارند اما باز هم می‌توان راهی برای استفاده از آن پیدا کرد. بخش جالب دیگری که می‌توانید در لینکدین به آن برسید «Jobs» نام دارد.

اکثر متخصص هایی که واقعاً حرفه ای هستند، احتمالاً الآن در یک شرکت دیگر با یک حقوق خوب مشغول به کارند. پس همیشه باید حواستان باشد که از قبل ارتباطاتی را با این نیروها شکل دهید تا به موقع بتوانید آنها را جذب شرکت خود کنید. خب احتمالاً از خود می پرسید چرا باید وقت بگذارم و در رسانه ای صفحه بسازم که کاربران آن به طور میانگین ۱۷ دقیقه در ماه برایش وقت صرف می کنند؟ در جواب این سؤال ۳ دلیل مهم داریم که در ادامه می بینیم.

نحوه ساخت صفحه شرکتی تجاری در لینکدین linkedin

با ایجاد یک صفحه شرکتی لینکدین، نام تجاری خود را به میلیون‌ها کاربر متخصص و فعال در این شبکه اجتماعی معرفی می‌کنید و آگاهی از برندتان را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهید. این امر موجب می‌شود تا در دنیای شلوغ و رقابتی امروز، از رقبای خود پیشی بگیرید و به عنوان یک برند شناخته شده و معتبر در صنعت مطرح شوید. لینکدین بستری ایده‌آل برای یافتن مشتریان جدید و ایجاد فرصت‌های جدید برای کسب و کار شماست.

کدام محتواها برای صفحه شرکتی در لینکدین مناسب است؟

شما می‌توانید آگهی استخدام منتشر کنید و فرصت‌های شغلی که در مجموعه‌تان وجود دارند را به اطلاع دیگران برسانید. قیمت این پلن از ۹۰۰ دلار در ماه به‌ازای هر کاربر (یا ۱۰٬۸۰۰ دلار سالانه) آغاز می‌شود. هرچند برخی منابع غیررسمی اشاره کرده‌اند که هزینه آن ممکن است از ۸۳۵ دلار در ماه نیز شروع شود؛ چرا‌که قیمت نهایی به‌صورت سفارشی و بسته‌به نیاز سازمان تعیین می‌شود. قیمت این پلن در حالت پرداخت ماهانه ۹۹٫۹۹ دلار به‌ازای هر کاربر است؛ درحالی‌که در صورت پرداخت سالانه، هزینه به حدود ۷۹٫۹۹ دلار در ماه کاهش پیدا می‌کند.

درمجموع، اگر کار شما با ارتباط‌گیری هدفمند، ارسال پیام‌های حرفه‌ای و پیگیری مستمر مخاطبان گره خورده است، نسخه پرمیوم Sales Navigator Core می‌تواند بازگشت سرمایه قابل‌توجهی برایتان به‌همراه داشته باشد. در این قسمت می توانید به طور خلاصه به معرفی برند و فعالیت های شرکت، چشم اندازها و اهداف خود بپردازید. توجه داشته باشید که این قسمت نشان دهنده برند شماست پس باید منحصر به فرد نوشته شود. برخی از موارد اجباری مانند نام شرکت، صنعت و اندازه باید ارائه شود. URL وب سایت و چند فیلد دیگر اختیاری است، اما در حالت ایده آل، باید به دنبال ارائه هرچه بیشتر اطلاعات در اینجا باشید. از بین تمامی گزینه های ارائه شده به شما، این جایی است که گزینه ای را انتخاب می کنید که برای کسب و کار شما کاربرد دارد.

رازهای انتخاب یک عکس پروفایل لینکدین که شما را حرفه‌ای تر نشان می‌دهد!

تمام اطلاعات شخصی و حرفه ای مربوطه را برای ایجاد نمایه ارائه دهید. فرض کنید یک نویسنده می خواهد ۵ شرکت دیجیتال کارکتینگ برتر را در مقاله خود معرفی کند. در این صورت احتمالاً یکی از اولین جاهایی که به دنبال این شرکت ها می گردد، لینکدین است. ۶.در مرحله قبل لینکدین از شما می پرسد که آیا در حال حاضر دنبال کار جدید هستید؟ جواب خود را انتخاب کنید. اما وقتی به دنبال جذب نیروهای برتر هستید، باید به به یک نکته فکر کنید.

چه محتوایی در صفحه شرکتی لینکدین منتشر کنیم؟

باید به آنها بگویید که چرا شرکت شما جای مناسبی برای کار کردن آنهاست. یکی از بزرگ ترین شانس های های تبلیغاتی این است که نویسنده های وبلاگ ها درباره شما بنویسند. هر چند که می توانید به بعضی از سایت ها هزینه ای بدهید تا یک رپوتاژ مختص شما بنویسند؛ اما در اکثر موارد این نویسنده ها به طور خودجوش این کار را انجام می دهند. حالا کاری که شما باید انجام دهید، این است که به اندازه کافی به نویسنده های احتمالی اطلاعات بدهید تا آنها بتوانند درباره شما بنویسند.

لینکدین با بیش از یک میلیارد کاربر، بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای در دنیا است که می‌تواند به شما در یافتن شغل، شبکه‌سازی، برقراری ارتباط با شرکت‌ها و انجام فعالیت‌های تجاری کمک کند. اگر شما صاحب کسب‌وکار یا مدیر هستید، ایجاد یک صفحه شرکت در لینکدین می‌تواند راهی مؤثر برای بهره‌برداری بیشتر از این پلتفرم باشد. در این راهنما از سلام دنیا، مراحل گام‌ به‌ گام برای ایجاد یک صفحه شرکت در لینکدین ارائه می‌شود تا به راحتی بتوانید از امکانات این شبکه بهره‌مند شوید. صفحه شرکتی لینکدین (LinkedIn Company Pages) شما اکنون ایجاد شده و برای اشتراک گذاری آماده است.

امکان بعدی که لینکدین به پیج‌های شرکتی می‌دهد در اختیار گذاشتن یک فضا برای نوشتن توضیحی شسته‌رفته در مورد چند و چون کارشان است. بعضی‌ها ترجیح می‌دهند که در این بخش، از تاریخچه خودشان برای کاربران حرف بزنند، از فعالیت‌هایشان بگویند و خلاصه چیزی بنویسند که هر شخصی با خواندن آن بتواند در مورد شرکت آنها و زمینه فعالیتشان حدس‌هایی بزند. همان‌طور‌که مشخص است، قیمت اکانت‌های لینکدین بسته به سطح دسترسی و نوع خدماتی که ارائه می‌دهند متغیر است؛ بنابراین پیش‌از‌خرید، بهتر است نوع نیاز خود را بررسی و بر‌اساس آن، مناسب‌ترین پلن را انتخاب کنید.

۲.در صفحه بعد اگر از قبل جیمیل داشته باشید، می توانید “Join with google” را انتخاب کنید تا مستقیماً از طریق جیمیل خود ثبت نام کنید. پست را با هدف خاص منتشر کنید و برای مخاطب خود ارزش قائل شوید. همچنین توصیه می‌شود که در صورت امکان از کلید‌واژه‌ها در شعار استفاده کنید؛ اما باید این کار طبیعی جلوه کند و علت استفاده از کلیدواژه‌ها به دلایل سئو نباشد.

در میان این جامعه جهانی، داشتن یک صفحه شرکتی در لینکدین می‌تواند به معنای باز کردن دروازه‌ای به سمت فرصت‌های بی‌پایان باشد. اما لینکدین شرکتی چیست و چگونه می‌توان آن را ساخت؟ در ادامه با ما باشید تا تمام اطلاعات مهم مرتبط با لینکدین برای شرکت را متوجه شوید. ساخت صفحه شرکتی در لینکدین می تواند محرک اصلی برای رشد  کسب و کار شما باشد. کاور مناسبی برای صفحه شرکتی خود در نظر بگیرید تا بیش‌ترین تعامل را با مخاطبان و بازدید‌کنندگان ایجاد کند و آن‌ها را جذب کسب و کار یا فروشگاه اینترنتی شما کند.

این برای اولین برداشتی که ایجاد می‌کنید بسیار مهم است، بنابراین مهم است که کمی وقت بگذارید و درباره آنچه می‌خواهید توضیح مختصر بیان شود فکر کنید. لینکدین به شما اجازه می دهد تا از ۲,۰۰۰ کلمه در این بخش استفاده کنید، بنابراین از آنها نهایت استفاده را ببرید. بیایید به روند واقعی نحوه راه اندازی صفحه تجاری لینکدین نگاه کنیم.

LinkedIn Groups گروه هایی هستند که متخصصان و شرکت های یک حوزه خاص دور هم جمع می شوند. فراموش نکنید که هر چه کانال قوی تری در لینکدین برای خود دست و پا کنید، فرصت های بهتری را پیدا خواهید کرد. بالاتر درباره نحوه پیدا کردن و استخدام استعدادهای برتر صحبت کردیم و گفتیم که لینکدین کمک می کند که نیروهای متخصص شما را بشناسند.

اگر قصد داشتید یاد بگیرید که چگونه راه اندازی کنید صفحه کسب و کار لینکدین، شما در جای مناسب هستید! بیایید روند ساده ای را که باید برای ایجاد حضور تجاری خود در این شبکه اجتماعی حرفه ای دنبال کنید، طی کنیم. همچنین پس از ایجاد صفحه کمپانی لینکدین، می‌توانید با استفاده از ابزارهای تحلیلی لینکدین (LinkedIn Analytics) عملکرد صفحه شرکتی لینکدین خود را پیگیری کنید. با انجام قدم به قدم مراحل بالا براحتی می توانید برای شرکت خود صفحه شرکتی لینکدین ایجاد کنید و از آن برای ارتقا برند و ارتباط با حرفه های دیگر استفاده کنید.

در فضای دیجیتال‌محور امروز، بیشتر کسب‌وکارها نسبت به اهمیت رسانه‌های اجتماعی و برد و نفوذی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، آگاه هستند. بعد از آن می‌توانید شروع به تکمیل صفحه جدید خود کرده و از آن برای برقراری ارتباطات استفاده کنید. لینکدین با معرفی بخش لایو و تماس ها، امکان برگزاری رویدادهای صوتی و تصویری زنده را بدون نیاز به برنامه های پخش خارجی فراهم کرده است.

امیدواریم این با استفاده از این نکات بتوانید صفحه‌ شرکتی خود را در لینکدین بسازید و از این طریق کسب و کار خود را گسترش دهید. برای ساخت صفحه شرکتی لینکدین خود کافیست، با اکانت شخصی خود از طریق نسخه وب لینکدین وارد این شبکه اجتماعی شوید. سپس در بخش work کلیک کنید و در انتهای صفحه باز شده، گزینه‌ای با عنوان Create a company page به معنای ساخت پیج شرکتی دیده می‌شود. ساخت صفحه شرکتی در لینکدین می‌تواند به افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید، بهبود سئو و جذب نیروی کار کمک کند.

این که این رسانه چه امکاناتی دارد، چگونه می توان محتواها را در آن منتشر کرد و … . برای یادگیری کار با لینکدین، می توانید از آموزش لینکدین در وبلاگ ژاکت استفاده کنید. برای شروع و بهره برداری از امکانات لینکدین، ابتدا باید یک اکانت شخصی در این پلتفرم بسازید و آموزش ساخت اکانت لینکدین را مطالعه نمایید.

اطمینان حاصل کنید که به طور منظم محتوا را پست می کنید و به روز رسانی می کنید. صفحه باید نشانه هایی از حیات داشته باشد و تنها راه برای انجام این کار از طریق به روز رسانی منظم است. تمام اطلاعات ذکر شده در بالا الزامی است و باید آنها را به دقت تکمیل کنید. تمام بخش های مربوطه را پر کنید و مطمئن شوید که اطلاعات را دوباره بررسی کنید. شما می‌خواهید دقیق باشد تا افرادی که با صفحه روبرو می‌شوند اطلاعات درست را دریافت کنند. در طول فرآیند از شما خواسته می شود جزئیاتی مانند نام، اطلاعات تماس، سازمان و غیره را ارائه دهید.

برای مثال؛ برای شرکت یکتانت نوشته شده ۲۰۴ employees.من هرجا که سرچ کردم و خوندم متوجه نشدم چجوری میتونم این قسمت رو برای شرکتمون اضافه کنم. یکی از این بسترهای حرفه‌ای که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد «لینکدین» است. در این قسمت از دیجیتالینگ، به سراغ « بخش‌های مهم پیج شرکتی و مراحل ایجاد آن در لینکدین» می‌رویم و نمونه‌ای از آن را گام‌به‌گام می‌سازیم. اگر کسب و کاری دارید و هنوز پیج شرکتی برای آن دست و پا نکرده‌اید تا پایان این ماجرا همراهمان باشید.

برای شروع و ایجاد صفحه شرکتی لینکدین ، Small Business  یا Medium to Large Business معمولاً انتخاب مناسب‌تری است. تبدیل حساب اینستاگرام به بیزینس به کاربران این امکان را می دهد که از ابزارهای حرفه ای برای پیشرفت تجارت خود بهره مند شوند. از ویژگی های جدید linkedin میتوان به امکان پیگیری و ارتباط با صفحات دیگر اشاره کرد که از طریق فید اختصاصی، محتوای مرتبط با صنعت خود قابل دسترسی است. این ویژگی به  کسب و کارها اجازه می دهد تا به راحتی با یکدیگر تعامل داشته و ایده ها را به اشتراک بگذارند. در صفحه شرکتی لینکدین خود LinkedIn خود ، در زیر لوگو و در کنار دکمه Follow + ، یک دکمه (CTA) پیدا خواهید کرد. LinkedIn به شما امکان می‌دهد این CTA را برای تعامل بهتر پیروان و مخاطبان خود تنظیم کنید.

این که چندین و چند کارمند داشته باشید، نشان می دهد که یک کسب و کار قانونی هستید. به علاوه آنقدر منصف و معقول بوده اید که عده ای حاضر شدند با شما کار کنند. در نهایت باکسی که مربوط به قبول کردن مسئولیت این صفحه است را تیک بزنید و “Create Page” را انتخاب کنید.

قبل از انتخاب عکس کاور مطمئن شوید که تصویر مورد نظر، برند شما را به خوبی نمایش می‌دهد. برای ساخت عکس کاور صفحه شرکتی می‌توان از ابزارهایی مثل سایت Canva یا فوتوشاپ هم استفاده کرد. برای راه‌اندازی یک صفحه شرکت در لینکدین و صرف زمان بیشتر در این شبکه حرفه‌ای، تنها به اطلاعات اولیه در مورد کسب‌وکار خود نیاز دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا