گوگل آنالیتیکس

شش روش تضمینی برای تبدیل بازدیدکننده سایت به مشتری پالت

این اقدامات می تواند منجر به جریمه و عدم رشد طولانی مدت وبسایت شما شود. تمامی روش های سئو کلاه سیاه در کوتاه مدت جواب می دهد و پس از مدت کوتاهی وبسایت شما به کلی از نتایج گوگل و موتور های جستجو حذف می شود. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در محتوا یا برچسب ها به منظور بهبود رتبه می تواند منجر به نقض تجربه کاربر و کیفیت محتوا شود. برای این کار هم بایستی فاکتور های اساسی تجربه کاربری مثل زمان لود سایت، ترتیب نمایش بخش های سایت، واکنش گرا بودن و بسیاری از فاکتور های دیگر را در وبسایت خود رعایت کنید. وبلاگ نویسی یکی از موثرترین راه ها برای برقراری ارتباط بین افراد و مدیران سایت هست.

همچنین بیشتر توسط کاربرانی استفاده می‌شوند که آماده خرید یا تصمیم‌گیری‌اند. کسی که راهنمای خرید کفش دویدن نایک را سرچ می‌کند، خیلی نزدیک به خرید است. شما می‌توانید در این استراتژی، یک محصول رایگان، تخفیفات ویژه، معرفی محصول یا خدمات و هر محصول دیگری که مدنظرتان هست را برای کاربر نمایش دهید. آخرین برنامه یا پلنی که می‌توانید برای جذب کاربر و تشویق او به تعامل با سایت اجرا کنید،  Exit Overlay یا پوشش خروج است. این استراتژی را زمانی که کاربر تصمیم به خروج از سایت می‌گیرد، اجرا کنید. برای افزایش سرعت سایت حتما از فایل‌های رسانه‌ای کمک حجم استفاده کنید.

وقتی نوبت به افزایش فروش می رسد، قیف فروش شما یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در اختیار دارید. قیف فروش فرآیندی است که شما برای تبدیل مشتریان بالقوه به خریدار از مرحله آگاهی تا خرید استفاده می کنید. ارائه خدمات و مشاوره سئو به کسب‌وکارها، یکی از پردرآمدترین روش‌های مستقیم محسوب می‌شود. مثلاً بهینه‌سازی سایت‌های شرکتی و بالا آوردن رتبه فروشگاه‌های آنلاین، از جمله خدمات جذاب و پرتقاضای سئو هستند. همچنین، بسیاری از متخصصان سئو با مدیریت پروژه‌های فریلنسری، بهینه‌سازی محتوای سایت‌ها و حتی راه‌اندازی آژانس دیجیتال مارکتینگ، درآمد بالایی کسب می‌کنند.

از لوگوی اختصاصی عناصر پیمایش مناسب و از عنوان بزرگ بهره ببرند تا هدفمندی وب سایت را به خوبی حس کنند و به نمایش بگذارند. تقویت رابطه با مشتری نیازمند ایجاد تجربه مثبت، توجه به نیاز مشتری و ارائه خدمات با کیفیت و مدام در کسب و کار است. این روابط تنها به وفاداری  مشتری بستگی دارد و  تبلیغات دهان به دهان و جذب مشتری جدید را در بر می گیرد.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب،  میزان دیده شدن سایت را در موتور های جستجو بهبود می بخشد و ترافیک هدفمند بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. چرا که افرادی که وارد وبسایت شما می شوند به دنبال رسیدن به جواب یا رفع نیاز خود هستند. بازاریابی محتوایی یکی از بهترین راهکارها برای افزایش مشتریان وفادار است. در واقع بازاریابی محتوا طیف متنوعی از قالب‌های محتوا مانند وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و… این موارد باعث ایجاد محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطبان مشخص می‌شود. با راه‌اندازی راهی برای گرفتن اطلاعات تماس بازدیدکنندگان، می‌توانید راه های برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان سایت را ایجاد کرده و تلاش خود برای بدست آوردن اعتماد او انجام میدهید.

  • برای افزایش سرعت سایت حتما از فایل‌های رسانه‌ای کمک حجم استفاده کنید.
  • عوامل افزایش تبدیل را در وبسایتتان با توجه به مخاطبان هدف خودتان بهینه‌سازی کنید.
  • به عنوان مثال خرید گوشی آیفون ۱۴، ویژگی‌های لپ‌تاپ Dell XPS 15 و تخفیف‌های دیجی‌کالا جزو این دسته قرار می‌گیرند.
  • ما در اینجا هستیم تا برای شما عزیزان وبسایت طراحی کنیم و کسب و کار شما را آنلاین  سازیم.

کمپین بازاریابی چیست؟ راه اندازی کمپین موفق

بررسی تغییرات جست‌وجو در طول زمان و شناسایی کلمات کلیدی فصلی برای افزایش ترافیک در زمان‌های خاص، تاثیر بسزایی در کیورد تارگتینگ دارد. وقتی صفحه شما همان چیزی باشد که کاربر دنبال آن است، او مدت بیشتری در سایت مانده و به صفحات دیگر هم سر می‌زند. این مسئله زمان ماندگاری (Dwell Time) را افزایش داده و نرخ پرش (Bounce Rate) را کاهش می‌دهد. وقتی کاربران پاسخ نیاز واقعی‌شان را در به سایت‌شما ببینند، احتمال تبدیل شدن آن‌ها به مشتری وفادار افزایش می‎یابد. در راستای اجرای این تکنیک ابتدا بهتر است بدانیم که تبلیغات کلیکی چیست. این تبلیغات معمولاً در صفحات نتایج موتورهای جست‌وجو یا در سایت‌هایی که با یک شبکۀ تبلیغاتی همکاری دارند نمایش داده می‌شوند.

ابزارهای تحلیل کاربران

در نهایت مثل همیشه، خوشحال می‌شویم تجربه‌ها و سوالات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید. گوگل به طور مداوم الگوریتم‌های خود را تغییر می‌دهد و نکته جالب اینجاست که بسیاری از این الگوریتم‌ها برای عموم مردم اعلام هم نمی‌شوند. تخمین زده شده که الگوریتم‌های گوگل بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار در سال عوض می‌شوند. اگر هر شخصی این اطلاعات را داشته باشد، دیگر گوگل قادر نیست بهترین‌ها را در صفحه اول خود مشخص کند. سعی کنید آپدیت‌های جدید الگوریتم گوگل را مطالعه کنید و برای ارتقای سایت خود از آنها بهره بگیرید. رسانه‌های اجتماعی برای جذب بازدیدکننده بسیار گسترده هستند و نقش مهمی در جذب مخاطب دارند.

در دنیای دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بیشتر و دستیابی به اهداف تجاری خودتان باید برنامه ریزی و هدف معقولی داشته باشید. هر مسیری نیاز به پشتکار و استمرار تا رسین به اولین سیگنال های موفقیت است. برای افزایش نرخ تبدیل ترافیک وبسایت به مشتریان وفادار به کسب و کار خودتان، باید برای آن ها و وقتشان ارزش قائل باشید. سئو (SEO) یا بهینه سازی موتور جستجو به مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی می باشد. که برای بهبود رتبه صفحات وبسایت شما در نتایج موتورهای جستجو (مانند گوگل، بینگ و یاهو)، افزایش دسترسی کاربران به وب سایت ها ارائه می شود.

بنابراین بهینه‌سازی سایت برای موبایل نقش بسیار مهمی در افزایش نرخ تبدیل (CRO) دارد. سایتی که در موبایل کند یا نامناسب نمایش داده شود، باعث خروج سریع کاربران می‌شود و به همین دلیل بهینه‌سازی موبایل به افزایش تعامل و در نهایت افزایش نرخ تبدیل کمک می‌کند. سرعت بارگذاری یکی از پایه‌های اساسی بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) به شمار می‌آید. در دنیای دیجیتال امروز، گوگل به شدت به زمان بارگذاری صفحات توجه می‌کند و سایت‌های کند را با جریمه‌های رتبه‌بندی مواجه می‌سازد. این موضوع نه تنها بر روی دیده شدن سایت در نتایج جستجو تأثیر منفی می‌گذارد، بلکه می‌تواند تجربه کاربری را نیز تحت تأثیر قرار دهد. به عنوان مثال، تأخیر فقط ۲ ثانیه‌ای در بارگذاری صفحه می‌تواند نرخ تبدیل را تا ۳۷ درصد کاهش دهد.

به جای تکیه بر حدس و گمان، می‌توانند از داده‌های واقعی برای تعیین اینکه چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند استفاده کنند. صفحات محصول، صفحات لندینگ پیج به سبک خدماتی و صفحات PLP باید همگی شامل محتواهایی قدرت مند برای این مشتریان بالقوه باشند. با اجرای گام‌به‌گام نکات این مقاله، نه تنها رتبه گوگل خود را بهبود می‌بخشید، بلکه ارزش هر بازدید را به حداکثر می‌رسانید. در اقتصاد امروز، ارائه ضمانت بازگشت وجه به مشتریان بیش از هر زمان دیگری مهم است. این نشان می دهد که شما به محصول خود اطمینان دارید و می خواهید پشت آن بایستید. همچنین به مشتریان آرامش خاطر می دهد که دارند تصمیم عاقلانه ای می گیرند.

تبدیل ترافیک سایت به مشتری

رسانه های اجتماعی ابزاری عالی برای کمک به افزایش ترافیک وب سایت به صورت ارگانیک هستند. هر پلتفرم به گونه ای طراحی شده است که مردم را درگیر خود نگه دارد و آن را به مکانی عالی برای دیده شدن، شنیدن و به اشتراک گذاشتن برند شما تبدیل می کند. مانند بسیاری از چیزها در تجارت، اگر می خواهید ترافیک وب سایت را افزایش دهید، ایجاد روابط می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. با کار بر روی رشد شبکه کسب‌وکارهای همفکر، اینفلوئنسرها و حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، می‌توانید به طور ارگانیکی قرار گرفتن در معرض برند خود را افزایش دهید. تمرکز بر روی مخاطبان هدف بهترین راه برای به دست آوردن یک ایده واضح از نحوه افزایش ترافیک وب سایت است. اول از همه، اگر به دنبال افزایش ترافیک وب سایت هستید، باید بهترین منابع ترافیک خود را انتخاب کنید.

کاربران زمانی روی لینک کلیک می‌کنند که عنوان و توضیحات صفحه با نیازشان همخوانی داشته باشد. انتخاب درست کیوردها باعث می‌شود افراد مرتبط، در زمان مناسب، به صفحه شما برسند. دومین استراتژی برای افزایش نرخ تبدیل بازدید به مشتری بهبود کال تو اکشن CTA است. کال تو اکشن رابط اصلی بین محتوای سایت شما و عمل یا اکشنی است که از کاربر می‌خواهید تا انجامش بدهد.

وقتی به خوبی انجام شود، صفحات فرود سفارشی می توانند در دستیابی به نتیجه دلخواه شما بسیار موثر باشند. نکته کلیدی این است که ترکیب مناسبی از کانال ها را برای کسب و کار خود پیدا کنید. برخی از کسب و کارها با تمرکز زیاد بر بازاریابی آنلاین خوب عمل می کنند، در حالی که برخی دیگر دریافتند که کانال های سنتی مانند چاپ و تلویزیون برای آنها موثرتر هستند. تنها راه مطمئن شدن این است که آزمایش کنید و نتایج خود را پیگیری کنید.

در نتیجه، ارائه محتوای مرتبط و ارزشمند، نه تنها به افزایش ترافیک کمک می‌کند، بلکه نرخ تبدیل را نیز به طرز چشمگیری بهبود می‌بخشد. سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتور جستجو، فرایند ساماندهی و اصلاح محتوای وبسایت به منظور افزایش دیده‌شدن و جذب ترافیک ارگانیک است. این تکنیک‌ها شامل انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهبود ساختار صفحات، و ایجاد محتوای ارزشمند و کاربرپسند می‌شوند. هدف اصلی سئو، ارتقاء رتبه‌بندی وبسایت در نتایج جستجوهای گوگل است تا کاربران به راحتی به منابع مورد نظر دسترسی پیدا کنند. با استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه و تحلیل داده‌ها، سئو می‌تواند به یک وبسایت کمک کند تا در دنیای دیجیتال رقابتی، موفق و برجسته بماند. اگر در حوزه تبلیغات آنلاین سرمایه گذاری می کنید، نرخ تبدیل ترافیک وبسایتتان می تواند بهترین شاخص بازگشت سرمایه باشد.

پس هر چه وبسایت شما بهینه تر و استاندارد تر در نظر کاربران و موتور های جستجو باشد، شانس بیشتری دارید تا نیاز های کاربران را رفع کرده و بتوانید کسب درامد از طریق وبسایت را تجربه کنید. وبلاگ به عنوان یک بخش مهم در سایت عمل کرده و اهداف و خدمات کسب و کار شما را به مشتریان معرفی می‌کند. ایجاد محتوای ارزشمند، آموزشی و کاربردی می‌تواند بازدیدکننده را به سایت شما علاقه‌مند کرده و اعتماد او را جلب کند. در بسیاری از ‌سایت‌‌ها که برنامه‌ها یا ابزارهای کاربردی را ‌در قالب یک سرویس ارائه می‌کنند، به عنوان تعامل، از نسخه‌های رایگان استفاده می‌شود. به علت نرخ بسیار بالای تبدیل ترافیک به مشتری در این استراتژی، این تکنیک بسیار مورد استفاده قرار گرفته و محبوبیت دارد.

این امر اعتماد سازی و وفاداری کاربران را به دنبال خواهد داشت و آن‌ها را به مشتریان دائمی تبدیل می‌کند. وقتی کاربر بداند که شما به نظر و دیدگاه او احترام می‌گذارید، به شما اعتماد می‌کند. از مشتریان خود بخواهید دیدگاهشان را با شما در میان بگذارند و اگر پیشنهاد یا انتقادی به محصولات یا خدمات شما دارند مطرح کنند.

رسانه‌های اجتماعی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در سراسر جهان هستند و در افزایش ترافیک سایت نقش دارند. از این رسانه‌ها می‌توانید برای تبلیغ پست‌های وبلاگ و سایر صفحات مفید خود در وب سایت استفاده کنید. به این ترتیب می‌توانید فالوورهای رسانه‌های اجتماعی خود را به بازدیدکنندگان وب‌سایت تبدیل کنید. سپس محتوای خود را به اشتراک بگذارید و ترافیک را از شبکه‌های آن‌ها جذب کنید. برای استراتژی کیورد تارگتینگ در سئو، باید کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط را شناسایی کنید.

تحلیل رفتار مخاطب به شما نشان می‌دهد که بیشتر از چه بخش‌هایی جذب می‌شوند، روی چه نوع CTAهایی کلیک می‌کنند و از چه تبدیل‌هایی استقبال می‌کنند. برای اینکه مخاطبین هدف خود را جذب کنید و به نسبت بالایی از تبدیل بازدید به مشتری برسید، باید مخاطب خود را به درستی بشناسید. شما باید بتوانید با به کارگیری استراتژی‌های درست و کال تو اکشن CTA های بجا، کاربرانی که به سایتتان می‌آیند را به وادار به انجام عملی مثل خرید یا دانلود کنید. هر کاربری که از سایت شما بازدید می کند، لزوما به یک عضو یا مشتری سایت شما تبدیل نمی‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دمبال کنید !

در سایت خود بخش هایی همچون ساید بار را طراحی کنید و کاربر را از آخرین محصولات، تخفیفات ویژه و… مطلع سازید. همچنین منوی سایت شما باید بسیار منظم طراحی شده باشد تا کاربر به راحتی بتواند از طریق آن، صفحه یا محصولی که می خواهد را پیدا کند. برای کاربران سایت خود امکان گفتگوی آنلاین را فراهم کنید تا به شما اعتماد بیشتری داشته باشند. کاربران در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا سوال، می توانند از طریق چت آنلاین با شما ارتباط برقرار کنند و بدین ترتیب تعامل کاربری را رقم می زنید. چت زنده در این دسته قرار می‌گیرد اما مردم ممکن است فکر کنند که با شخصی در طرف دیگر دنیا صحبت می‌کنند. (روند برون‌سپاری هنوز کاهش نیافته است) حتی فرم‌های تماس به اندازه کافی شخصی‌سازی نشده‌اند، بنابراین به عنوان یک کسب‌وکار محلی، خوب است که یک شماره تلفن ارائه دهید.

شناخت بازدیدکنندگان و نیازهای آن‌ها

اگر نتوانید نرخ تبدیل را بهبود دهید، مجبور می‌شوید برای جذب مشتریان جدید هزینه‌های بیشتری داشته باشید. بهبود نرخ تبدیل به شما کمک می‌کند تا از منابع موجود مانند بودجه تبلیغاتی و ترافیک سایت، بهره‌بری بالایی داشته باشید. برای درک بهتر، تصور کنید که صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید و بازدیدکنندگان زیادی وارد فروشگاه شما می‌شوند، اما تنها درصد کمی از آن‌ها در نهایت خرید می‌کنند. نرخ تبدیل در اینجا کمک می‌کند تا متوجه شوید که چه تعداد از این بازدیدکنندگان، به مشتری واقعی تبدیل شده‌اند. در واقع نرخ تبدیل سایت به میزان تبدیل شدن بازدیدکننده به خریدار می‌پردازد. دادن چیزی به بازدیدکنندگان سایت که بتوانند از آن استفاده کنند و به اشتراک بگذارند، راه موثر دیگری برای افزایش ترافیک وب سایت است.

در زمانی که یک مشتری وارد وب‌سایت شما می‌شود، بهتر است که برای ارتباط با شما، بیشتر از یک راه ارتباطی داشته باشد. مهم‌ترین نقش سایت، در هر کسب و کار و بازاری، ارتباط با مخاطبان و تبدیل آنان به ترافیک سایت و سپس مشتریان دائمی می‌باشد. سبد محصولات به معنای اضافه کردن محصولات بیشتر به سبد خرید مشتریان است که این اقدام به افزایش فروش کمک می کند. در کل گسترش سبد محصولات باعث بهبود تجربه مشتریان ،بهینه سازی استراتژی های فروش ،افزایش فروش نقش مهمی در این فرایند دارا می باشند. برای مثال، راه‌اندازی وب‌سایت‌های محتوایی و کسب درآمد از طریق تبلیغات یا همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) از جمله روش‌های رایج است.

**۱- آیا CRO فقط برای فروشگاه‌های اینترنتی است؟**

هر کلمه کلیدی هدف خاصی دارد و باید در گروه‌های مرتبط دسته‌بندی شود. این کار، درک بهتر نیت کاربر و امکان برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تولید محتوا را فراهم می‌آورد. پیام‌های واضح و مختصر، سرفصل‌ها و کپی‌نویسی‌های متقاعدکننده، تصاویر مرتبط و… در landing pages یک سایت بسیار مؤثر عمل می‌کنند. در این راستا  A/Bتست نیز برای به‌حداکثر‌رساندن تبدیل، مؤثر عمل خواهد کرد. در این بخش، استراتژی‌هایی برای ایجاد اعتماد و اعتبار، مانند نمایش گواهی‌های مشتری، نمایش گواهی‌های صنعت، ارائۀ ضمانت‌های بازگشت پول و ایمن‌سازی سایت شما با گواهی‌های SSL به کار گرفته می‌شود.

در صورتی که در زمینه های متفاوتی اقدام به وبلاگ نویسی کنید، وب‌سایت شما در عین حال درباره همه چیز و در مورد هیچ چیز، فاقد جهت و تمرکز خواهد بود. به طور کلی، در فرآیند CRO در دنیای وب، تلاش میکنیم همه چیز را در سایت به گونه‌ای تغییر دهیم که در نهایت تعداد بیشتری از مخاطبان، اقدام مورد نظر ما را انجام دهند. این اقدامات می‌تواند شامل بهبود ظاهر سایت، بهینه‌سازی عملکرد و حتی ویرایش متن‌ها باشد.

رقابت در بازار آنلاین

مثلاً یک وبسایت آموزشی می‌تواند نرخ ثبت‌نام در دوره‌ها را افزایش دهد. مطمئن شوید که CTA های شما در مناطقی با امکان دیده شدن بالا قرار گرفته اند. CTA های خود را در مکان هایی قرار دهید که برای کاربران شما منطقی است و پیدا کردن و کلیک کردن روی آنها آسان است. مکان های مختلف CTA را امتحان کنید و ببینید چه چیزی برای مخاطبان و کمپین های شما بهترین نتیجه را دارد. هنگام نوشتن نسخه فروش چند نکته کلیدی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

با تولید محتوای جذاب و حرفه ای، تلاش کرده تا توجه و علاقه بازدیدکنندگان را جلب کنید. استفاده از محتوای متنی با کیفیت، گرافیک حرفه ای و طراحی ساده و کاربرپسند وب سایت می تواند به افزایش علاقه مندی آن ها کمک کند. افزایش ترافیک و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به عنوان ابزاری مؤثر برای جذب ترافیک و تعامل با مشتریان عمل کنند. با داشتن حضور فعال در این پلتفرم‌ها، علاوه بر جذب بازدیدکنندگان، امکان تبدیل آنان به مشتری نیز فراهم می‌شود.

این داده‌های بصری نه تنها به فهم بهتر نیازها و خواسته‌های کاربران کمک می‌کند، بلکه به بهینه‌سازی طراحی و تجربه کاربری نیز یاری می‌رساند. با تحلیل دقیق این نقشه‌ها، می‌توان استراتژی‌های موثری برای جذب بیشتر مخاطب و افزایش تعاملات مگ سئو طراحی کرد، در حالی که نقاط ضعف موجود در تجربه کاربری به سرعت شناسایی و اصلاح می‌شوند. افزایش ترافیک و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) یکی از مهم‌ترین عوامل در جذب ترافیک ارگانیک به وب‌سایت است.

برای اینکه آخرین شانس خود را قبل از خروج کاربر امتحان کنید، می‌توانید استراتژی پوشش خروج را پیاده کنید. معمولا در این استراتژی یک پیام کوتاه، پنجره پاپ آپ یا دکمه‌ای برای تعامل می‌توانید نشان دهید. وقتی کاربر وارد سایت شما می‌شود و چند ثانیه یا حتی چند دقیقه‌ای را بدون هیچ اکشن خاصی مثل کلیک، دانلود، خرید، رفتن به صفحات دیگر و… می‌ماند، احتمالا قصد خروج دارد. با یافتن الگوریتم رفتاری کاربران می‌توانید روی قسمت‌هایی از سایت که تاثیر بیشتری در افزایش CVR دارند، متمرکز شوید. سعی کنید در طراحی فرم عضویت، حداقل اطلاعات و داده‌ها را از کاربران بخواهید. بعد از دریافت اطلاعات اولیه تماس مثل آدرس ایمیل، حتما برای کاربر پیام تبریک یا خوش آمدگویی بفرستید و ارتباطاتان را با کاربر عمیق‌تر کنید.

در مقابل، صفحات با نرخ تبدیل پایین را بار دیگر بررسی کنید و بعد از اینکه مطمئن شدید call to action تعیین شده، با محتوای مقاله مرتبط است، سعی در بهبود آن برای بهینه سازی نرخ تبدیل کنید. ممکن است وقتی که محتوای قدیمی را روی سایت خود منتشر می‌کردید الگوریتم‌های گوگل متفاوت بوده باشد یا تجربه کمتری در تولید محتوا داشته باشید. به‌روزرسانی و بهبود محتواهای قدیمی مطابق با الگوریتم‌های گوگل و ترندهای رایج راه دیگری برای کمک به افزایش رایگان بازدید سایت شماست. بیکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به‌روزرسانی مقاله‌های قدیمی، افزودن اصلاحات و کلمات کلیدی جدید به متن قبلی است. هرچه لینک‌های شما بیشتر باشد، ترافیک رایگان بیشتری به وب‌سایت خود می‌آورید.

ممکن است بازدیدکننده سایت شما آن‌قدر صبور نباشد که FAQ را کامل نگاه کند. پشتیبانی آنلاین قسمتی از خدمات مشتریان به حساب می‌آید که می‌تواند به راحتی شهرت برند شما را افزایش یا کاهش دهد. همچنین شما می‌توانید از یک غریبه بخواهید تا وبسایت شما را امتحان کند و ببینید که با چه سرعتی می‌تواند هدف وبسایت شما و انجام یک کار در آن را بفهمید. ارائه تصاویر و ویدیوهای واقعی محصول یا خدمات می‌تواند به کاربران کمک کند تا بهترین تصویر را از آنها دریافت کنند. شما باید مطمئن شوید که خدمات بی نقص و مناسبی را به مشتریان ارائه می‌دهید و به سؤالات و بازخوردهای آنها به موقع پاسخ می‌دهید. همچنین باید در تعامل با مشتریان برای ایجاد روابط معنادار و جلب اعتماد آن‌ها فعال باشید.

می‌تواند محصولی باشد که شما می‌فروشید، قسمتی از خدمتی باشد که شما ارائه می‌دهید و یا کتاب الکترونیکی، سی دی رایگان و چیزهای دیگر باشد. هنگام ارایه نسخه آزمایشی حتماً در مورد پرداختی‌های اتوماتیک بعد از اتمام دوره آزمایشی، شفاف باشید. افراد زیادی ممکن است به عنوان بازدید کنند وارد سایت شما شده، اما فقط تعداد کمی به خریدار تبدیل شوند.

با آزمایش نسخه‌های مختلف این عناصر، کسب‌وکارها می‌توانند ترکیبی را پیدا کنند که برای مخاطبان هدفشان بهترین عملکرد را دارد. نرخ تبدیل یا Conversion Rate به درصدی از بازدیدکنندگان یک سایت یا کسب‌وکار گفته می‌شود که اقدام مورد نظر صاحب سایت را انجام می‌دهند. این اقدام می‌تواند شامل خرید محصول، ثبت‌نام در سایت، تکمیل یک فرم، دانلود یک فایل و یا کلیک روی یک لینک خاص باشد. تبدیل بازدیدکننده سایت و فرادی که محصولات و یا خدمات سایت شما را در سبد خرید خود قرار داده اند اما به مرحله پرداخت نرسیده اند، مشکلی است که ممکن از هر کسب و کار اینترنتی با آن مواجه شود. اولین دسته بازدیدکنندگانی هستند که برای اولین بار از محتوای شما بازدید می کنند و دسته دوم کسانی هستند که تابه حال یک بار بیشتر وارد وب سایت شما شده اند. اگر کاربران تازه وارد وب سایتتان می شوند یعنی محتوای شما جذاب نیست و از طرف دیگری اگر بازدیدکننده تکراری باشد و وارد وب سایت شود پتانسیل جذب کاربر مشتری یا کاربر جدید نخواهید داشت.

۵.صفحات پر از تبلیغات:

پس جایگاه سایت شما در گوگل، تأثیر زیادی در هدایت ترافیک به سمت سایت کسب‌وکارتان دارد. حضور سایت شما در صفحه اول گوگل یکی از نشانه‌های موفقیت در این مسیر است. تبلیغ محتوا از طریق خبرنامه‌های ایمیلی یک روش مؤثر برای افزایش ترافیک وب سایت است. همان‌طور که گفته شد موتور جستجوی گوگل می‌تواند بازدید و ترافیک بالایی را به سایت شما هدایت کند اما به شرطی که با روش‌های آن آشنایی داشته باشید.

تبدیل ترافیک سایت به مشتری

شما با داشتن یک کسب و کار آنلاین یک سرو گردن نسبت به بغیه هم صنف های خودتان بالا هستید و از نظر اعتبار شما حرف اول را میزنید . ما در اینجا هستیم تا برای شما عزیزان وبسایت طراحی کنیم و کسب و کار شما را آنلاین  سازیم. روش ایده‌آل برای متقاعد کردن یک بازدیدکننده جدید سایت، جهت اعتماد کردن و خرید محصول یا خدمات شما است که به آنها یک توصیه صادقانه از یک خریدار پیشین نشان دهید.

جهت جذابیت بیشتر محتوا لازم است که به طرح سایت، نیاز مخاطب، اطلاعات موجود در سایت و … توجه شود. در نتیجه بهتر است که از ویدئو‌های جذاب و تصاویر گرافیکی بیشتری در سایت خود استفاده نمایید. از خدمات مختلف یک آژانس دیجیتال مارکتینگ مناسب می‌توان به تولید محتوای جذاب اشاره کرد.

همانطور که گفتیم، مشتریان بیشتر بر اساس احساسات تصمیم به خرید می گیرند. با نزدیک کردن تعاملات خود به سطح مخاطب، می توانید اعتماد بیشتری در مشتریان ایجاد کنید و از بین رقبا انتخاب شوید. در متن مقاله برای آنکه توجه کاربر را به موضوع جلب کنید، سوال هایی از او بپرسید و حس کنجکاوی مخاطب را تحریک کنید. مجموعه پارس ادوردز (پارتنر رسمی گوگل) از جوانانی خلاق و با دانش روز تشکیل شده است که تمام تلاش خود را برای بهترین نتایج تبلیغات گوگل مشتریان به کار می‌گیرد. شاید این مساله باعث شود که آن را همین‌طور که هست دوست داشته باشید و نواقص آن را درنظر نگیرید.

ممکن است دلیل کاهش نرخ تبدیل در سایت شما، فقط یک دکمه خرید با رنگ نامناسب باشد؛ یا شاید هم یک اشکال کوچک در هنگام پرداخت محصولات وجود دارد. در هر حال نیاز است که خود یا دیگری، این مشکلات را بررسی و برطرف کنید؛ تا نرخ تبدیل شما افزایش یابد. اما چطور؟ در این مقاله قصد داریم، پس از تعریف نرخ تبدیل، روش‌هایی برای بهینه سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization) را به شما آموزش دهیم. یکی دیگر از روش های موثر برای افزایش ترافیک وب سایت، تعامل با حساب های رسانه های اجتماعی پربازدید است. اگر بتوانید محتوای خود را توسط این حساب ها به اشتراک بگذارید، می توانید تعداد زیادی از مردم را به نمایه و وب سایت شما هدایت کنید. با افزایش جستجوی گوگل و افزایش رتبه سایت در گوگل، احتمال تبدیل‌شدن بازدیدکنندگان به مشتری نیز افزایش می‌یابد.

استفاده از تبلیغات

این نرخ پنج برابری تبدیل تنها هنگامی رخ می‌دهد که صفحه “درباره ما” در سایت شما متقاعدکننده باشد. همیشه باید به این نکته توجه کنید که اگر وبسایت شما برای تبدیل، بهینه نباشد و نرخ تبدیل (Convertion Rate) پایینی داشته باشد، سئو یا تبلیغات گوگل برای افزایش فروش شما موثر نخواهند بود. ایجاد صفحات فرود با محتوا و اطلاعات دقیق در مورد یک محصول یا خدمات خاص، کاربران را به نتیجه دلخواه می رساند و احتمال تبدیل مراجعه کننده وبسایت به مشتری را افزایش می دهد. کلمات کلیدی پلی بین وبسایت های استاندارد و کاربرانی است که به دنبال پاسخی برای نیاز خود هستند.

برنامه‌های زیادی وجود دارند که میزان مناسب بودن سایت روی موبایل را به شما نشان می‌دهند. هنگام طراحی فروشگاه اینترنتی برای بالابردن رتبه سایت خود، باید بدانید که جایگاه فعلی‌تان کجاست. مثلاً اگر یک کلیدواژه خاص برای سایت شما اهمیت دارد، می‌توانید رتبه سایت را بر اساس همان کلیدواژه بررسی کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ مای کاستومر همواره در تلاش است که بهترین راه کارها را برای موفقیت بازایابی آنلاین شما ارائه دهد. همچنین می‌توانید در این مسیر از مشاوره مهندس معراج معمارنسب بهره بگیرید و از دانش و و تجربیات ایشان در این زمینه بیشترین استفاده را کنید. مطمئن باشید در کنار مهندس معمارنسب مسیر موفقیت در بازاریابی آنلاین برای شما آسان‌تر طی خواهد شد.

از طرفی، بسیاری از سئوکاران با ایجاد سایت‌های اتوریتی (Autority) و فروش رپورتاژ آگهی، درآمدهای کلانی کسب می‌کنند. همچنین، از ایجاد و فروش ابزارهای سئو، تولید پلاگین‌ها و حتی خرید و فروش دامنه‌های بهینه‌شده در بازار دیجیتال نباید غافل شد. این روش‌ها هم جزو فرصت‌های غیرمستقیمی هستند که سئوکاران باهوش از آن‌ها درآمد بالایی دارند. هر دو راهکار گفته شده در بالا عملی است؛ اما انجام راهکار اول مثل این است که شما برای بیشتر پر کردن یک سطل آبِ سوراخ، با زحمت بیشتر، آب بیشتری در آن بریزید. در ادامه استراتژی‌های مختلفی برای بهینه سازی نرخ تبدیل را به شما آموزش می‌دهیم تا به کمک آن حتی بدون افزایش ورودی، مشتریان و درآمد خود را بالا ببرید.

ساخت لیست ایمیل

مطمئن شوید که دکمه های CTA شما جلب توجه می کنند و به راحتی قابل تشخیص هستند. از رنگ های روشن، اندازه فونت های بزرگ و رنگ های متضاد برای برجسته کردن آنها استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که دکمه ها در مکان های استراتژیک در وب سایت یا صفحه فرود شما قرار گرفته اند تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند.

در این راستا، آژانس های دیجیتال مارکتینگ مختلف، می توانند شما را در رسیدن به اهدافتان همراهی نمایند. بیشتر مشتریان سایت در بازدید اول، چیزی را از شما خریداری نخواهند کرد. یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری بیشتر، این است که شما تمام تلاش خود را انجام دهید که مخاطب را به بازگشت به سایت خود وادار کنید.

امروزه وب‌سایت شما به منزله ویترین کسب‌وکارتان در دنیای مجازی است و ازاین‌رو بالابردن میزان ترافیک بازدید سایت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر کسب‌وکار اعم از خرد و کلان است. راه‌های بسیاری برای افزایش بازدید رایگان سایت Increase free site visits توسط کارشناسان حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ پیشنهاد می‌شود که در این مقاله تعدادی از آنها را برای شما بررسی خواهیم کرد. اما در ابتدا باید از اهمیت بالابردن افزایش بازدید رایگان سایت آگاه شویم.

حتی می‌توانید به صورت شخصی، ‌پس از خرید، نظر آنها را درباره محصولات خریداری شده بپرسید. همچنین می‌توانید تجربیات موفقیت‌آمیز مشتریان فعلی را به اشتراک بگذارید تا اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید. زمانی که مشخص کردید مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، موفقیت با تلاش و صبر برای شما آسان تر خواهد بود.

این یعنی کاربر وقتی وارد سایت می‌شود، به راحتی بتواند به بخش‌های مختلف دسترسی پیدا کند و در کمترین زمان، اطلاعات مورد نظرش را بیابد. اگر هدف شما تبدیل کاربران سایت به مشتریان واقعی است، باید از تکنیک هایی استفاده کنید که کاربر در صفحه بماند یعنی محتوای شما باید به اندازه کافی جذاب باشد و کاربر را درگیر کند. استفاده از بک لینک های بی کیفیت یا ایجاد لینک های مصنوعی به وب سایت شما می تواند منجر به جریمه موتور جستجو و کاهش رتبه شما به جای بهبود آن شود. یکی از خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ پویان توسعه ارائه بک لینک های معتبر و رپورتاژ آگهی می باشد. برای رسیدن به قله کسب و کار خود ر گوگل نیاز به خرید بک لینک حرفه ای و با کیفیت دارید که می توانید آن را به ما بپسارید و خیال خود را یکبار برای همیشه راحت کنید.

یک دعوت به اقدام قوی (CTA) می‌تواند به‌طور قابل توجهی بر نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. این بخش به هنر ایجاد CTAهای قانع‌کننده‌ای می‌پردازد که کاربران را تشویق به انجام اقدامات موردنظر سازمان می‌کند. پس حتما از یک مشاور سئو، مشاوره یا کمک بگیرید تا نرخ تبدیل را در روند رشد خود حفظ کنید. یکی دیگر از پارامترهای مهم سئوی تکنیکال که روی نرخ تبدیل تاثیر دارد، تجربه کاربری است. اگر سایت شما سریعا لود و بارگذاری نشود، کاربر فورا سایتتان را ترک می‌کند. برای تولید محتوای باکیفیت باید اصول سئو در تولید محتوا را به خوبی رعایت کنید.

سطح رقابت نشان‌دهنده سختی رتبه گرفتن یک کلمه کلیدی خاص در نتایج جست‌وجو است. این معیار بستگی به تعداد وب‌سایت‌ها و منابعی دارد که برای کلمه کلیدی مورد نظر تلاش می‌کنند تا در رتبه‌های بالا قرار گیرند. درک سطح رقابت به شما کمک می‌کند انتخاب‌های بهتری برای کلمات کلیدی با رقابت کمتر و فرصت بیشتر داشته باشید. اگر یک کلمه کلیدی با رقابت کم پیدا کنید، شانس بیشتری برای رسیدن به رتبه‌های بالا دارید. سرچ والیوم به تعداد جست‌وجوهای ماهیانه برای کلمه کلیدی هدف (target keywords) در موتور جست‌وجو اشاره دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا