مشاوره سئو بررسی سایت شما با ۱۵ سال سابقه تخصصی مه ویژن
این مانند افتتاح مشاغلی در جادهای است که کمترین ترافیک را دارد و انتظار دارد مردم “شما را پیدا کنند”. سئو عالی میتواند ترافیک سئو ارگانیک هدفمند و مرتبط را به وبسایت شما برساند.این هدف از یک استراتژی سئو برای ایجاد مخاطب و مشتریان جدید است. سئوکار ها و متخصص سئو مشاوره باتجربه سئو وقت میگذارند تا نه تنها محصولات، خدمات و اهداف تجاری شما، بلکه نیازهای مخاطبانی را که سعی در جلب آنها دارید، درک کنند. پکیج خدمات مشاوره سئو لیدوما، مجموعهای کامل و تخصصی از راهکار های بهینهسازی سایت است که با هدف افزایش رتبه در نتایج جستجو و جذب ورودی ارگانیک بیشتر طراحی شده است. شرکت مشاور سئو باید دانش بالایی درباره انواع مختلف سئو داشته باشند، که شامل سئو فنی، سئو داخلی، سئو خارجی و سئو محلی میباشد. این موارد میتواند در بهبود جایگاه وبسایت خود در نتایج جستجو کمک کند.
با استفاده از عوامل مختلف سئو خارجی و داخلی، موتورهای جستجو تعیین میکنند که صفحات چقدر برای جستجوی کاربران ارزشمند هستند و نتایج مرتبط را باز میگردانند. فقط به خاطر داشته باشید که یک صفحه بدون سئو خارجی مانند یک مهمانی بدون دعوتنامه است. اقای اسماعیل نورمحمدی موسس سایت وبمستر سلام هستن که از سال ۱۳۹۶ فعالیت این مجموعه استارت خورده و خدماتی مثل طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره تخصصی سئو ارائه میدهند. از نمونه کارهای های وبمستر سلام میتوان به قرمز استوک، موبایل آباد، رایان پشتیبان، فیلم گردی و… اشاره کرد. به لینکهایی که توسط شما با هدف سئوی خارجی در سایتهای مختلف ایجاد میشود، لینک های غیرطبیعی گفته میشود.
همچنین انجام بسیاری از تحقیقات در مورد رقبا مهم است، اما مراقب باشید از آنها کپیبرداری نکنید. شما همیشه باید مقاله بخوانید و به آنچه گوگل انجام میدهد بسیار توجه کنید. هر وبسایت متفاوت است و عوامل زیادی در رتبهبندی موتور جستجو در سایت تأثیر دارند.به همین دلیل، ضروری است که یک متخصص سئو seo بتواند مشکلات احتمالی را در وبسایتهایی که در آن کار میکنند پیدا کند. این کار را میتوان با شرکت در تحقیقات رقبا و فهمیدن اینکه برای برخی از رقبای اصلی شما چهکار میکند یا نمیکند، انجام داد.یک متخصص سئو مشاوره باید یک متفکر باشد.
۱. ایجاد محتوای قابل اشتراکگذاری
فهرست مطالب
بد نیست برای توضیح بیشتر، اشاره ای داشته باشیم به متن معرفی خودشان در سایت محسن طاووسی. پست مهمان یک متد و روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. اگر کار شما در شبکههای اجتماعی است و در زمینه سئو فعالیت می کنید، حتما ارزش این کار را میدانید. لینک بیلدینگ بین سایت و شبکههای اجتماعی از نان شب در بهینهسازی وب سایت واجبتر است. شما باید کاری کنید که کاربر تشویق شود تا مطالب وب سایت شما را در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارد. لینکسازی بخش مهمی از سئو خارجی است، اما فاکتورهایی مانند فعالیت در شبکههای اجتماعی، برندسازی، امتیاز دامنه و تعامل کاربران نیز نقش مؤثری دارند.
چگونه Domain Authority خود را بهبود ببخشم؟
هر ورودی که از شبکه های اجتماعی داشته باشید در گوگل امتیاز بالایی دارد. حتی شما میتوانید خدمات مشاوره سئو را ساعتی، روزانه و یا ماهانه برای خود رزرو کنید برای این کار کافی است فرم پایین صفحه را پر کنید و برای ما ارسال کنید تا با شما تماس گرفته شود. مشاوران سئو ما ابتدا وب سایت شما را به دقت بررسی میکنند تا نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کنند. همان طور که در بالا ذکر کردیم هزینه مشاوره سئو به عوامل مختلفی بستگی دارد.
مشاوره سئو گامی مهم در جهت ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل و جذب مخاطبان بیشتر است. با انتخاب صحیح مشاور سئو مناسب و عمل به توصیه های او، میتوانید به نتایج مطلوب در زمینه سئو دست پیدا کنید. اگر بعد از جستجوی این کلمات سایت نمونه کار مشاور سئو را در جایگاه یا جایگاه های نخست گوگل مشاهده کردید، این نشان دهنده مهارت مشاور سئو در امر بهینه سازی سایت خواهد بود. البته این فقط یکی از روش های بسیار ساده برای تشخیص مشاور سئو حرفه ای است که توسط کسانی که آشنایی با سئو و آنالیز سایت ندارد، کاربرد دارد. دنیای سئو پر از شرکتها و فریلنسرهایی است که هر کدام خود را متخصص این حوزه میدانند و برنامههای ویژهای ارائه میکنند. اما در میان این همه مدعی، کدام یک راست میگویند و واقعاً مشاوره سئو حرفه ای هستند؟ انتخاب یک شرکت سئو معتبر، اولین قدم و مهمترین گام در مسیر بهینهسازی سایت شماست.
جلسات مشاوره سئو در آژانس توسعه کسب و کار لیدوما بین ۳۰ الی ۹۰ دقیقه به طول می انجامد. به صاحبان مشاغل آنلاین کمک میکنیم تا با بهینه سازی کامل وب سایت، کسب و کار خود را به موتورهای جستجو معرفی کنند، کاربران هدف را پیدا کرده و در نهایت فروش خود را افزایش دهند. انتخاب یک مشاور سئو سایت حرفهای، میتواند تفاوت بزرگی در مسیر آنلاین کسبوکار شما ایجاد کند. سئو یک سرمایه گذاریست و چه بهتر که با شناخت چالشها قدم در این مسیر بگذارید. مشاور شما را با این چالشها آشنا میکند و در زمان وقوع مشکل، میتوان راهحلها بهینهای ارائه دهد. کسب و کار شما را بشناسد و یک چشمانداز وسیع و واقعی، برایتان ترسیم کند.
یکی دیگر از تکنیکهای قدیمی برای بهبود سئو خارجی، ثبت آدرس سایت در دایرکتوریهای آنلاین است؛ این روش به گرفتن بک لینک هایی با اعتبار بالا کمک زیادی میکند. البته کمی طول میکشد که از آن سایتها بتوانید مخاطبان تازه و ترافیک زیاد دریافت کنید، اما این روش در طولانیمدت جواب میدهد. سئو داخلی شامل تمام فعالیتهای مرتبط با بهبود محتوای وبسایت شما است. این فعالیتها شامل بهینهسازی تگهای عنوان، متا توضیحات، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، بهبود محتوای متنی و استفاده از لینکهای داخلی میشود.
ارسال نظر لغو پاسخ
پس از بررسی سایت، مهمترین وظیفه تیم مشاوره، شناسایی کلمات کلیدی هدفمند است که به جذب مخاطب، افزایش ترافیک سایت و فروش بیشتر کمک میکند. این کلمات کلیدی بهعنوان راهنمای اصلی برای بهینهسازی سایت و تولید محتوا استفاده خواهند شد. سئو یا SEO مخفف search engine optimization است که به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اشاره دارد. در این فرایند، با استفاده از تکنیک های سئو ناوبری سایت و رابط کاربری آن برای بازدیدکنندگان آسانتر و جذاب تر می شود. همچنین با بهبود رتبه سایت، اعتماد کاربران و مخاطبان هدف نسبت به کسب و کار مورد نظر افزایش می یابد. مشاوران سئو با استفاده از روشها، تکنیکها و استراتژیهای متنوع، به شما کمک میکنند تا وبسایت خود را بهبود دهید و در نتیجه جذب ترافیک بیشتری را تجربه کنید.
باید تلاش کنید که از کلمه کلیدی صفحه مقصد در انکر تکست استفاده کنید. در صورتی که در انتخاب انکرتکست دقت کافی را به خرج ندهید، ممکن است تأثیر منفی روی رتبهبندی سایت خود بگذارید. پیش از آنکه بخواهیم این مورد را بررسی کنیم باید با مفهوم لینک فالو و نوفالو آشنا شویم. وقتی شما دارید در سایت خود محتوا تولید میکنید، یک سری لینک داخلی و خارجی به محتوای خود اضافه میکنید.
اگرچه سئو محلی یک مبحث کاملا مجزاست اما از برخی از المانهای آن به عنوان بخشی از تاکتیکهای مرتبط با سئو خارجی میتوان استفاده کرد. هرچند که راهکارهایی مثل گوگل ادز یا ریپورتاژ به سرعت به شما فیدبک یا جواب بدن اما خب مقطعی است و بعد از مدت کوتاهی دوباره مثل قبل می شود اما با استفاده سئو به راحتی یک نتیجه بلند مدت و برگشت سرمایه عالی خواهید داشت. فعالیت های رقیب های شما نسبت به فعالیت های شما رابطه مستقیم با مدت زمانی ماندگاری شما در رتبه فعلی را نشان می دهد. البته اینم در نظر بگیرید که سئو یک نوع سرمایه گذاری است چون بعد از سئو شدن سایت شما درآمد شما نسبت به قبل بیشتر می شود.
در صورتی که وبینار شما موفق باشد، مردم و رسانهها در مورد شما صحبت خواهند کرد و همین موضوع، فرصتی بسیار خوب برای گرفتن بک لینک را نیز فراهم میکند. برخی تصور میکنند که بازاریابی محتوایی یا کانتنت مارکتینگ صرفا به سئو آن پیچ و وبسایت شما مربوط میشود. اما اگر بخواهیم یک نگاه کلیتر داشته باشیم، میتوان گفت انتشار یک محتوای خوب بر روی سایت، تنها بخشی از این رویکرد بوده و تمام محتوایی که شما در هر جایی از وب منتشر میکنید نیز شامل بازاریابی محتوا میشود. این یعنی اگر شما یک پست مهمان در سایتی دیگر بنویسید یا به کمک یک اینفوگرافی، یک بک لینک از سایتی معتبر بگیرید، در واقع بازاریابی محتوا انجام دادهاید.
در این بخش، مشاور Seo پیشنهاداتی برای تقویت اعتبار سایت به وسیله فعالیتها خارج از سایت ارائه میدهد. جهت مشاوره سئو سایت خود، در کمترین زمان و با بهترین کیفیت با مشاوران طراحی سایت مه ویژن تماس بگیرید. مشاوره تخصصی سئو | خدمات انعطاف پذیر | اجرای پلن های مورد نیاز سازمان ها و فروشگاه های اینترنتی | مشاوره سئو بر اساس الگوریتم های گوگل.
این آنالیز کمک میکند تا استراتژیهای مناسب و بهینهسازیهای لازم را برای بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجو طراحی کند. یکی دیگر از مزایای مهم کار کردن روی سئوی خارجی سایت این است که موجب افزایش اعتبار سایت ما میشود. وقتی اعتبار سایت ما افزایش یابد، گوگل خیلی راحتتر به ما اعتماد میکند و صفحات سایت ما را در بین بهترین نتایج جستجوی خودش قرار میدهد. از طرفی وقتی سایر متخصصان تبلیغات و بیزینسهای اینترنتی ببینند که اعتبار سایت ما بالا است، از ما درخواست میکنند که تبلیغات خودشان را در سایت ما منتشر کنند و در قبال انتشار تبلیغات خود، هزینهای را به ما بپردازند. وقتی این کار انجام شود، درآمد چشمگیری به سمت کسب و کار ما سرازیر خواهد شد. مشاوره سئو (SEO Consulting) سرویسی است که با تحلیل و بهینهسازی وبسایت و محتوای آن توسط مشاور سئو کارشناس، به کسبوکارها کمک میکند تا بازدید ارگانیک و رتبه خود را در موتورهای جستجو بهبود دهند.
مشاوره سئو کسب و کار
مشاوره سئو می تواند نقش مهمی در بهبود بازدید ارگانیک سایت ها داشته باشد. مشاوره سئو به کسب و کارها و شرکت ها کمک می کند رتبه وب سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشند. خدمات مشاوره سئو شامل توصیه ها و نکات ضروری برای افزایش بازدید سایت، جذب مشتریان بالقوه و ماندن در جایگاه رقابتی می شود. اگر احساس می کنید سایت شما بازدید و بازدهی مورد نظرتان را ندارد، توصیه می شود از مشاوره سئو برای رفع مشکلات احتمالی وب سایت خود استفاده کنید.
این کار شامل بهینهسازی عناصر مانند عنوانها، توضیحات متا، URL، علامتگذاری ساختاری، کلمات کلیدی، و محتوای متنی است. هدف این بهینهسازیها، جذب ترافیک هدفمند توسط موتورهای جستجو و افزایش رتبه وبسایت در نتایج جستجو است. مشاوره رایگان سئو شامل معرفی روش ها و تکنیک هایی است که مشاور حرفه ای سئو با توجه به سایت مورد نظر ارائه می کند. همچنین کسب و کارها می توانند در مورد انتخاب کلمات کلیدی و هزینه مورد نیاز برای رسیدن به بازدید مورد نظر اطلاعات لازم را دریافت کنند. برای مثال، اگر هدف شما رسیدن به صفحه اول سرچ گوگل می باشد، مشاور حرفه ای سئو با توجه به طراحی و موقعیت فعلی سایت، روش ها و تکنیک های مورد نیاز را شرح می دهد.
یکی از لازمه های جذب مشتریان بیشتر و برندینگ در فضای دیجیتال، رتبه بالای وبسایت شما در صفحه نتایج گوگل است. مشاور سئو سایت با استفاده از تکنیک های حرفه ای سایت شما را بهینه می کند. اگر می خواهید برند خود را به وجود آورید و به سود پایدار برسید؛ خدمات ما می تواند برای شما مناسب باشد. مشاور سئو با بررسی و تحلیل عوامل مختلف مانند ساختار وبسایت، کلمات کلیدی، محتوا، عناصر فنی و رقبا، نقاط ضعف و قوت وبسایت را شناسایی میکند.
آموزش های تخصصی سئو
مشاوره سئو اقدامی مهم در جهت ارتقای رتبه سایت شما در موتورهای جستجو و جذب مخاطبان بیشتر است. مشاوره سئو سایت یک فرآیند مهندسی است که با تکیه بر علم، درک مفاهیم و الگوریتم ها، تسلط بر استفاده از آنالیزور ها و … انجام می شود. برای داشتن یک سایت بهینه سازی شده و قدرتمند، نیاز به استفاده از مهارت های مشاور سئو و بهره مندی از خدمات مشاوره سئو سایت انکارناپذیر است. از وظایف مشاور حرفه ای سئو خوب این است که از طریق راههای اصولی و مجاز، اقدام به جذب کاربران کند.
در این مرحله تیم مشاوره ما اطلاعات مورد نیاز شما در رابطه با سئو را ارائه می کنند و در صورتی که سوال خاصی داشته باشید، می توانید سوالات و ابهامات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. اگر مدیر سایت هستید و یک تیم سئو برای انجام پروژه سئو سایت خود استخدام کرده اید، نیاز به نظارت بر عملکرد این تیم دارید. یا در مورد بالاتر اگر نیاز به کوچینگ و رهبری تیم سئوی سایت خود دارید می توانید از دانش و تجربه من استفاده کنید. اگر قبلا روال سئوی سایت خود را بخوبی انجام دادید و به رتبه های بالای گوگل رسیدید. ولی اکنون با افت شدید رتبه مواجه شدید، به طوری که راه حلی برای آن ندارید می توانید از کمک من استفاده بکنید. دلایل بسیار زیادی منجر به این مشکل می شود که باید بصورت و تخصصی بررسی شود.
این اجازه میدهد منابع خارجی به عنوان شکستدهنده برای وبسایتهایی که دارای همان کیفیت سئو داخلی هستند عمل کنند تا موتورهای جستجو بهترین روش برای رتبهبندی وبسایتها در SERPs را بدانند. سایتهایی که سئو خارجی دارند به دلیل بکلینکها، اشارهها و تبلیغات در رسانههای اجتماعی رتبهبندی بالاتری در موتورهای جستجو کسب میکنند. یک متخصص سئو حرفه ای باید کسی باشد که مهارت سئو تحقیق را داشته باشد و حتی در برخی از سطوح از آن لذت ببرد. راحتی و اعتمادبهنفس برای تحقیقات قوی لازم است و در این مورد اشتباه نکنید، تحقیقات کلمات کلیدی زمان نسبتاً زیادی به طول خواهد انجامید.هنگام برنامهریزی کلمات کلیدی خود دقیق باشید و هر زاویه را بررسی کنید. کارشناسان سئو اهمیت اصطلاحاتی را میدانند که هم ارزش بالایی دارند، به این معنی که تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد و هم مرتبط هستند.
وقتی پروفایل کسبوکار شما در Google دارای چندین نظر مثبت باشد، کاربران آنلاین بیشتری به کسبوکار شما اعتماد خواهند کرد و از وبسایت شما بازدید خواهند کرد. دو بخش دیگر شامل سئو داخلی (On-Page SEO) و سئو تکنیکال (Technical SEO) هستند. برای دریافت مشاوره یا همکاری میتوانید از طریق وبسایت شخصی یا شبکههای اجتماعی او اقدام کنید. در بخش سئو تکنیکال به بررسی ایرادات ساختاری سایت مثل بهینه نبودن سرعت سایت، ارورهای موجود در سرچ کنسول، اسکیما و … با استفاده از ابزارهای واسط مثل Ahrefs webmastertools و … پرداخته می شود. در ویدیو زیر موارد بررسی سئو تکنیکال در جلسه مشاوره گفته شده که میتونه براتون مفید باشه.
آقای محمد شهپری در حال حاضر به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ صرافی اوکی اکسچنج فعالیت میکند؛ اما پیش از این بیشتر روی پروژههای سئویی تمرکز داشت. از جمله پروژههایی که محمد شهپری روی آنها کار کرده، میتوان به راست چین، ایران سرور، آسمونی و گرین اشاره کرد. بجای آن میتوانید با همکاری با یک مشاور سئو تمامی مسیرهای منتهی به هدف خود را از قبل بررسی کنید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید. اگر شما هم در زمینه مشاوره سئو تجربه یا سوالی دارید، میتوانید در بخش نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید. در ادامه اگر کسب و کار شما نیاز به مشاوره سئو و بهینه سازی دارد از طریق راه های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید. یک مشاوره سئو حرفه ای که از آن صحبت می کنیم، باید قادر باشد که ترافیک ورودی یک سایت از سمت موتورهای جستجو از جمله گوگل را تا حد زیادی افزایش دهد.
همانطور که قبلاً اشاره کردیم، دنیای بهینهسازی موتور جستجو دائماً در حال تغییر است. اگر با تغییرات الگوریتم ثابت Google همراه نشوند، حتی متخصصان هم میتوانند عقب بمانند. به دلیل دشواری و اهمیتی که در تلاش برای ایجاد پیوند وجود دارد، مهم است که به این فرآیند وقت و توجه زیادی بدهید تا اطمینان حاصل کنید که در آخر برای شما نتیجه خوبی خواهد داشت. موارد ساده مانند اصلاحات محتوا، گرچه همچنان مهم هستند، اما زمان بسیار کمتری دارند و نباید در اولویتبندی جایگاه بالاتری داشته باشند. از ویژگی های مشاور سئو مجرب این است که به طور مداوم در حال به روزرسانی اطلاعات سئو خود است.
گزارش کامل از سئو سایت
این استراتژیها به شما کمک میکنند تا حضور بزرگتری در وب داشته باشید و به افرادی که فکر میکنید خدمات و محصولات شما میتواند به آنها کمک کند، دسترسی پیدا کنید. اگر سایتی که به شما لینک داده، موضوعش نزدیک به موضوع سایت شما باشد، ارزش آن لینک بیشتر میشود. مثلاً لینکی که از یک سایت آموزش دیجیتال مارکتینگ دریافت میکنید، برای سایت سئو مفیدتر است تا لینکی از یک سایت آشپزی. این عدد بررسی میکند که لینکهای ورودی سایت شما چقدر از سایتهای قابل اعتماد آمدهاند. لینکهایی که از سایتهای معتبر میآیند (مثل سایتهای دانشگاهی، خبری بزرگ و رسمی)، در بالا رفتن این عدد نقش دارند.
ساخت لینک
برای اینکه متوجه شوید برند شما چقدر توسط کاربران در طول زمان جستجو شده است، میتوانید از ابزارهای مختلفی مثل SEMRUSH و گوگل ترندز استفاده کنید. متخصصان و کارشناسان سئو بر این باور هستند که لینکهایی که از صفحه اصلی (Home Page) سایتها میگیریم، خیلی ارزشمندتر از لینکهایی هستند که از سایر صفحات سایتها میگیریم. متخصصان و کارشناسان مختلف سئو، راهکارها و ابزارهای مختلفی را برای سئو خارجی سایت پیشنهاد میدهند.
اگرچه طی سالهای اخیر از انجمنهای اینترنتی و فرومها به شکل بدی برای لینک سازی استفاده شده، ولی ما همچنان حضور در این فضا را به عنوان یک تاکتیک سئو خارجی معرفی میکنیم. با این شیوه، فرومها میتوانند در کنار ایجاد حس اعتماد، به لینک سازی و آگاهی از برند نیز کمک زیادی کنند. بدون شک تمام صفحاتی که به سایت شما لینک دادهاند، با هم برابر نیستند. اعتبار، ارزش و رتبه آنها در گوگل و سایر موتورهای جستجو قطعاً با هم فرق دارد.
وقتی ما روی سئو داخلی سایت خود کار میکنیم، در واقع داریم تمرکز خود را روی جلب رضایت موتورهای جستجو میگذاریم و تلاش میکنیم که کاربران زیادی را از سوی موتورهای جستجو جذب کنیم. این در حالی است که وقتی سعی میکنیم روی سئو خارجی کار کنیم داریم تمرکز خود را روی رسانههای مختلف از قبیل رسانههای اجتماعی، سایتهای پرطرفدار و غیره میگذاریم. فوق دکترای مدیریت کسبوکار، اولین متخصص الگوریتمهای گوگل در ایران و کوچ حرفهای هستم که بیش از ۱۵ سال در حوزه مدیریت، مشاوره و دیجیتال مارکتینگ فعالیت داشتهام. در این مسیر با ارائه راهکارهای خلاقانه و اجرای پروژههای موفق در زمینه سئو و برندینگ، توانستهام مسیر رشد برندهای بزرگی مثل خبرگزاری صدا و سیما، افق کوروش و سایر سازمانهای مطرح را هموار کنم.
در صورتی که این فرایند مشکلی داشته باشد، باید نکات و موارد تکمیلی به کسب و کار ارائه شود. جالب است بدانید که یک مشاور سئو باید دائما اطلاعات خود را به روز کند زیرا الگوریتم های گوگل همیشه در حال تغییر است. مشاورین ما در آژانس توسعه کسب و کار لیدوما از استراتژی های جدید و منحصر به فردی استفاده می کنند تا سایت شما در کوتاهترین زمان ممکن بهترین رتبه را نتایج گوگل دریافت کند.
راه های ارتباطی ما و شما به عنوان یک مشاور سئو چگونه خواهد بود؟
موتورهای جستجو علاقه زیادی به این نوع سایت ها دارند و به هر لینک و مقاله ای که در داخل این سایت ها قرار می گیرد امتیاز خاصی را اختصاص می دهند. بهترین راه برای انجام بازاریابی محتوا این است که نظر خود را با لینک اصلی سایت در وبلاگ سایر سایت ها بنویسید. این لینک توسط موتورهای جستجو خزیده می شود و می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد. شرکت ها با این روش در کنار جذب مشتری و ترافیک، قادر هستند که به برندسازی و افزایش آگاهی از برند برسند. این کار (سئو) یک جو بهطور مداوم در حال تکامل است و شما همیشه نمیتوانید منتظر بحث در مورد تحولات در یک جلسه باشید.علاوه بر این، SEO هرگز یک فرآیند سازگار نیست. Google دائماً روش بررسی وبسایتها را تغییر میدهد و تغییرات سریع باید انجام شود، مبادا پیشرفتی را که کسب کردهاید از دست بدهید.
اگر شما هم اهداف بزرگی در سر دارید و بهدنبال رسیدن به آنها هستید، آژانس سئودو اینجاست تا شما را در مسیری درست به هدفتان برساند. مشاوره سئو اطلاعات مفیدی را در مورد لینک سازی، انتخاب بهترین کلمات کلیدی و آنالیز سایت های رقیب در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. همچنین به آن ها کمک می کند مشکلات فنی و ساختاری سایت خود را پیدا و به سرعت برطرف کنند.
چیزی که در این صفحه نمایش داده میشود، همان دیدگاهی است که گوگل از برند شما دارد. به همین جهت، همواره روی ارزیابی و بهینهسازی این بخش باید تمرکز داشته باشید. متخصصان و کارشناسان محتوا و سئو بر این باور هستند که بهتر است لینک خارجی در بدنه و داخل محتوا ساخته شود. لینکهایی که در متن محتوا نیستند و به نوعی در خارج از متن و بدنه محتوا ساخته شدهاند، نسبت به لینکهایی که در بدنه محتوا هستند ارزش و اعتبار کمتری دارند. اگر از ابزارهایی مانند Ahrefs و Semrush استفاده کنید، میتوانید ارزش احتمالی لینک یک سایت را ارزیابی کنید. این ابزارها اطلاعات دقیقی درباره اعتبار دامنه و صفحه، تعداد لینکها و سایر عوامل مرتبط ارائه میدهند.
آشنا به انواع سئو سایت و روش های آن
مشاوره سئو در پی ام سئو بهصورت هدفمند، تخصصی و بر اساس تحلیل دقیق دادههای سایت، رفتار کاربران و الگوریتم های به روز گوگل انجام میشود، نه صرفاً ارائه چکلیست های تکراری. به طور مثال اگر مشاور سئو، یک سایت مشاور تحصیلی را به عنوان نمونه کار سئو خودش معرفی کرد، از او بخواهید یک لیست از کلمات کلیدی اصلی در زمینه مشاور تحصیلی در اختیار شما بگذارد. این لیست می تواند شامل عبارت هایی نظیر (ثبت نام کنکور سراسری، ثبت نام مدارس و …) باشد.
- این سیگنالها نشاندهنده اعتماد، اعتبار و تخصص وبسایت شما هستند و به بهبود رتبهبندی در موتورهای جستجو کمک میکنند.
- کارشناس سئو، متناسب با گستردگی کسب و کارتان یک برنامه سئو طراحی می کند که شامل انتخاب کلمه کلیدی، استراتژی محتوایی، آنالیز صفحه های فرود، زمانبندی بروزرسانی محتوا و… است.
- همچنین می توانید از آن ها بپرسید که چه مدتی برای مشاهده نتایج کار لازم است.
- چیزی که در این صفحه نمایش داده میشود، همان دیدگاهی است که گوگل از برند شما دارد.
- مشاوره سئو وبسایت یکی از خدماتی است که توسط پاخور وب برای کسب و کارهای آنلاین ارائه شده تا در کلمات کلیدی مهم و با اهمیت کارفرمایان جایگاه بهتری را کسب کنند.
البته وقتی که دارید روی سئوی خارجی سایت خود کار میکنید، به هیچ عنوان نباید سئوی داخلی را بیخیال شوید؛ چون بدون سئوی داخلی هیچ اقدامی به نتیجه نمینشیند. سئو خارجی به دلیل اینکه به موتورهای جستجو نشان میدهد که وبسایت شما برای دیگران در وب مهم است، بسیار ارزشمند است. هر لینکی که دریافت میکنید به عنوان یک تاییدیه از یک منبع دیگر عمل میکند که وبسایت شما کیفیت دارد.
خدمات مشاوره سئو شامل شناسایی نقاط ضعف، ارائه راهکارها و تدوین استراتژیهای موثر سئو است. در صورت نیاز به توصیه های کلی و مشاوره اولیه سئو می توانید به صورت رایگان از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید. مشاوره رایگان شامل بررسی نیازهای سایت شما و معرفی روش ها و تکنیک هایی است که می توان از آن ها برای افزایش بازدید سایت استفاده کرد. مشاوره سئو حرفه ای به طور سفارشی وب سایت شما را مورد آنالیز قرار می دهد و کمبودهای آن را از نظر سئو داخلی و خارجی مشخص می کند.
مشاوران سئو لیدوما علاوه بر بررسی سئو سایت شما، بهترین روش های بازاریابی و فروش متناسب با ماهیت کسب و کارتان را به شما نشان می دهند. دریافت خدمات سئو و مشاوره سئو (Seo Consulting) به شما کمک می کند تا به وسیله وبسایتتان، فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و برند خود را به گوش همگان برسانید. سئو، هوشمند ترین بخش از دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و لازمه موفقیت در آن، تدوین یک استراتژی اختصاصی برای هر کسب و کاری است. در نتیجه مشاوره سئو یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ و فروش آنلاین است.
تجزیه و تحلیل سئو رقبا از جمله مواردی است که در مشاوره سئو بسیار مهم است. این تحلیل به شما کمک میکند تا رقبای خود را در موتورهای جستجو بهتر بشناسید و استراتژیهای موثرتری برای بهبود رتبهبندی وبسایت خود تدوین کنید. سید احسان خسروی یکی از مشاوران برجسته و با تجربه سئو در ایران است که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را در دنیای سئو آغاز کرده و تاکنون سابقه مشاوره های تخصصی و پروژههای موفقی را در کارنامه خود دارد. او به عنوان مشاور سئو، برای کسب و کارهای مختلف از جمله استارتاپ ها، خبرگزاری ها و برندهای مختلف، راهحل های سئو مبتنی بر استراتژی های به روز ارائه داده است.
معرفی بهترین سئوکاران خارجی
صاحب سایت یا متخصص سئو با روشهای مختلف از طریق گروه مشتریان یا افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) درخواست میکند تا لینک سایت را به اشتراک بگذارند. شما باید برای داشتن یک سئو خارج از سایت قوی استراتژی بکلینک قوی داشته باشید و لینکهای برگشتی قوی و باکیفیتی را برای سایت خود دریافت کنید. موتورهای جستجو مانند گوگل به طور مداوم الگوریتمهای خود را بهروزرسانی میکنند تا بهبودهایی در نحوه ارزیابی وبسایتها داشته باشند. این تغییرات ممکن است تأثیرات مهمی بر رتبهبندی وبسایت شما داشته باشند. همانطور که می دانید در بازاریابی اینترنتی تاثیر فیلم و عکس بسیار فراتر از متن است. سایت هایی وجود دارند که می توانید ویدیوهای مرتبط با کسب و کار خود را در آنها قرار دهید، مانند آپارات و یوتیوب.
علاوه بر این، برگزاری ۱۶ سمینار کشوری نیز در کارنامه این مشاور سئو دیده می شود. حال که با مزایا و عوامل موثر بر سئو خارجی آشنا شدیم، نوبت به معرفی ۱۵ تکنیک مختلف برای رشد برند و افزایش تعداد ورودیهای گوگل میرسد. اگر بهدرستی از این تکنیکها استفاده شود، تعداد بازدیدکنندههای سایت شما در طول زمان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد. بازاریابی محتوا شامل ایجاد محتوای با کیفیت مانند پستهای وبلاگ، اینفوگرافیکها، ویدیوها و وایت پیپرها است که میتواند لینکهای طبیعی را جذب کند. البته بیشتر تدریس های ایشان در فضای حضوری و به علت سکونت در مشهد در این شهر است. در خصوص جلسات مشاوره ایشان باید گفت که اغلب این جلسات به صورت آنلاین هست و هزینه هر جلسه مشاوره هم ساعتی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.
ولی خب من براتون توی مقاله بهترین سئوکار براتون خیلی کامل و جامع برسی کردیم وحتی بهترین سئوکار جهان هم توی این مقاله ازش یاد کردیم. کسی که در زمینه بهینهسازی وبسایتها برای موتورهای جستجو تخصص کاملی دارد و بتواند مشکل سایت را به درستی تشخیص دهد. این به این معناست که شما میتوانید آنها را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید تا نتایج خوبی از افزایش ترافیک سایت بدست آورید. اگر RSS با کیفیت بالا تولید کنید ، خزندههای گوگل به راحتی مطالب جدید شما را شناسایی و دسته بندی میکنند و میتوانید از آنها به عنوان یک مزیت از فرصتهایی برای لینکسازی و تعامل استفاده کنید. افزودن محتوای با کیفیت و مرتبط به وبسایت شما میتواند بهبود در رتبهبندی و تاثیر سئو خارجی را ایجاد کند.
با استفاده از عملکرد “اهداف” میتوانید تأثیر تلاش خود را بسنجید و سپس یافتههای خود را با استفاده از Data Studio گزارش دهید.هدف از سئو فقط ایجاد ترافیک نیست. با یک تماس میتوانید از خدمات سئوی سایت برای حضور در نتایج جستجو، بهبود رتبه و افزایش فروش بهرهمند شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید. مشتری, سرمایه اصلی یک مجموعه به حساب می آید و به همین منظور تیم پاخور وب درصدد ارائه خدمات باکیفیت با هزینه مناسب برای شما عزیزان می باشد.
جلسات مشاوره سئو سایت شما با مدیر ارشد سئو شرکت لیدوما انجام می پذیرد. به همین منظور تمامی مواردی که در فرایند سئو دخالت دارد، مورد توجه قرار می گیرد و به شما کارفرمای گرامی بصورت یک Road Map توضیح داده خواهد شد. از ویژگی های خدمات مشاوره سئو سایت لیدوما، می توان به این مورد توجه کرد که ما تا پایان راه در کنار شما خواهیم بود تا کسب و کارتان را با همفکری هم به قله های گوگل برسانیم. کافیست با اطمینان استراتژی توسعه کسب و کار اینترنتی خود را به ما بسپارید.
این نوع مشاوره مناسب سایت هایی است که نیاز به مشاوره ابتدایی و آشنایی با روش های درست و قیمت تقریبی خدمات دارند. البته در مشاوره سئو رایگان تا حدودی می توانید با نقشه راه و خدماتی که سایت های رقیب از آن ها استفاده می کنند آشنا شوید. همچنین امکان کسب اطلاعات در مورد نقاط مگ سئو ضعف و کاستی های سایت وجود دارد. مشاور و متخصص سئو فردی آشنا به الگوریتم های گوگل بوده که به دلیل تجربه زیاد در این زمینه و طی کردن چالش و مسائل مختلف در پروژه ها، قادر به اظهار نظر و راهنمایی متقاضیان همراه با آموزش می باشد. جلسات مشاوره سئو متناسب با خواسته شما برگزار می گردد که غالبا به صورت مشاوره سئو تلفنی، حضوری و آنلاین می باشد.
اولین فایده ای که یک مشاور سئو و مشاوره تولید محتوا میتواند برای یک کسبوکار برآورده کند، افزایش آگاهی از برند است. گاهی یک تصور اشتباه وجود دارد که قرار گیری در جایگاه برتر در رتبهبندی موتورهای جستجو مهر تأییدی برای نام تجاری است. درحالیکه میدانیم همیشه اینگونه نیست، بسیاری از جستجوگران، رتبه بالا را بهعنوان تائید برند تفسیر میکنند. کلمات کلیدی معمولاً باعث جلب بازدید افرادی میشوند که قبلاً نام شرکت شما را شنیدهاند.