بهینه سازی نرخ تبدیل

نحوه انجام سئو محلی به چه صورت است؟ طراحی سایت دارکوب

ما در این صفحه علاوه بر آموزش اصولی، منابع آموزشی بسیار معتبری را نیز به شما معرفی کرده‌ایم، که فقط کافیست کمی زمان بگذارید و از تکنیک‌ها و راهکارهای طلائی که در آنها آموزش داده شده، بهره ببرید. اعضای کاربلد تیم ما، با تــجربه غنــی و تخصـص در حوزه سئو محــلی، کســب و کارتـــان را متنـاسب با موقعیت جغرافیایـی شـما بهینه سازی خواهند نمود. مراقب باشید که محتوای صفحات مکان خود را با گنجاندن چیزی منحصر به فرد در هر یک از آن‌ها به سادگی تکرار نکنید. GBP به همه مشاغل این فرصت را می‌دهد که به راحتی محتوایی را در مورد خدمات، تبلیغات و لینک‌های به محتوای خارجی مانند پست‌های وبلاگ، رویدادها و غیره به اشتراک بگذارند که اغلب مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. به خاطر داشته باشید که شما در تلاش هستید تا هر جزئیات ممکن را در مورد کسب‌وکار خود به مخاطبان خود ارائه دهید و نمی‌خواهید با حذف اطلاعات کلیدی، کسی را حذف کنید. SABs به دلیل عدم وجود آدرس فیزیکی برای تبلیغ و ایجاد اعتبار برای آن، با چالش‌های منحصر به فردی در سئو محلی مواجه هستند.

بنابراین آنچه در گذشته به عنوان تبلیغات کلاسیک Yellow Pages بود ، امروزه بازاریابی محلی SEO برای تجارت شما نام دارد. در پایان از شما دعوت می‌کنیم جهت آموزش بیش‌تر به صفحه “دوره جامع سئو” مراجعه فرمائید. دوره سئو و تدریس خصوصی سئو بهترین روش برای یادگیری سئو با تیم هانت هستند. پنج حوزه اصلی وجود دارد که یک SAB محلی باید هنگام بررسی عملکرد تمرکز کند.

  • این یک فهرست فروشگاه آنلاین است که مشاغل برای مدیریت حضور آنلاین خود در سراسر Google از آن استفاده می کنند.
  • سئوی محلی در سئوفراز تفاوت چندانی با سایر خدمات سئو مانند سئو ارگانیک ندارد.
  • پس از فضای داخلی، محصولات و خدمات خود عکس‌های جذاب بگیرید و آن‌ها را در پروفایل خود آپلود کنید.
  • برخلاف مشاغل سنتی آجر و ملات، SABs به ترافیک پیاده‌رو یا فروشگاه ثابت متکی نیستند.
  • طرح اجرایی coûte  199 $ در هر ماه و بر اساس مکان و به موارد زیر دسترسی خواهید داشت.

گوگل تلاش می‌کند موضوعاتی به کاربران نمایش دهد که برای آن‌ها کاربردی باشد و یکی از دلایل توجه گوگل به سئو محلی همین موضوع است. پیش‌تر در مقال‌های دیگر انواع سئو را توضیح داده‌ایم می‌توانید در دسته‌بندی سئو در وبلاگ به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اکنون در این مقاله می‌خواهیم یکی دیگر از انواع سئو که سئو محلی نام دارد را توضیح دهیم. سئو محلی تاثیر به سزایی در رشد و پیشرفت کسب‌وکار دارد و بهبود آن کار سختی نیست.

برای مثال، هدف از سئوی معمولی، بهبود رتبه کلی یک وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو، بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی خاص است. در حالی که در سئوی محلی، هدف، بهبود رتبه یک وب‌سایت در نتایج جستجوی محلی موتورهای جستجو، به ویژه برای کسب‌وکارهای محلی است. سئو محلی یک استراتژی کلیدی برای کسب‌وکارهای کوچک است که به دنبال جذب مشتریان در محدوده جغرافیایی خود هستند.

طرح در هر coûte  129,95 $ ماهانه و برای استارتاپ ها و کارشناسان سئو داخلی با بودجه محدود مناسب است. گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول و GBP Insights رو چک کنید تا بدونید چی جواب می‌ده و کجا نیاز به بهبود دارید. با توجه به اینکه ۹۸ درصد از مردم سنگاپور از واتس اپ به عنوان برنامه پیام رسان اصلی خود استفاده می کنند، بیشتر باید از مزایای WhatsApp for Business برای ارتقای جایگاه خود استفاده کنید. اگر شرایطش را دارید، می‌توانید برای ترغیب آن‌ها به این کار، از اشانتیون، گیفت یا کد تخفیف هم استفاده کنید.

همانطور که در بالا می بینید، می توانید عملکرد سئوی محلی خود، از جمله لیست های محلی، رتبه بندی جستجو، لیست های GMB، بررسی ها و رتبه بندی ها را از یک مکان بررسی و نظارت کنید. اگر می خواهید آنها را بررسی کنید بهترین ابزارهای پلت فرم سئو محلی برای سه یا حتی چهار برابر کردن رتبه جستجوی محلی خود، این مقاله برای شما مناسب است. هنگام انتخاب کلمات کلیدی خود، مطمئن شوید که کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و رقابت کم را انتخاب کنید، زیرا رتبه بندی برای آنها آسان تر خواهد بود.

Chris Everett مدیر و مشاور سئو در شرکت  Atlanta SEO Consultant باور دارد که شرکت هایی که در چندین منطقه جغرافیایی شعبه دارند و هر کدام از این شعبه ها می تواند مخاطب محلی بالایی را به خود جذب کند. می توانند برای هر یک از این مناطق در سایت خود صفحه ای ایجاد کرده  و آن را بهینه سازی کنند. از طرف دیگر الگوریتم گوگل پنگوئن در بروز رسانی های اخیر خود بسیار پیشرفت کرده و با اطمینان می توان گفت که گوگل دیگر به لینک های غیر مفید اعتبار نخواهد داد. بنابراین در هنگام ایجاد بک لینک تنها از سایت های مرتبط و با کیفیت بک لینک تهیه کنید. وقتی که عبارتی رو جستجو می‌کنید، گوگل سیگنال‌های وب‌سایت‌های مختلف رو بررسی می‌کنه و بر اساس اینکه چقدر محتوای این وب‌سایت‌ها به جستجوی کاربر مرتبطه، لیستی از سایت‌هایی که پاسخ جستجوی شما رو دارند درست می‌کنه.

فقط دقت کنیم که این لینک‌ها از طریق ارائه‌ی محتوای با کیفیت و کاربردی به ما برسند. همکاری با اینفلوئنسرهای محلی در رسانه‌های اجتماعی نیز می‌تواند در این مورد کمک کننده باشد. لینک‌سازی یکی از مهم‌ترین عناصر سئو است و این موضوع در سئو محلی نیز صادق است.

با رعایت نکات ذکرشده، می‌توانید دیده‌شدن کسب‌وکار خود را افزایش داده و از رقابت محلی پیشی بگیرید. اجرای بهینه‌سازی Google My Business، مدیریت نظرات، لینک‌سازی محلی و تولید محتوای هدفمند، مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت در سئو محلی هستند. اگر به‌دنبال رشد سریع کسب‌وکار خود در بازار محلی هستید، اجرای این تکنیک‌ها را در اولویت قرار دهید. سئو محلی (لوکال سئو) یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهای کوچک و محلی محسوب می‌شود. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی محلی گوگل و سایر موتورهای جستجو جایگاه بهتری کسب کنید و مشتریان بالقوه‌ای را که در نزدیکی شما هستند، به کسب‌وکار خود جذب کنید. سئو محلی یک ابزار قدرتمند برای کسب‌وکارهای محلی است که به آن‌ها کمک می‌کند تا در دنیای دیجیتال دیده شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

رسانه‌های اجتماعی نه تنها برای ارتباط با مشتریان مفید هستند، بلکه می‌توانند به بهبود سئو محلی شما نیز کمک کنند. با به اشتراک گذاری محتوای جذاب و مرتبط، می‌توانید ترافیک بیشتری به وب‌سایت خود هدایت کنید. همچنین، فعالیت در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما کمک کند.

خدمات سئو محلی برای مشاغل

اگر به دنبال جذب مخاطب در همان منطقه جغرافیایی هستید که کسب و کار شما در آن قرار دارد، سئوی محلی بسیار مهم است. به گفته Yoast، باید وب سایت خود را بهینه کنید تا مشتریان بالقوه شما بدانند در کجا قرار دارید و بتوانند شما را در آنجا پیدا کنند. یک سایت فروشگاهی نیازی به نگرانی در مورد سئوی محلی ندارد زیرا مشتریان آنها می توانند از هر نقطه ای از جهان بیایند و فروشگاه فیزیکی ندارند. اما سئوی محلی برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات نظافت یا یک مربی شخصی یا یک وکیل و یک پزشک مهم است.

وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه کنید و آن را کاربر پسند کنید. بازاریابی کسب و کار خود در TikTok یک ایده عالی است زیرا این پلتفرم برای دستیابی به مخاطبان جدید و قرار گرفتن در معرض دید بیشتر معجزه می کند. اگر مخاطبان هدف کسب و کار شما Gen-Z یا Millennials هستند، پس باید در پلتفرمی باشید که آنها در آن هستند. اگر محتوای شما پر از کلمات کلیدی باشد، گوگل ممکن است آن را اسپم تشخیص دهد و رتبه شما را کاهش دهد.

استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بهبود سئو محلی

اگر به‌عنوان یک متخصص سئو یا صاحب یک کسب و کار محلی به یادگیری این شاخه کاربردی از دانش سئو علاقه دارید، موضوعات زیادی هستند که می‌توانید آنها را مطالعه کنید. برای شروع پیشنهاد می‌کنیم به مقاله «سئو محلی برای کسب و کارها» مراجعه کنید. در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی نیز ویدیوها و دستورالعمل‌های آموزشی مختلفی وجود دارد که می‌توان به شما کمک کند.

سئوی محلی مدت‌هاست که وجود داره، ولی به واسطه اینکه برای سال‌ها اینترنت در تصرف کامپیوترهای خانگی بود، کما بیش محدودیت داشته. لکن توی دوران حاضر، به دلیل شایع شدن تلفن‌های همراه و اینترنت پرسرعت همراه، سئوی لوکال برای هر شغل و بیزنس حیاتیه. شما می خواهید رتبه خود را مشاهده کنید در مناطق مختلف شهر یا شهر شما؟ بنابراین، ابزار جستجوی محلی از شاهین محلی است برای شما. Yext است ابزار مدیریت داده بسیار محبوب است که اطلاعات مکان شرکت شما را متمرکز و به روز می کند دایرکتوری های آنلاین متعدد. در حال حاضر، Places Scout هیچ طرح قیمت گذاری استانداردی ارائه نمی دهد، زیرا باید یک نسخه آزمایشی رایگان درخواست کنید یا فرم درخواست طرح را از طریق صفحه آنها پر کنید.

جستجوی محلی چگونه کار می کند

درمورد سایت ها نیز تقدیر نامه آنها عبارت خواهد بود از میزان انتشار مقالات آنها در فضای مجازی، بنابراین مهم است که همواره در سایت خود مقالات بروز داشته باشید.

ولی ساده‌ترین تعریف، بهینه سازی وب سایت ما برای یک منطقه جغرافیایی یا محله خاص است. اگر سایت ما برای لوکال سئو بهینه شده باشد، وقتی کاربری به عنوان نمونه تایپ کند «بهترین رستوران ساری» یا «هتل نزدیک ساری»، به‌جای اینکه فهرست ده‌ها رستوران معروف کشور را ببیند، گوگل سایت ما را برای او نمایش می‌دهد. جالب است بدانید طبق تحقیقات مؤسسه ReviewTrackers از سال ۲۰۱۷ تاکنون، ۳۵٪ از کل ترافیک جستجوها از نوع محلی بوده، این یعنی سئو Local برای کسب و کار ما فقط یک امتیاز نیست، بلکه یک ضرورت تبدیل است. شرکت آروند با ارائه خدمات سئو محلی، به کسب‌وکارها در اصفهان کمک می‌کند تا در جستجوهای محلی بهینه‌تر عمل کنند و مشتریان بیشتری جذب کنند. با استفاده از استراتژی‌های مدرن و تحلیل‌های دقیق، ما به شما این امکان را می‌دهیم که در نتایج جستجوهای محلی بهتر دیده شوید.

اگر وب سایت خود را برای جستجوی محلی برای دسکتاپ و موبایل بهینه کنید، شانس بیشتری برای رتبه بندی در نتایج موتور جستجوی محلی Google خواهید داشت. سئوی محلی در سئوفراز تفاوت چندانی با سایر خدمات سئو مانند سئو ارگانیک ندارد. تنها تفاوت آن تمرکز بر افزایش دید آنلاین در مقیاس منطقه ای برای هدف قرار دادن مشتریان محلی است. یعنی مثلا از اسم منقطه یا محل زندگی خود در عنوان‌ها، توضیحات متا، محتوا و URLهایتان استفاده کنید تا هم گوگل و هم مخاطبانتان، متوجه این موضوع شوند. برای مثال، در برخی از مناطق پر جمعیت، مثل تهران، رقابت برای کسب رتبه‌های برتر در نتایج جستجوی محلی بسیار شدید است. خصوصا در مشاغلی مانند رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها، کافه‌ها و مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی.

بدون هیچ مقدمه ای، مجموعه ای از آن ها را کشف کنید بهترین ابزار سئو محلی از سال ۲۰۲۵ استفاده می شود. 🔑 سئو محلی یه سرمایه‌گذاری بلندمدته، اما نتایجش می‌تونه شما رو به صدر جست‌وجوهای محلی برسونه، مشتریای بیشتری بیاره و فروش رو چند برابر کنه. ردیابی و اندازه گیری عملکرد سئوی محلی شما برای اطمینان از اینکه تلاش های شما نتیجه داده است ضروری است.

یکی از مهمترین خدمات سئو محلی، بهینه سازی از طریق مدیریت Google My Business شما و اطلاعات برندتان است. با این کار، پروفایل کسب و کار شما هویت خود را حفظ خواهد کرد و متناسب با موقعیت هدف یا منطقه جغرافیایی کاربران، بهینه خواهد شد. اگر برای انجام سئوی محلی و بهینه سازی سایت، خودتان به اندازه ی کافی مهارت ندارید، بهترین راه حل استخدام یک متخصص سئو و یا یک شرکت طراحی سایت معتبر است.

کاربران و دسترسی

خدمات سئو محلی برای مشاغل

یکی از مزایای اولیه سئوی محلی این است که به مشاغل محلی اجازه می‌دهد تا با شرکت‌های بزرگ‌تر و در سطح کشوری و حتی بین‌المللی برای جذب مشتریان اطراف خود رقابت کنند. کسب‌وکارهای کوچک با تمرکز بر سئو محلی، می‌توانند مشتریان بیشتری را به مکان کسب‌وکار خود جذب کنند. آنچه یک کسب‌وکار محلی را از همتایان مجازی خود متمایز می کند، مفهوم «نزدیکی» است. به‌عبارتی، سئوی محلی به دنبال برجسته کردن کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی افراد نزدیک به محل کسب‌وکارتان است. برای مثال، یک فروشگاه لوازم کوهنوردی با چند شعبه در تهران، لزوما نیاز ندارد با مخاطبان کل ایران یا حتی کل تهران ارتباط داشته باشد.

با رشد روزافزون استفاده از اینترنت و موبایل، اهمیت سئو محلی برای کسب و کارهای کوچک بیشتر از همیشه شده است. اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال موفق شوید، باید سئو محلی را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود در نظر بگیرید. با انجام بروزرسانی ها می توانید اکانت تجاری خود را بیشتر بهینه سازی نمایید. ایجاد اکانت تجاری گوگل به شما کمک می کند تا در جستجوی های محلی دید بیشتری به دست آورید و تعاملتان با کاربران را افزایش دهید.

حالا فاکتور نزدیکی یعنی چی؟ در واقع به این معناست که گوگل حین پاسخ دادن به جستجوی شما، لوکیشن یا موقعیت مکانی شما رو هم در نظر می‌گیره. وقتی که یه چیزی رو گوگل می‌کنید، ربات گوگل سریعا ایندکس رو بررسی می‌کنه و لیستی از وب‌سایت‌هایی که پاسخ شما رو دارند ارائه می‌ده. این نتایج بر اساس اینکه چقدر به جستجوی شما مربوط هستند رتبه بندی می‌شن. این رتبه بندی هم بر اساس معیارهای سئو داخلی یا on-page و هم بر اساس معیارهای سئو خارجی یا off-page انجام می‌شه.

سئوی محلی چیست و چرا مهم است؟

مهم‌تر اینکه، نماینده گوگل در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد که ۴۶٪ از جستجوهای گوگل دارای قصد محلی هستند. این تعداد زیادی از جستجوهای محلی است که هر روز انجام می شود – آماری که به وضوح نشان می‌دهد چگونه افزایش در نتایج جستجوی ارگانیک محلی و بومی سازی شده گوگل می تواند کسب‌وکار را به سمت هر مکان سوق دهد. در بخش‌های بعدی، برخی از استراتژی‌ها و تکنیک‌های کلیدی را که کسب‌وکارها می‌توانند برای بهبود سئو لوکال خود و جذب مشتریان محلی بیشتر استفاده کنند، بررسی خواهیم کرد. در این مقاله از سئو فراز متوجه خواهید شد که سئوی محلی چیست و استراتژی های موثری که می تواند به شما در بهینه سازی وب سایت خود برای سئوی محلی کمک کند، خواهید فهمید.

به طور مشابه، جستجوی «موزه»، «رستوران» یا «هتل» نتایج جستجوی محلی را برای منطقهای که در حال حاضر در آن قرار دارید، نشان میدهد. دریافت بک لینک از وب‌سایت‌های محلی، مانند رسانه‌های خبری محلی، وبلاگ‌ها و کامیونیتی‌ها می‌تواند به بهبود لوکال سئو شما کمک کند و کسب‌وکار شما را به عنوان یک مرجع در منطقه‌تان معرفی کند. با وب‌سایت‌های محلی تماس بگیرید و با ارائه محتوا به صورت پست مهمان یا رپورتاژ برای کسب بک لینک اقدام کنید. علاوه بر دایرکتوری‌های تجاری، دایرکتوری‌های محلی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای بهبود سئوی محلی خود استفاده کنید. دایرکتوری‌ها وب‌سایت هایی هستند که نام کسب‌وکارهای مرتبط با هر صنعت را لیست می‌کنند و برخی از آن‌ها امکان دسته‌بندی بر اساس شهر یا استان را نیز می‌دهند.

ریسپانسیو سازی

با این حال، به خاطر داشته باشید که تشخیص تکنیک های سئوی محلی از ارگانیک می تواند کمی گیج کننده باشد. بله، همکاری با اینفلوئنسرها می‌تواند به افزایش دیده شدن برند شما کمک کند. اگر به اطلاعات بیشتری درباره “بهبود سئو” خود نیاز دارید، می‌توانید مقاله ای که در این قسمت به شما معرفی کردیم را مطالعه کنید. برای مشاهده آخرین آموزش و تکنیک سئو، طراحی وب‌سایت و سایر زمینه‌های دیجتال مارکتینگ اینستاگرام آکادمی دی‌ام‌روم را دنبال کنید. با این حال اگر به دنبال آموزش‌های گسترده و عمیق‌تر برای توسعه دانش خودتان هستید، دوره آموزش سئو ما می‌تواند برای شما مناسب باشد.

دوباره، هدف نشان دادن به گوگل است که این کسب‌وکار در آن منطقه فعالیت می‌کند، بنابراین باید حضور آنلاین در آن منطقه وجود داشته باشد. همه مشاغل محلی با چالش ایجاد محلی بودن و E-E-A-T خود، همانطور که در دستورالعمل‌های ارزیاب کیفیت جستجوی گوگل یافت می‌شود، مواجه هستند و بدون پایگاه عملیاتی مشخص، این امر می‌تواند کمی دشوارتر شود. با این حال، با درک تفاوت‌های ظریف سئو محلی برای مشاغل حوزه خدمات و اجرای استراتژی‌های مناسب، می‌توانید به‌طور مؤثری مناطق خدمات خود را هدف قرار دهید و بیش از هر زمان دیگری به مشتریان بیشتری برسید. Shailen Lodhia  از EXPRESEOمیگوید رتبه ۱ گوگل بدون داشتن نرخ تبدیل مناسب و فروش بالا در سایت بی فایده و بی معنی است. هنگامیکه کاربران بعد از کلیک بر روی سایت بلافاصله از سایت خارج شده و تعاملی با سایت ندارند شما در سایت خود محتوای بی کیفیتی دارید و یا تجربه کاربری ضعیفی را در سایت ارائه می دهید.

مکان های پیشاهنگی

در این مقاله از وب‌سایت غرفه‌چی همراه ما باشید تا بیشتر با سئو محلی آشنا شوید. به طور مرتب نتایج سئو محلی خود را بررسی کنید و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهید. از ابزارهای تحلیل وب برای بررسی ترافیک وب‌سایت، کلمات کلیدی و سایر معیارهای مهم استفاده کنید. هدف هر دو روش سئوی محلی و سئوی معمولی، بهبود رتبه یک وب‌سایت در نتایج موتورهای جستجو است.

آکادمی دی ام روم، مرجع حرفه‌ای برای آموزش‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ، طراحی وب‌سایت، سئو، و راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی است. با ارائه دوره‌های جامع، کاربردی و پشتیبانی مستمر کمک می‌کنیم تا در مسیر رشد پایدار گام بردارید. این ابزار دارای ویژگی‌های قدرتمندی است که می‌تواند به ما در حل رایج‌ترین مشکلات سئوی لوکال سایت کمک کند. این ابزار کاملاً رایگان، یک چک لیست SEO محلی دارد که فاکتورهای مختلف را در سایت ما بررسی و نواقص را شناسایی می‌کند.

با ثبت موقعیت جرافیایی شرکت خود در گوگل از سئو محلی بهره ببرید

علاوه بر این، چون الگوریتم‌های موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند، صاحب آن کسب و کار باید برای حفظ رتبه‌ی خود، به طور مداوم وب‌سایت خود را به‌روزرسانی و برای آن تولید محتوا کند. ضمن اینکه بررسی وضعیت سایت در گوگل برای مواقعی که ترفندهای سئوی محلی در حال اجرا است کمی دشوار خواهد بود. در عصر حاضر که جستجوی اطلاعات در اینترنت به امری روزمره تبدیل شده است، کسب‌وکارهای محلی برای دیده شدن و جذب مشتریان بیشتر، نیازمند استراتژی‌های خاصی هستند. امروزه بسیاری از کاربران برای جستجو هایی که در اینترنت انجام می دهند از گوشی های همراه خود استفاده می کنند. بر اساس گزارشات، در حدود ۸۲% از کاربران برای جستجو های محلی از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. بنابراین خیلی مهم است کسب و کار های مختلف با بهینه سازی طراحی وب سایت خود برای گوشی های همراه به این حجم از کاربران اهمیت دهند.

دسته‌های اصلی و ثانویه را از آن‌هایی که در GBP ارائه شده‌اند و دقیق‌ترین بازتاب خدمات شما هستند، انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از «خدمات ارسال نقل قول» برای ارسال خودکار فهرست راهنمای استفاده کنید و قیمت بسته به پلتفرم متفاوت است. بنابراین، اگر از ویژگی ها یا ابزارهای آنها راضی نیستید، می توانید ظرف ۷ روز درخواست بازپرداخت کنید.

استفاده از شبکه‌های اجتماعی

BlogPasCher.com یک وبلاگ اختصاص داده شده به وبلاگ نویسان مبتدی و متوسط ​​است. ما بهترین منابع را برای ایجاد، توسعه و کسب درآمد از وب سایت شما ارائه می دهیم. طرح بازگشت به مطلب بهترین گزینه برای مبتدیان با بودجه محدود است زیرا برای شما هزینه دارد  سالانه ۱۲۹ دلار  و به راحتی می توانید لیست های سئوی محلی خود را همراه با ویژگی های زیر مدیریت کنید. Moz Local به شما کمک می کند تا بدون زحمت فهرست های کسب و کار خود را در تمام فهرست های اصلی آنلاین مدیریت کنید و هر گونه لیست تکراری (یا اطلاعات نادرست) در مورد کسب و کار خود را حذف کنید. Semrush طیف کاملی ازابزارهای محلی سئو طراحی شده برای کمک به شما در ساخت یک استراتژی سئو محلی قوی و موثر. این ارقام همچنان در حال افزایش است و اهمیت آن را ثابت می کند محلی جستجوگرها برای جذب مشتریان نزدیک خود خواه خواروبار، وسایل، یا سایر اقلام روزمره باشد، مصرف کنندگان فروشگاه های محلی را انتخاب می کنند.

در مسیر رشد کسب و کار آنلاین  و راه اندازی وب سایت برند خود، به انواع خدمات پشتیبانی نیاز خواهید داشت. اگر سؤالی در ارتباط با خدمات تخصصی سئو محلی، مراحل کار، اطلاعات تکمیلی پلن و ثبت سفارش دارید، می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید. بسته محلی در نتایج جستجوی Google شامل فهرستهایی است که از اطلاعات وارد شده توسط شرکتها در نمایه کسبوکار Google خود ، که قبلاً بهعنوان «Google برای کسبوکار من» یا «Google Local» شناخته میشد، مشتق شدهاند.

از سوی دیگر انجام سئوی محلی به کاربران این امکان را می دهد تا طراحی سایت و خدمات و محصولات شما را راحتتر بیابند. مانند استفاده از کلمات کلیدی کاربران محلی و یا تولید محتوا بر اساس نیاز کاربران محلی، بک لینک سازی و …. خدمات سئو محلی پرش مارکتینگ، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در جستجوهای جغرافیایی و منطقه‌ای به راحتی دیده شوند. این خدمات شامل بهینه‌سازی سایت برای نتایج جستجو بر اساس موقعیت جغرافیایی، بهبود رتبه‌بندی در نتایج جستجوهای محلی، و استفاده از استراتژی‌های هدفمند برای جذب مشتریان از مناطق خاص می‌شود. در این مقاله با هم به مفهوم سئوی محلی به عنوان یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین روش‌های افرایش ترافیک ارگانیک و جذب مشتری پرداختیم. همچنین عملکرد گوگل و متعاقبا فاکتور کلیدی دخیل در جستجوهای محلی رو با هم بررسی کردیم.

اگر از ابزارها و ویژگی های آنها راضی نیستید، می توانید یک ایمیل به ایمیل محافظت شده از آدرس ایمیل حساب خود و ۴ رقم آخر و نام کارتی که شارژ شده است را وارد کنید. در حال حاضر، Moz بازپرداخت نسبتاً برای اشتراک‌های سالانه ارائه نمی‌کند. شما به سادگی می توانید از طریق آنها درخواست ارسال کنید ایمیل محافظت شده یا با استفاده از فرم تماس از وب‌سایت آن‌ها و در صورت درخواست ظرف ۷ روز پس از ثبت نام یا اولین شارژ، مبلغ پرداختی را بازپرداخت خواهند کرد. طرح معلم coûte  249,95 $  در ماه و مناسب برای کسب و کارها و آژانس های کوچک است. در اینجا برخی از ویژگی های ابزارهای پلت فرم سئوی محلی Semrush آورده شده است.

که نتایج آن کاملا محلی هستند نیست، با استفاده از تولید محتوا، بهبود لینکهای خارجی و نکاتی که در این مقاله مطرح شده می توانید مشکل را حل کنید. سئوی محلی به تمرین بهینه سازی حضور آنلاین یک وب سایت برای جذب مشتریان بیشتر از جستجوهای محلی مرتبط اشاره دارد. به عبارت دیگر، این فرآیند بهبود دید یک کسب و کار در نتایج جستجوی محلی، مانند گوگل مپ (Google Maps) و سایر خدمات مبتنی بر مکان است. برای اینکه سئوی محلی را درک کنید، ابتدا بایستی معنای جستجوی محلی را بدانید. منظور از جستجوی محلی این است که کاربری برای کسب اطلاعات در مورد محصول، سرویس و یا کسب و کاری خاص در اینترنت سرچ کند. سئوی محلی نیز به معنای استفاده از تاکتیک های سئو برای نمایش صفحه ی وب سایت شما و کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجوی محلی است.

سئو محلی شامل مجموعه‌ای از اقدامات بهینه‌سازی است که به نمایش بهتر کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی مرتبط با موقعیت جغرافیایی کمک می‌کند. در صورتی که کسب‌وکار شما خدمات یا محصولات فیزیکی ارائه می‌دهد، استفاده از سئو محلی می‌تواند نقش کلیدی در افزایش فروش و شناخته شدن شما در منطقه جغرافیایی موردنظرتان داشته باشد. علاوه بر بهینه‌سازی کلمات کلیدی، کسب‌وکارها همچنین باید اطمینان حاصل کنند که وب‌سایت آنها برای موبایل مناسب است، زیرا افراد بیشتری از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای جستجوی مشاغل محلی استفاده می‌کنند.

سئوی محلی چگونه کار می کند؟

گوگل از الگوریتم‌های جداگانه‌ای برای نتایج محلی و ارگانیک خود استفاده می‌کند، اما این الگوریتم‌ها اشتراکات زیادی دارند. درست مانند کسب‌وکارهای محلی، برندهای صرفا آنلاین نیز تلاش می کنند تا گوگل را متقاعد کنند که برای جستجوهای مرتبط، در نتایج جستجو (SERPs) برجسته باشند. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن سئو محلی وب‌سایت خود را افزایش دهید استفاده از اسکیمای Local Business است. اسکیما‌ها کدها و نشانه‌هایی هستند که به گوگل کمک می‌کنند موضوعات و محتواهای وب‌سایت شما را بهتر درک کنند. شما می‌توانید با استفاده از اسکیمای لوکال بیزینس گوگل را از لوکیشن و شماره‌های کسب‌وکار خود مطلع کنید.

اکنون که با تفاوت این دو آشنا شدیم، اجازه دهید که در ادامه نگاهی به موضوع تقویت سئوی محلی سایت داشته باشیم و به بررسی راهکارهای مفید در این باره بپردازیم. سئوی محلی به معنای بهینه سازی وب سایت کسب و کار شما است تا مطمئن شوید افرادی که در منطقه کسب و کار شما زندگی می کنند می توانند وب سایت شما را به صورت آنلاین در هنگام جستجوی عبارات مرتبط پیدا کنند. انجام سئوی محلی و بهینه سازی سایت یک کار زمانبر است که نیاز به مهارت و دانش دارد. اگر خودتان به اندازه ی کافی در این زمینه مهارت ندارید بهتر است یک شرکت طراحی سایت معتبر استخدام کنید تا بالاترین میزان کیفیت را دریافت نمایید.

داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل نه تنها برای تجربه کاربر مهم است، بلکه می تواند بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما نیز تأثیر بگذارد. اگر وب سایت شما به طور کامل برای سئوی محلی بهینه شده باشد، شانس بیشتری برای دستیابی به مشتریان محلی خواهید داشت. برای تضمین آن، باید اطلاعات کلیدی مانند وب‌سایت، آدرس، شماره تماس، ساعات کاری، نظرات مشتریان، محصولات یا خدمات و غیره را اضافه کنید و همچنین فهرست محصول را در تنظیمات نمایه کسب‌وکار Google خود ایجاد کنید. برای داشتن یک حضور دیجیتالی قوی مانند آنها، استراتژی های موثری را برای کمپین بازاریابی دیجیتال خود با سئوی محلی پیاده سازی کنید. یک وب سایت می تواند در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشد زیرا مشتریان محلی را جذب می کند. سئو محلی به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و اقداماتی گفته می‌شود که با هدف افزایش دیده شدن یک کسب‌وکار در نتایج جستجوی محلی موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می‌شود.

مکان های پیشاهنگی یک راه حل سئوی محلی خودکار همه در یک طراحی شده برای بهینه سازی دید شما در جستجوهای محلی. با Places Scout، شما یک جعبه ابزار کامل برای تقویت استراتژی خود محلی جستجوگرها، کارایی کسب کنید و مشتریان بیشتری را در نزدیکی خود جذب کنید. در بخش بعدی، نحوه بهینه سازی نمایه گوگل برای کسب و کار من برای بهبود رتبه بندی جستجوی محلی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد. نظرات مثبت مشتریان در گوگل مپ و سایر دایرکتوری‌های محلی، به اعتمادسازی با مشتریان جدید کمک می‌کند و به بهبود رتبه شما در نتایج جستجو کمک می‌کند. پس از مشتریان خود بخواهید که نظرات خود را در مورد کشب و کار شما بنویسند. امیدواریم که تا این بخش از مطلب توانسته باشیم شما را بخوبی با سئوی محلی، راهکارها و ابزارهای آشنا کنیم.

با اجرای این تاکتیک‌ها، مشاغل محلی می‌توانند با حضور آنلاین رتبه خود را در نتایج جستجوی محلی بهبود دهند. ایجاد محتوای باکیفیت و متمرکز بر موضوعات محلی، می‌تواند باعث جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت شما و افزایش ارتباط شما در نتایج جستجوی محلی شود که این امیر به بهبود سئو محلی شما کمک می‌کند. پست‌های وبلاگی در مورد رویدادها، اخبار و موضوعات محلی بنویسید که به کسب‌وکار و مخاطبان هدف شما مرتبط است. برای بهینه‌سازی محتوای خود برای جستجوی محلی، کلمات کلیدی محلی و ارجاع به شهر یا منطقه خود را وارد کنید. لوکال سئو در بازاریابی دیجیتال، ضروری و مهم است کسب‌وکارها نباید و نمی‌توانند از آن چشم‌پوشی کنند. با بهینه‌سازی برای جستجوی محلی، کسب‌وکارها می‌توانند حضور آنلاین خود را تقویت کنند، مشتریان محلی بیشتری را جذب کنند و نسبت به رقبای خود برتری پیدا کنند.

هرچه بک لینک های با کیفیت بیشتری دریافت کنید، رتبه شما در موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود. به همین دلیل است که هنگام تهیه پیش‌نویس بیانیه‌های مطبوعاتی باید مگ سئو مطمئن شوید که کلمات کلیدی و پیوندهایی را به وب‌سایت خود وارد کنید. در اینجا، می توانید با مشتریان تعامل داشته باشید، نیازهای آنها را کشف کنید و اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را مدیریت کنید. به همین دلیل، GBP یکی از حیاتی ترین فاکتورهای رتبه بندی سئو محلی است که می تواند به شما در بهبود حضور آنلاین خود کمک کند. ابزار ردیابی موقعیت SEMrush یک ابزار عالی برای ردیابی رتبه وب سایت ما در مجموعه خاصی از کلمات کلیدی محلی است. این ابزار به ما کمک می‌کند که ببینیم رقبا در بازار محلی چه رتبه‌ای دارند.

برای این‌که بتوانید سئو محلی وب‌سایت خود را از طریق لینک سازی خارجی افزایش دهید می‌توانید در رویدادهای محلی مختلف شرکت کنید و از این رویدادها حمایت مالی کنید. شما با این کار با هزینه‌ی کمی باعث می‌شوید کاربران محلی زیادی وارد وب‌سایت شما شوند و با کسب‌وکار شما آشنا شوند. به طور مشخص، این ابزار نشان می دهد رتبه بندی Google برای کسب و کار من (GMB). برای تبلیغات نمایش داده شده در بخش نقشه ها نتایج جستجوی ارگانیک، یا مستقیماً در نقشه های گوگل. یک راه حل ایده آل برای بهینه سازی دید محلی و ردیابی عملکرد شما با جزئیات.

بدون داشتن محتوای مناسب و تجربه کاربری مثبت تمام تلاش شما برای سئو کردن یک سایت بیهوده و بی فایده خواهد بود. داخل پرانتز باید این نکته رو هم خاطر نشان کنیم که اینجا همون نقطه‌ایه که SEO به کمک ما میاد و روی عواملی مثل اینکه محتوا چقدر مرتبط تلقی می‌شه و چقدر با کیفیت هست، تاثیر می‌ذاره. اگه سایت شما به خوبی و طبق استراتژی درست سئو شده باشه، رتبه بالاتری رو کسب می‌کنه. برای فهمیدن مفهوم سئوی محلی قبل از هر چیزی باید عملکرد موتور جستجو رو درک کنیم.

این موضوع پیش از اینکه در Local SEO مطرح شود، یکی از مهم‌ترین ارکان سئوی صفحات محصول و خدمات بود. اما اهمیت آن در سئوی محلی آنجا مشخص شد که مشتریان به دنبال یک محصول یا خدمت خاص در یک لوکیشن مشخص بودند؛ مثلاً «چاپ پوستر در تجریش». هانت با طراحی و برنامه نویسی وب، سئو یا همان بهینه سازی وب سایت، مدیریت شبکه های اجتماعی و آموزش در خدمت شما ست.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی محلی یک جزء حیاتی از هر استراتژی موفق سئو محلی است. با شناسایی کلمات کلیدی و عبارات مناسب مرتبط با کسب و کار و منطقه محلی شما، می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی مشتریان بالقوه به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند وب سایت شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. بازاریابی محتوا همیشه کلیدی برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو خواهد بود، حتی برای جستجوی جهانی. هنگام ایجاد محتوای باکیفیت، فقط بر روی دستیابی به مخاطبان گسترده تمرکز نکنید، بلکه مشتریان محلی و تخصصی خود را نیز در نظر بگیرید. برای سئوی محلی، محتوایی ایجاد کنید که افراد محلی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. سئوی محلی به ظاهر شدن کسب و کار ها در SERP که یک مکان خاص دارند، تمرکز دارد.

منظور از کلمات کلیدی محلی، کلماتی هستند که در آنها به نام محله یا منطقه‌ای که ما فعالیت می‌کنیم اشاره شده باشد؛ مانند «شمرون کباب» یا «مرکز خرید میلاد نور». استفاده از این کلمات به ما کمک می‌کند که وقتی مشتریان به دنبال ما هستند، به آنها نزدیک‌تر شویم و راحت تر در دسترس آنها قرار بگیریم. می‌توانیم با تحقیق کلمات کلیدی، لیستی از این کلمات را گردآوری کنیم و از آنها در توضیحات متا، مقالات یا ساختار URLها استفاده کنیم. اما برویم سراغ معرفی راهکارهایی که در تقویت سئوی محلی سایت به ما کمک می‌کنند. طراحی سایت به مشاغل مختلف کمک می کند تا بتوانند به مخاطبان زیادی در سراسر دنیا دسترسی داشته باشند. به همان اندازه که طراحی سایت در دنیای دیجیتالی امروز مهم است، انجام سئو سایت نیز مهم شده است.

پس سئو محلی به کسب و کارها کمک می‌کند تا در این جستجوها دیده شده و اعتماد کاربران را جلب کنند. این ابزار چندین ویژگی منحصر بفرد دارد که می‌تواند برای SEO محلی مفید باشد. در این ابزار می‌توانیم مانند شبکه‌های اجتماعی با کاربران و مشتریان بالقوه در تعامل باشیم. ولی متاسفانه به دلیل تحریم IPهای ایران، فعلا امکان استفاده از این سرویس برای کاربران ایرانی فراهم نیست. راهکار بعدی ثبت نام و تکمیل فرم اطلاعات در دایرکتوری‌های پربازدید و مرتبط است. با ثبت نام در این دایرکتوری‌های و قرار گرفتن در فهرست آنها بیشتر دیده می‌شویم و سئوی محلی سایت ما تقویت می‌شود.

از چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر یا لینکدین برای هدف قرار دادن مشتریان محلی و ایجاد محتوای با کیفیت استفاده کنید. هنگام نوشتن پست های وبلاگ، به یاد داشته باشید که ابتدا تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید که بر روی هدف گذاری تخصصی شما بر اساس حجم جستجوی کلمات کلیدی تمرکز دارد. کلمات کلیدی باید همان چیزی باشد که مخاطبان محلی بیشتر به دنبال آن هستند و مرتبط با کسب و کار شما باشد. همانطور که پیش از این هم گفتیم، سئو محلی یا لوکال سئو، کلیدی طلایی برای کسب‌وکارهای محلی است که می‌خواهند در دنیای دیجیتال دیده شوند و مشتریان بیشتری جذب کنند.

با توجه به این موضوع با رعایت نکات سئو محلی می‌توانید مشتریان حضوری و محلی خود را افزایش دهید. در واقع سئو محلی اصول بهینه سازی وب‌سایت و اقداماتی همچون ثبت لوکیشن در وب‌سایت است که باعث می‌شود گوگل وب‌سایت شما را به افراد نزدیکتان نشان دهد. استفاده از کلمات کلیدی محلی و به‌روزرسانی پروفایل در وب‌سایت‌های محلی، مثل گوگل مای‌بیز، می‌تواند به بهبود رتبه سئو محلی کمک کند. همچنین، دریافت بیشتر بازخورد و بررسی مثبت از مشتریان هم می‌تواند رتبه سئو محلی را بهبود بخشد. از کلمات کلیدی محلی در سراسر وب سایت و محتوای خود استفاده کنید تا دید خود را در نتایج جستجوی محلی بهبود بخشید. با اجرای این استراتژی ها، می توانید بهینه سازی خارج از صفحه وب سایت خود را برای جستجوی محلی بهبود بخشید و مشتریان محلی بیشتری را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا