الگوریتم های گوگل

۷ راه موثر برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام روپیک

در واقع ارتباط با مخاطب از طریق کامنت و پیام برای افزایش بازدید استوری ضروری است. در عین حال، اگر به اندازه کافی محتوا تولید نکنید، غیرفعال به نظر می‌رسید و طبق یک بررسی جدید، برای حفظ نرخ تعامل بالای ۷۰ درصد، باید تا ۵ استوری در روز منتشر کنید. بخش هایلایت‌ها زیر بیوی اینستاگرام است؛ پس توجه بازدیدکنندگان صفحه را جلب خواهد کرد و آن‌ها بهترین استوری‌های شما را خواهند دید. دنبال‌کنندگان روح به صفحات اینستاگرامی که هیچ فعالیتی ندارد گفته می‌شود. این صفحات ممکن است ربات‌ها، دنبال‌کنندگان فیک یا افرادی باشند که مدت‌ها پیش شما را دنبال کرده‌اند و دیگر پست‌ها و استوری‌های شما را نمی‌بینند یا حتی از اینستاگرام استفاده نمی‌کنند. چنین صفحاتی تعداد دنبال‌کنندگان شما را افزایش می‌دهند؛ اما می‌توانند تاثیرات مضری بر تعاملات و به‌ویژه آمار بازدید استوری اینستاگرام شما داشته باشند.

تکنیک های افزایش بازدید استوری

در مقاله‌ای که مطالعه کردید، سعی تیم اینبو بر این بود تا شما را با بهترین روش‌های کاربردی برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام آشنا کند. ضمنا می‌توانید نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و سوالات خود را در همین بخش بپرسید. یکی از روش های مناسب برای افزایش ویو استوری این است که قسمتی از محتوای پست ها را در استوری قرار دهید. برای مثال تصور کنید که شما یک پیج فروشگاهی با موضوع فروش ساعت هوشمند دارید. در پستی که قرار است محصولی را معرفی کنید و یا مثلا برای آن تخفیفی در نظر بگیرید، میتوانید ویدیوهای رونمایی و معرفی محصول را در استوری اینستاگرام قرار دهید.

با ما همراه باشید تا بهترین روش‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام را یاد بگیرید. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، انتخاب زمان مناسب برای انتشار حیاتی است. تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبین نشان می‌دهد که اوقاتی مانند صبح زود قبل از شروع کار روزانه، زمان ناهار، و اوایل شب، زمان‌هایی هستند که کاربران بیشتری فعالیت دارند. انتشار استوری‌ها در این ساعات می‌تواند به شما کمک کند تا دید بیشتری نسبت به محتوای خود داشته باشید. علاوه بر این، استفاده از قابلیت‌های تعاملی مانند نظرسنجی‌ها، سوالات، و کوئیزها می‌تواند تعامل کاربران با استوری‌های شما را افزایش دهد و به نوبه خود، بازدیدها را بیشتر کند.

این نکات به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید تعاملات خود را با مخاطبان تقویت کنید و در نتایج نهایی افزایش بازدید قابل توجهی مشاهده کنید. این یکی از صدها آموزش مهمی است که در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب ثمر به شما ارائه می‌دهیم تا به رشد و موفقیت شما در دنیای دیجیتال کمک کنیم. به احتمال زیاد شما این عبارت را بارها شنیده‌اید؛ اما این عبارت کاملا برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام صدق می‌کند. در نهایت، این استوری‌ها به صفحهٔ شما آسیب خواهند زد و در بالا بردن بازدید استوری شکست خواهید خورد.

افراد و برندها را منشن کنید

به‌طور کلی گفته می‌شود از ساعت ۹ شب، تعداد افراد بیشتری از اینستاگرام استفاده می‌کنند. شما باید با آزمون و خطا و انتشار استوری در زمان‌های مختلف، زمان طلایی حضور مخاطبان خود را پیدا کنید. استفاده از پاسخ‌ها برای ایجاد داستان‌های پیوسته می‌تواند کمک کند که استوری‌های شما نه تنها جنبه اطلاع‌رسانی، بلکه جنبه سرگرمی و مشارکتی نیز پیدا کنند.

بازنشر محتواهای ارسالی کاربران

لندینگ پیج چیست؟ امید داریم که تمام دروس “تولید محتوا” را سپری کرده باشید، چراکه این موضوع باعث می‌شود یادگیری این درس برای… تولید محتوای اصیل صرفاً با ابزارها، الگوریتم‌ها یا تقویم‌های محتوا به دست نمی‌آید. اینستاگرام پلتفرمی پویاست و همواره شاهد ظهور ترندهای جدید در قالب چالش‌ها، افکت‌ها و فیلترهای متنوع در آن هستیم. کلید موفقیت در این زمینه، همگام‌سازی با این ترندها به شکلی است که با موضوع و استراتژی محتوایی پیج شما همخوانی داشته باشد. پس برای تغییر واقعی وضعیت ویوهای استوری اینستاگرام تا انتهای مقاله همراه ما باشید. بعضی از استیکرها هستند که به مناسبت های مختلف به جمع استیکرهای استوری اضافه میشن مثل استیکرهای عید چینی ها، استیکر روز زن و… که در طول سال بسیار زیاد میبینیم.

یکی از اصول موفقیت در اینستاگرام، به‌ویژه اگر قصد دارید پست‌های شما بیشتر دیده شوند، ارسال منظم است. اگر به‌طور مداوم محتوای باکیفیت ارسال کنید، کاربران به بازگشت به پیج شما ترغیب می‌شوند. برای جذب بازدید بیشتر، کپشن‌ها باید حس ارزشمندی ایجاد کنند و با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشند. به‌عنوان مثال، ارائه نکات آموزشی کوتاه یا داستان‌های الهام‌بخش می‌تواند جذابیت کپشن را افزایش دهد. توجه داشته باشید که کپشن‌های طولانی‌تر، اگر به‌خوبی نوشته شوند، می‌توانند به نگه‌داشتن مخاطبان روی پست کمک کنند و این موضوع به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهد که محتوای شما ارزشمند است.

زمانی که این طرفداران استوری شما را ببینند، ممکن است آن را در صفحه خود منتشر کنند. این استراتژی تبلیغاتی غیرمستقیم می‌تواند منجر به هدایت افراد به سوی شما و افزایش بازدید استوری اینستاگرام شود. طرفداران بیشتری به امید دیدن نام خود در یکی از استوری‌ها با استوری‌های شما تعامل خواهند کرد. یکی از روش‌های افزایش بازدید استوری اینستاگرام منشن کردن فالوورهاست.

قراردادن محتوای تولیدشده توسط کاربر (UGC) در استوری

بهتر است یک مقاله حرفه‌ای با نام ۱۰ اشتباه رایج در اینستاگرام را بخوانید. قانون پنجم برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، ارائه پیشنهادهای ویژه و جذاب به مخاطبان است. یکی از بهترین روش‌ها برای جذب توجه بیشتر و ایجاد انگیزه برای تعامل، این است که به دنبال‌کنندگان خود یک پیشنهاد ویژه ارائه دهید. این پیشنهاد می‌تواند شامل دریافت یک کتاب الکترونیکی، پادکست آموزشی، تخفیف ویژه، یا حتی ارجاع به یکی از ریل‌های آموزشی شما باشد. روزانه حداقل یک پست و یک استوری بگذارید و سعی کنید که اینکار را در هر شرایطی و به هرنحوی که شده انجام دهید. قانون سوم برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از پاسخ‌های مخاطبان برای ساخت داستان‌های جذاب است.

استفاده از متن کوتاه و مناسب

این ترفند در مدت زمانی کوتاهی مخاطبان زیادی را به سمت صفحه شما سرازیر می‌کند و بعد از مدتی شاهد افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌شوید. اینستاگرام قابلیتی فراهم کرده که به محض گذاشتن استوری می‌توانید استوری‌ها را هایلایت کنید. اگر هایلایت کردن را بلافاصله پس از ارسال استوری انجام دهید، احتمال افزایش بازدید استوری اینستاگرام بیشتر می‌شود.

توصیه می‌کنیم برای بیشتر شدن تعامل فالوورها و  بازدید بیشتر استوری از این ویژگی ها استفاده کنید. این ویژگی‌ها به الگوریتم اینستاگرام نشان می‌دهند که محتوای شما جذاب است و باید به افراد بیشتری نمایش داده شود. بنابراین، سعی کنید در هر استوری حداقل یکی از این ابزارهای تعاملی را به کار ببرید. گفتیم که مخاطب علاقه‌ای به خواندن متن‌های طولانی ندارد؛ به خصوص اگر این متن‌ها خشک و بی‌روح و حالت رسمی گونه داشته باشد. درست است که برخی صفحات مجبور به انتشار چنین محتواهایی هستند، اما پیج‌های دیگر نباید از مهارت داستان سرایی استوری یا همان استوری تلینگ غافل شوند. قصه گویی در محتوا باعث درگیر شدن مخاطب با استوری می‌شود و امکان دریافت بازخورد از سمت کاربران را افزایش می‌دهد.

اگر زمان مناسب را پیدا کنید، بالا بردن بازدید استوری مانند آب خوردن آسان خواهد بود. اکنون که به چند نکته اساسی اشاره کردیم، به روش های افزایش بازدید استوری اینستاگرام خواهیم پرداخت. من با استفاده از این روش‌ها توانستم بازدید استوری‌هایم را از عدد خجالت‌آوری مانند ۱۰۰ به ۲۰۰۰ و حتی ۳۰۰۰ افزایش دهم!

وقتی که جواب‌های مخاطبان‌تان را استوری می‌کنید، آن‌ها برای دیدن پاسخ خود، تقریباً همه‌ی استوری‌ها را می‌بینند که این باعث می‌شود بازدید استوری تان، تا حد زیادی افزایش پیدا کند. البته دقت کنید که بهتر است از هر استیکر، به صورت مناسب استفاده کنید و زیاده‌روی نکنید. یکی از اشتباهاتی که خیلی‌ها در اینستاگرام مرتکب می‌شوند، این است که از هشتگ‌های غیر مرتبط در پست‌ها و استوری‌های‌شان استفاده می‌کنند. معمولاً از هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند که به اصطلاح ترند شده‌اند، یعنی در حال حاضر، زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود.

برای اعتماد‌سازی و افزایش بازدید استوری اینستاگرام بیشتر، چهره خود را نشان دهید یا اگر یک شرکت هستید، چهره کارمندان را نشان دهید؛ زیرا مردم با چهره‌ها بهتر ارتباط برقرار می‌کنند. منظور از بحث آمار و ارقام داده‌های مربوط به Professional dashboad پیج است. در این بخش می‌توانید بیشترین میزان بازدید استوری‌های یک ماه اخیر، بیشترین میزان تعامل کاربران با استوری در ماه اخیر و مواردی از این قبیل را مشاهده و بررسی کنید. این کار تا حد زیادی کمک می‌کند تا متوجه شوید مخاطبان صفحه شما با کدام استوری تعامل بیشتری داشته‌اند و محتوای کدام استوری بیشتر مورد توجه و بازدید کاربران قرار گرفته است. از طرفی اگر ساعت بارگذاری استوری‌هایتان را از قبل بدانید، در همین بحث آمار و ارقام متوجه خواهید شد که چه ساعاتی برای ارسال استوری در پیج شما بهتر است. افزایش بازدید استوری اینستاگرام آرزوی هر صاحب پیج و کسب و کارهای آنلاین در این بستر است.

برای مثال، استفاده از استیکر سوال در استوری به شما امکان می‌دهد تا از نظرات و ایده‌های مخاطبان خود مطلع شوید. این تکنیک نه‌تنها تعامل را افزایش می‌دهد بلکه به شما کمک می‌کند محتوای بهتری برای مخاطبان خود تولید کنید. همچنین، می‌توانید از استیکر نظرسنجی برای پرسیدن سوالات ساده و سرگرم‌کننده استفاده کنید که مشارکت کاربران را بالا می‌برد. خیلی مهم است که در راستای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، اصل مهم و تاثیرگذار استفاده از هشتگ در استوری را رعایت کنید و تکنیک‌های مهم در این حوزه را به خوبی بدانید.

در این استیکر، می‌توان سؤالی را از مخاطبان پرسید و برای آن، دو گزینه هم قرار داد. از این استیکر خیلی زیاد استفاده می‌شود و اتفاقاً یکی از استیکرهای محبوب است. مثلاً می‌توانید در مورد روند کاری پیج‌تان از مخاطبان سؤال کنید و دو گزینه‌ی خوب و بد برای آن قرار دهید. استیکرهای زیادی در استوری وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش تعامل با مخاطبان‌تان استفاده کنید. یکی از بهترین استیکرها از نظر خودم، استیکر پرسش و پاسخ است که باعث می‌شود کاربران پیج‌تان، نظر خودشان را در مورد سؤالی که قرار داده‌اید بگویند.

اگر موضوعی را در استوری بارگذاری می‌کنید که به بعضی از فالوورها ارتباط دارد برای تعامل بیشتر بهتر است افرادی را منشن یا تگ کنید. این مورد باعث می‌شود تا برای همیشه منتظر استوری‌های بعدی شما باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام، استفاده از ابزارهای تعاملی اینستاگرام مانند نظرسنجی‌ها، سوالات و آزمون‌ها است. این ابزارها باعث می‌شوند کاربران زمان بیشتری را با استوری‌های شما سپری کنند و تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند.

بدون هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام نمی‌توانید آن طور که باید میزان بازدید از پست و استوری‌های خود را افزایش دهید. در این پست ۱۱ تا از بهترین روش های افزایش ویو استوری را به شما معرفی کردیم. اگر هر سوالی درباره این پست داشتید، میتوانید از قسمت کامنتها برای ما ارسال کنید. این کار باعث ایجاد حس صمیمیت و افزایش ویو استوری در بلند مدت میشود.

تکنیک های افزایش بازدید استوری

با استفاده از این استراتژی‌ها، می‌توانید یک ارتباط مستمر و مفید با مخاطبان خود برقرار کنید و در نهایت، بازدید استوری‌ها و تعاملات خود را در اینستاگرام به شکل قابل توجهی افزایش دهید. یک نکته مهم که در آموزش بعدی یعنی مدیریت کامنت‌های منفی اینستاگرام وجود دارد این است که رفتار مخاطب را بشناسید. در این مقاله به روش‌هایی پرداختیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بازدید استوری‌های خود را افزایش دهید. کسانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند می‌دانند که این اتفاق چقدر می‌تواند در میزان فروش ‌آن‌ها تاثیرگذار باشد.

شناخت مخاطب را برای شما آسان‌تر می‌کند

همچنین شما می‌توانید با استفاده از ویژگی پیام خودکار اینستاگرام، تعامل بیشتری با مخاطبان خود برقرار کرده و بازدید استوری های خود را افزایش دهید. فاکتورهای مهمی که بعد از هر پست اینستاگرام در اختیار شما قرار می‌دهد شامل reach، impression، تعداد لایک، کامنت، سیو، ارسال و تعداد افرادی که از روش‌های مختلف پست شما را مشاهده کردند. برای نمونه بسیاری از کسب‌و‌کارها در اینستاگرام از هشتگ‌های محبوب و تازه ترند شده در بین سایر هشتگ‌هایی که برای پست و استوری‌های خود گذاشته‌اند استفاده می‌کنند.

چرا افزایش بازدید استوری اینستاگرام مهم است؟

  • در واقع هر خبر و آموزشی که در این باره منتشر می‌شود، اغلب بر پایه تجربیات کاری متخصصان این حوزه است و نه کسب اطلاع دقیق از تغییرات الگوریتم اینستاگرام!
  • مطمئن باشید اثرِ مستقیمش را در افزایش سین استوری اینستاگرام خواهید دید.
  • برای دریافت نتیجه‌های مطلوب از این طریق پیشنهاد می‌‌کنیم حتما هشتگ‌های آخرین محتوای رقبایتان را بررسی کنید.
  • تولید محتوا به صورت مداوم باعث افزایش ویو استوری، پست و همچنین رفتن پست‌ها به اکسپلور می‌شود.
  • مثلاً می‌توانید در مورد روند کاری پیج‌تان از مخاطبان سؤال کنید و دو گزینه‌ی خوب و بد برای آن قرار دهید.
  • شما میتوانید بخشی از محتواهای پیج خودتان را فقط در کلوزفرند منتشر کنید.

ولی یادتان باشد که استوری های مخصوص ریپلی گرفتن، نباید به تعدادی باشد که باعث اذیت شدن کاربران شود. خیلی از استوری ها فقط به واسطه استفاده از کلماتی مثل “کدوم رفیقته؟” یا “این استوری رو برای دوستت بفرست” و … بازدیدهای زیادی به دست می آورند. استوری های شما باید به شکلی باشد که فالوورهای فعلی شما، ترغیب شوند که آن را با دوستان خودشان به اشتراک بگذارند.

سریع ترین روش بازیابی رمز اینستاگرام

در این مطلب به معرفی و بررسی راهکارهایی پرداختیم که به کار بردن حتی چند مورد از این راهکارها تاثیر شگرفی در افزایش بازدید استوری اینستاگرام می‌گذارد. این گنجینه ارزشمند که با راهنمایی متخصصین حوزه شبکه اجتماعی اینستاگرام برای شما تدوین شده است، در کوتاه مدت موفقیت پیج‌های اینستاگرامی را تضمین می‌کند. در صورتی که به کسب اطلاعات بیشتر برای رسیدن به اهدافتان در اینستاگرام علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مطالب جامع وبلاگ دکتر مجیک بزنید. در حقیقت اگر وجود نداشت خیلی از پست های ما حتی ۱۰۰ ویو هم نمی خورد. پس تداوم در باکیفیت بودنش و رعایت بعضی نکات در حینِ انتشارش، قطعا باعثِ افزایش بازدید استوری اینستاگرام می شود. به طور کلی، افزایش بازدید استوری اینستاگرام نقش مهمی در ارتقاء حضور شما در این پلتفرم و ارتقاء ارتباط با دنبال‌کنندگان و مخاطبان دارد.

بحث تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی، به خصوص شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار مثل اینستاگرام، این روزها مورد توجه خیلی از صاحبین کسب‌و‌کارها قرار گرفته است. یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارهایی که نیاز به هیچ هزینه‌ای نداشته و به تنهایی در روند تبلیغات و تقویت برند تاثیر بسزایی دارد، هشتگ مگ سئو گذاشتن در پست و استوری اینستاگرام است. اگر تا به امروز بر زیر هر پست و استوری خود در اینستاگرام بدون رعایت بعضی نکات حرفه‌ای و به صورت کاملا مبتدی هشتگ می‌گذاشتید، از این لحظه به بعد باید روند هشتگ‌گذاری خود را تغییر دهید!

این روش کمتر شناخته شده می تواند بازی را به نفع شما تغییر دهد و بازدید از استوری های اینستاگرام را افزایش دهد. ممکن است متوجه شده باشید که وقتی شخصی شما را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه می کند، داستان های او را در بالای فیدهایش با حاشیه سبز روشن می بینید. این به این دلیل است که اینستاگرام محتوای اشتراک‌گذاری شده توسط «دوستان نزدیک» را در اولویت قرار می‌دهد و قبل از استوری‌های دیگر آن را به مخاطب نشان می‌دهد.

در ادامه ۱۳ روش کاربردی برای افزایش بازدیدها مطرح می‌شود که شما می‌توانید بنا بر سلیقه، خدمات و محصولاتتان یک یا چند روش از آن‌ها را در صفحه اجتماعی خود استفاده کنید. بازدید استوری اینستاگرام مهم است؛ زیرا آن‌ها داستان شخصی‌تر و عمیق‌تری در مقایسه با فید شما بازگو می‌کنند. بازدیدکنندگان استوری‌های اینستاگرام شما معمولا طرفداران یا دنبال‌کنندگان شما هستند. هر چه افراد بیشتری استوری‌ها را تماشا کنند، فرصت‌هایی بیشتری برای تبدیل آن‌ها به مشتری به دست خواهید آورد. این کار علاوه بر اینکه مستقیما باعث افزایش ویو استوری میشود، باعث بهبود رتبه بندی استوری های شما در اینستاگرام فالوورها هم میشود.

درخواست محترمانه برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراکبعد از اینکه محتوای خود را منتشر کردید در انتهای محتوای خود از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند و پست شما را لایک کنند. حتی گاهی اوقات پست سوال یا نظرسنجی آماده کنید و از مخاطبانتان بخواهید که برای شما کامنت بگذارند. ایجاد تعامل با مخاطبان می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش بازدید پیج اینستاگرام شما داشته باشد. توجه داشته باشید محتوایی را که در استوری خود منتشر می‌کنید، از ارزش بالایی برخوردار باشد. به عنوان مثال استوری کردن چای یا ساندویچ چندان جذابیتی برای کاربر شما ندارد و باعث از بین رفتن اعتبار شما میشود.

افزایش بازدید استوری با سرگرم کردن مخاطب

کاربران اینستاگرام، به شدت با چالش ها و مسابقات، ارتباط برقرار میکنند و همیشه سعی میکنند تا در این چالش و مسابقات شرکت کنند. برندسازی استوری درواقع باعث میشود تا فالوورهای شما هر جایی که استوری هایی شبیه به استوری شما دیدند، به یاد شما بیفتند. در استوری‌ها قرار دادن متن‌های بلند رفته رفته جذابیت کار را کاهش می‌دهد. ممکن است فالوورهایتان درباره شما و پیج‌تان استوری یا پستی منتشر کرده باشند که توصیه می‌کنیم این نوع محتواها را در استوری بازنشر کنید تا به سئو مگ علاقه آنها اهمیت داده باشید. یکی از نمونه‌های موفق محتوای وایرال، کمپین‌های چالشی مانند “چالش ۱۰ سال” بود که میلیون‌ها بازدید به خود جذب کرد.

فالوورهایتان را وارد میدان بازی کنید!

واقعیت بر این است که هیچ فردی به صورت دقیق و با استناد به منابع موثق اطلاعی از الگوریتم اینستاگرام ندارد. در واقع هر خبر و آموزشی که در این باره منتشر می‌شود، اغلب بر پایه تجربیات کاری متخصصان این حوزه است و نه کسب اطلاع دقیق از تغییرات الگوریتم اینستاگرام! با این حال همین تجربیات خیلی جاها به کارمان می‌آید و می‌بینیم که ریزترین نکات در رابطه با توصیه‌های افراد متخصص در این حوزه در چالش افزایش بازدید استوری اینستاگرام راهگشای ما می‌شود. بنابراین سعی کنید که اطلاعات خود را در زمینه الگوریتم اکسپلور اینستاگرام مدام به روز نگه دارید. ✅ برای افزایش بازدید استوری می‌توانید از روش‌هایی مثل استیکرهای تعاملی، استوری‌های ویروسی و سایر روش‌های گفته شده در متن مقاله استفاده کنید!

به جای نگرانی درباره تعداد استوری‌ها سعی کنید محتواهای باکیفیت‌تری منتشر کنید. استوری‌هایی منتشر کنید که بر دانش مخاطبان درباره جایگاه شما در بازار بیفزاید. این استوری‌ها نه تنها نرخ تعامل صفحه اینستاگرام بلکه اعتماد مخاطبان را به برند شما نیز افزایش می‌دهد.

سپس حتما در یک اسلاید مجزا و یا در کپشن حتما ذکر کنید که ویدیوهای مربوط به آن در استوری قرار دارد. یکی دیگر از روش‌های افزایش بازدید استوری، پاسخ دادن به دایرکت است. فرض کنید به یک مهمانی رفته‌اید و در میان آن جمع، شخصی با شما صحبت کرده و با شما ارتباط برقرار می‌کند. بر خلاف تصور خیلی از افراد و حتی فعالان در اینستاگرام، هشتگ گذاری در این شبکه اجتماعی نیازمند رعایت برخی اصول و نکات مهم است. در واقع تنها هشتگ گذاری اصولی در اینستاگرام است که می‌تواند میزان بازدید و حتی فالوورهای هر حساب کاربری را بدون هیچ هزینه‌ای افزایش دهد! البته در کنار رعایت اصول اولیه باید بتوانید از برخی تکنیک‌های کارساز و موثر برای بهینه‌سازی هشتگ‌های مربوط به هر پست و استوری خود استفاده کنید.

در استوری های سریالی، شما نباید همه رشته استوری های خودتان را یک دفعه منتشر کنید؛ در این روش، شما باید بین استوری های خودتان یک وقفه حداقل نیم ساعته بگذارید. با لمس روی عدد بازدید، می‌توانید تعداد نفراتی که استوری شما را مشاهده کرده‌اند را ببینید. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که استوری خود را به یک هایلایت همیشگی تبدیل کنید و آن را در پروفایل خود نمایش دهید.

مطالب مرتبط را از دست ندهید

پاسخ دادن به کامنت‌ها، دایرکت‌ها و برقراری ارتباط با فالوورها از طریق استوری‌ها یا پست‌ها باعث ایجاد ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان می‌شود. این تعاملات باعث می‌شود کاربران بیشتر به محتوای شما توجه کنند و احتمالاً آن را به دوستان خود پیشنهاد دهند. یکی دیگر از فاکتورهایی که می‌تواند در جذب مخاطبان و افزایش بازدید استوری اینستاگرام تاثیرگذار باشد، تعامل با پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خودتان است. پیج‌های مرتبط را فالو کنید، پست‌های آن‌ها را لایک کنید و گاهی برای آنها کامنت بگذارید تا آنها هم برای شما اینکار را انجام دهند. استوری اول شما نقش بسیار مهمی در مشاهده یا عدم مشاهده استوری‌های بعدی از سوی مخاطب دارد. اگر محتوای اولین استوری ترغیب کننده و جذاب نباشد، احتمال دیده شدن سایر استوری‌ها کمتر می‌شود.

همچنین، بسته به نسخه جدید اینستاگرام و به‌روزرسانی‌ها، ویژگی‌ها و مکان قرارگیری آن‌ها ممکن است تغییر کند. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که محتوای خاصی را فقط برای دوستان نزدیک و انتخابی از دنبال‌کنندگانتان قابل دسترس کنید. ایجاد محتوای خلاقانه و استفاده از موضوعات ترند که کاربران علاقه به اشتراک‌گذاری آن‌ها داشته باشند. وقتی استوری شما توسط صفحات دیگر به اشتراک گذاشته شود، فالوورهای آن صفحات نیز به تعداد بازدیدکنندگان استوری شما افزوده می‌شود. استوری های تکراری نگذارید و سعی کنید برای نمایش یک محتوا برای آن سناریو سازی کنید.

این تکنیک به‌ویژه برای برندهایی که به دنبال ایجاد رابطه عمیق‌تر با مخاطبان هستند، بسیار موثر است. معجزه خلاقیت در استوریاز معجزه خلاقیت غافل نشوید، تبلیغ‌های خلاقانه و استوری‌های جذاب کلید موفقیت شما خواهند بود. بعد از اینکه برای مدتی محتوا تولید و مخاطبان خود را پیدا کردید، وقت آن است که در پیج‌های مرتبط با حوزه کاری خود تبلیغ کنید، تبلیغ کردن باعث می‌شود تا مخاطبان پیج مرتبط با شما به سراغ شما بیایند. برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام کافی است به مخاطب ثابت کنید که متخصص حوزه خود هستید و او مطمئن باشد که از صرف وقت برای بازدید از استوری شما متضرر نخواهد شد و البته سود هم خواهد کرد.

این روش به شما این امکان را می‌دهد که جریان مکالمه را با مخاطبانتان برقرار کنید و آن‌ها را به تعامل بیشتر با استوری‌های شما تشویق کنید. درواقع، با ایجاد یک فضای گفت‌وگویی فعال در استوری‌های اینستاگرام، نه تنها تعاملات خود را افزایش می‌دهید، بلکه کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کنید. در نتیجه، این تکنیک ساده می‌تواند تأثیر زیادی در افزایش بازدید استوری شما بگذارد و مخاطبان بیشتری را به صفحه شما بیاورد.

تردیدی در این واقعیت نیست که برای یک ادمین حرفه‌ای و یا صاحب ایده و کسب و کار، افزایش بازدید استوری اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و برای رسیدن به این… وقتی شما فالوورهای زیادی دارید، بازدیدکنندگان پیجتان شما را به عنوان یک پیج محبوب و معتبر می‌شناسند و احتمال فالو شدن شما توسط آن‌ها افزایش می‌یابد. به این ترتیب داشتن فالوور زیاد به صورت غیرمستقیم روی افزایش مخاطب و همچنین افزایش بازدید استوری نیز تاثیر مثبت دارد. هشتگ‌ها در واقع نقش راهنما و مسیریاب در شبکه گسترده و بزرگی همچون اینستاگرام را دارند.

اگه زمان مشخصی برای استوری گذاشتن نداشته باشی مطمئنم که بازدید استوریهات افت میکنه! هیچ وقت تو هر زمانی که تونستی استوری نذار چون ممکنه اون موقع اصلا زمان مناسبی نباشه! مثلاً هنگام پخش یک فوتبال تلویزیونی مهم یا… کلاً باید قاعده زمان بندی در اینستاگرام رو یکبار حرفه ای یاد بگیری. برگزاری مسابقات و چالش ها به کاربران انگیزه می دهد تا داستان های شما را ببینند و در آن شرکت کنند. برای مثال می توانید مسابقه ای با موضوع «بهترین عکس از طبیعت ایران» برگزار کنید و به برندگان جوایزی بدهید. خلاق بودن در استوری ها، باعث میشود تا کاربران از چک کردن استوری های شما، خسته نشوند و همیشه علاقمند به مشاهده استوری های شما باشند.

یادتان باشد که در استوری ها، باید احساس فالوورهای خودتان را ترغیب کنید. درواقع تا وقتی که این حس ها در فالوورها به وجود نیاد، آنها ترغیب به اشتراک گذاری استوری نمیشوند. راستش تا به حال، خود ما تجربه‌ی این‌کار را نداشته‌ایم، اما احتمال کمی وجود دارد که مشکلی برای پیج‌تان پیش بیاید. البته اگر اینستاگرام متوجه شود، احتمالاً پیج‌تان را جریمه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا