۱۰ ابزار مدیریت پیج اینستاگرام دیجی رو
به محض فعال شدن برنامه Boost روی اکانت اینستاگرام شما، مخاطبان میتوانند با استفاده از گذاشتن یک هشتگ و یا کامنت به خرید بپردازند. در ابزار Boost میتوانید به تعریف یک هشتگ و یا کامنت بپردازید تا مخاطبین به کمک آن بتوانند به راحتی به سایت شما برای خرید دسترسی پیدا کنند. اگر از قرار دادن لینک سایت در به یو خسته شدهاید برنامه Boost میتواند بسیاری کارآمد باشد. یکی از مهمترین موارد برای پیشرفت در اینستاگرام توجه به جزئیات و اطلاعات صفحه خود میباشد. بررسی این اطلاعات بدون ابزار مدیریت اینستاگرام کار بسیار خسته کننده و زمان بری میباشد. یکی از برنامههایی که میتواند به شما کمک بسیاری در این زمینه کند برنامه Hashtracking میباشد.
چند ابزار قدرتمند برای مدیریت پیج اینستاگرام معرفی کنید؟
فهرست مطالب
بهینهسازی پروفایل اینستاگرام برای سئو میتواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند. استفاده از ابزار های اینستاگرامی مناسب به شما کمک میکند که پروفایل خود را بهینه کنید و در جستجوهای اینستاگرام و حتی گوگل رتبه بهتری داشته باشید. برای پیشی گرفتن از رقبا در اینستاگرام به عنوان یک ادمین اینستاگرام ، باید بهطور مداوم فعالیتهای آنها را رصد و تحلیل کنید. ابزار های اینستاگرامی متعددی وجود دارند که به شما کمک میکنند دادههای مربوط به رقبا را جمعآوری و تحلیل کنید.
با استفاده از این ابزار شما می تونین کسایی رو که شما را به صورت متقابل فالو نکردن رو پیدا کنین و اونا رو آنفالو کنین. اینستاگرام خودش به یه بازار برای دادوستد کالا و خدمات تبدیل شده که تو جریانش هستین. حالا این ابزار اینستاگرام چیکار می کنه؟ میاد به صاحبان کسب و کار این امکان را میده تا با هدایت کاربران به صفحه محصولات، فرایند فروش محصول رو ساده کنه. تازه کاربران میتونن بدون وارد شدن به سایت، محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنن که برای راه افتادن کار مشتری خیلی مهمه .
تولید محتوا و به اشتراک گذاری آنها در قالب استوری و پست، تازه شروع کارتان در اینستاگرام است. برای اینکه طرفداران خود را هر روز بیشتر کنید و تعامل پیجتان را بالا ببرید، باید پیج خود را مرتب زیر نظر داشته باشید و آن را تجزیه و تحلیل کنید. یکی از معایب اصلی این ابزار، محدودیتهای نسخه رایگان است که ممکن است برای کاربران حرفهای کافی نباشد.
برنامه بوست Boost
پس حتماً برای افزایش لایک و البته افزایش کامنت و بالابردن دفعات ذخیرهشدن پستها و… هم تلاش کنید و برنامه بچینید. از طرفی، قرار است در استوری چه چیزی منتشر کنید؟ به آن فکر کردید؟ بهتر است از قبل محتوای استوری را هم آماده کنید تا در زمان مقرر منتشر کنید. برای انجام قرعهکشی در سایت Getcombot کافیاست آدرس ایمیل و لینک صفحه اینستاگرامی خود را نوشته و سپس گزینه Send را بزنید. ایمیلی برای شما ارسال میشود که حاوی فایل اکسل است، فرم را دانلود کرده و برنده را انتخاب کنید. سایت دیجی ممبر بزرگترین مرجع رسمی فروش خدمات شبکه های اجتماعی مفتخر است تا با ارائه خدمات باکیفیت همراه با کمترین قیمت ممکن شما را در مسیر رسیدن به معروفیت همراهی کند. اینستاگرام مارکتینگ با نام دیگر “بازاریابی اینستاگرام” است که با استفاده از این روش های جدید به ارتباط با مشتری می پردازید و محصولات خود را در بهترین قالب اینستاگرام عرضه خواهید کرد.
یکی از مهمترین ویژگیهای این ابزار بررسی عملکرد و محتوای تولید شده برای پیشرفت پیج شما در آینده میباشد. همانطور که می دانید امروزه موضوع طیف رنگی ثابت و مشخص از مهمترین موضوعات در محتواب اینستاگرام میباشد. این برنامه با آنالیز بازخورد پستهای شما میتواند طیف رنگی مناسب صفحه شما را مشخص کند. در دنیای امروز انسانها در سراسر دنیا به واسطه فضای مجازی و اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار میکنند. پیشرفت گوشیها و اینترنت منجربه تولید پلتفرمهای جذابی شده که کاربردهای بسیار زیادی دارند. این اپلیکیشن بی نظیر که بر پایه تصاویر بنا شده است توانسته نظر بسیاری از مردم دنیا را به خود جلب کند.
همچنین، این ابزار، قابلیت ایجاد فلو (جریان) های پیچیده به منظور مدیریت مکالمات و هدایت کاربران به صفحات مختلف را دارد. این ابزارها و نرم افزارهای بازاریابی عالی برای اینستاگرام را بررسی کنید تا برنامه ارسال پست خود را خودکار کنید، فالوورهای خود را افزایش دهید و یک تجارت سودآور در اینستاگرام ایجاد کنید. در صورتی که در اینستاگرام به صورت حرفه ای فعالیت می کنید حتما باید فالوورهای پیج خودتان را تجزیه و تحلیل کنید تا بدانید افراد با چه سن، جنسیت، ملیت و علاقه ای شما را پیروی می کنند. افزون بر این کارها، ابزار SocialRank به مدیریت عکس و ویدیوهایتان کمک می کند. اگر شما وبسایت برای فروشگاه خود دارید می توانید با استفاده از ابزار کاربران و مخاطبین را به سایت خود هدایت کنید. برای شروع کار یک برنامه نصب کرده و بعد یک فید راه اندازی می کنید با اجرای هشتگ ها می توانید وبسایت و صفحه اینستاگرامیتان را تبلیغ کنید.
برای پیشرفت و دیده شدن در هر چیزی نیاز به تلاش، پشتکار و دانش در آن حوزه داریم. برای پیشرفت در اپلیکیشن پرطرفداری مانند اینستاگرام و کسب درآمد از آن نیاز داریم تا ابتدا مخاطب هدف را شناسایی کرده و مطابق با سلیقه او محتوا تولید کنیم. در ادامه آنالیز و مدیریت صفحه اینستاگرام نقش مهمی داشته و به کمک ابزارهای رایگانی که معرفی شد میتوانید عملکرد پیجتان را تحلیل کرده و مخاطبان زیادی را جذب کنید. استفاده از ابزار مدیریت پیج اینستاگرام یک امر حیاتی برای همه صاحبان صفحات مجازی از جمله Instagram است که تحلیل های دقیق و درستی از رفتارهای کاربران را به شما ارائه می دهد.
مطمئن باشید در هر شرایطی پستهای شما در زمان تعیین شده در صفحهتان منتشر میشود. وقتی با استراتژیهای بازاریابی آشنا میشوید، مدیریت پیج، کار دشواری به نظر میرسد. باید محتوای منحصربفرد و خلاقانهای تولید کرده و تقویم محتوایی ایجاد کنید. برای موفقیت در کسب و کارتان باید رقبای خود را بررسی کنید تا بببنید کدام محتوا عملکرد بهتری دارد. به کمک نرمافزارهای مدیریت پیج اینستاگرام، در زمان کوتاهتری به هدف و موفقیت بیشتر میرسید. شما به عنوان یک کاربر دائمی و جهت درآمدزایی باید با تحلیل پیج اینستاگرام خود آن را به روز در بیاورید.
بهترین ابزارهای اینستاگرام: INSTAGRAM VIDEO TOOL
- با استفاده از پنل مدیریت اینستاگرامی که این برنامه به شما ارائه می دهد، شما قادر خواهید بود به بررسی محتوا و عملکرد صفحه خود پرداخته و آن را برای برگزاری کمپین های مناسب تر کنید.
- با افزونه های مارکتنیگ در جهت مدیریت اینستاگرام می توانید گام بردارید و مخاطب زیاد جذب کنید.
- شبکه اجتماعی موردنظرتان را به این برنامه وصل کنید و زمان هایی را که می خواهید پست منتشر کنید را مشخص کرده و بارگذاری آن را با خیالی آسوده انجام دهید.
- بهینهسازی پروفایل اینستاگرام برای سئو میتواند به افزایش دیده شدن شما کمک کند.
- به کمک این ابزار محتوای ترند مربوط به کسب و کارتان را به راحتی تولید و در صفحات مجازی خود منتشر کنید.
از دیگر قابلیتهای ابزار HypeAuditor میتوان به زمان حضور، میزان علاقه مخاطبین به پستها و میزان سیو و به اشتراکگذاری پستها اشاره کرد که این اطلاعات را به صورت نمودار آماری به نمایش میگذارد. همچنین این ابزار کاربردی تحلیل و مدیریت پیج اینستاگرام، نمودارهای عملکردی را به صورت ماهانه با هم مقایسه کرده و ارائه میدهد. این ابزار نیز با شناسایی بهترین و کاربردیترین هشتگها، صرفهجویی در زمان و آپلود تصاویر با حجم بالا، مدیریت و تحلیل پیج اینستاگرام را انجام میدهد. از قابلیتهای مهم این ابزار میتوان به برنامهریزی و زمانبندی دقیق جهت به اشتراکگذاری پستها، برنامهریزی تقویم محتوایی، مدیریت مخاطبان و بررسی هشتگها اشاره کرد که همگی سبب افزایش فالوور اینستاگرام خواهند شد. Iconosquare یکی دیگر از ابزارهای تحلیل پیج اینستاگرام است و دارای یک بخش رایگان است که بیش از ۲۰ معیار مربوط به تنظیمات حساب، فعالیت حساب، تعامل مخاطب و بهینهسازی پست ارائه میدهد.
استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را… بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و مگ سئو بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت… تبلیغات پولی مثل میانبری است که شما را مستقیماً به مشتریان هدف میرساند. یکی از خصوصیات جذاب CoCo این است که دادهها را بهصورت لحظهای ارائه میکند و خیالتان راحت است که اطلاعات بهروز هستند. منتهی دادههای خام مثل خطخطیهای روی یک کاغذ هستند که در ظاهر هیچ مفهوم خاصی ندارند؛ داده باید تفسیر شود تا معنا پیدا کند و بتوان اطلاعات لازم را از آن استخراج کرد.
طیف افکتهای ارائه شده در این ابزار همواره در حال افزایش است چون بسیاری از کاربران در طول روز افکتهای مختلفی را ایجاد و به برنامه Avatan اضافه میکنند. علاوهبر ویرایشگر عکس، Avatan قابلیت روتوش صورت و تنظیم شکل بدن نیز دارد که این امر باعث میشود هرگونه نقص در تصاویر خود را با کیفیت بالا از بین ببرید. یکی از محبوبترین ابزارهای اینستاگرام که برای ویرایش عکس بکار میرود، VSCO است. این برنامه تا اندازهای محبوب است که بیش از ۲۰۰ میلیون پست در اینستاگرام هشتگ VSCO را دارد.
این پنج پلتفرم به شما امکان میدهند تا فراتر از انتشار سادهی پستها، به مدیریت جامع پیج اینستاگرام خود بپردازید. با استفاده از این ابزارها، میتوانید برنامهریزی دقیقتری برای انتشار محتوا داشته باشید، با مخاطبان خود تعامل بهتری برقرار کنید و عملکرد پیج خود را به صورت دقیق تحلیل کنید. هدف تمامی کسبوکارها و حتی پیجهای شخصی، پیشرفت روزانه و ایجاد تفاوت و تمایز جهت بهتر دیده شدن است. اینستاگرام به عنوان شناختهشدهترین بستر این روزها جهت فعالیت کسبههای مختلف، با ارائه ابزارهای مدیریت پیج و تحلیل، این راه را برای علاقمندان هموار ساخته است.
از موضوعات مهمی که در مدیریت اینستاگرام اهمیت دارد، بررسی فعالیت خود و مقایسه آن با فعالیت رقبا می باشد. با استفاده از این برنامه آمار اینستاگرام شما می توانید هم به آنالیز صفحه خود پرداخته و هم صفحه های رقبای خود را آنالیز کنید و بهترین استراتژی را انتخاب کنید. در اینستاگرام هر کسی میتونه در قسمت بیو خودش یک لینک به صفحه اصلی سایتش یا هر سایتی قرار بده. چگونگی تعامل این لینک و اینکه چقدر از کاربر از طریق کلیک روی لینک وارد سایت میشن رو به راحتی میتونین با این ابزار اینستاگرام ببینین و مدیریت کنین. این ابزار اینستاگرام کاملاً رایگانه که به شما امکان تولید ۳۰ پست در ماه را میده.
بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت پیج اینستاگرام در بخش های مختلف
غیر از آنالیز کامل پیج اینستاگرام، میتوانید از Falcon برای برنامهریزی و ارسال تبلیغات در فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنید. انتخاب بهترین ابزار اینستاگرام باعث ایجاد تفاوت میان تولید محتوای تولیدی توسط شما و رقبا میشود. با برنامههایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، میتوانند به افزایش کیفیت پستها کمک کرده و از طرفی باعث صرفهجویی در وقت شما شوند. ابزارهای اینستاگرام شامل ابزار ویرایش عکس، ویرایش ویدیو و برنامههای تم پست و استوری است. با ساخت اکانتی برای معرفی کسب و کارتان و استفاده از ابزارهای کاربردی مدیریت و تحلیل پیج اینستاگرام، به سرعت میتوانید به رقبای خود نزدیک شده و حتی از آنها سبقت بگیرید! در این زمان ابزارهای مختلف مدیریت پیج اینستاگرام به کمک آنها آمده و به کاربران این امکان را میدهد که با درک هرچه بهتر این مراحل، فعالیت خود را بر اساس استراتژی مدیریت کنند.
علاوه بر اینها، میتوانید گزارشهای سفارشی ایجاد کرده و آنها را با تیم خود به اشتراک بگذارید تا تصمیمهای بهتری را در جهت رشد هرچه بیشتر پیج اینستاگرام خود اتخاذ نمایید. ابزار هوشمند DALL-E قادر است تصاویر بسیار دقیق و واقعگرایانهای را بر اساس توصیفات متنی تولید کند. یکی از بزرگترین مزایای DALL-E این است که میتواند خلاقیت و نوآوری را افزایش دهد؛ زیرا کاربران میتوانند ایدههای خود را به تصاویری منحصر به فرد تبدیل کنند. این ابزار همچنین، میتواند زمان و هزینههای مرتبط با طراحی و تولید تصاویر را به طور قابل توجهی کاهش دهد. علاوه بر اینها، DALL-E به ویژه برای طراحان گرافیک، تولیدکنندگان محتوا و هنرمندان بسیار مفید و کاربردی است؛ زیرا به آنها امکان میدهد تا بدون نیاز به مهارتهای تخصصی در طراحی، تصاویری با کیفیت بالا ایجاد کنند.
در بخشهای مختلف این برنامه امکان منشن کردن افراد در پستها، استفاده از استیکرها و نظرسنجیهای اینستاگرام، جواب دهی به کامنتها و … برای شما وجود دارد. برای استفاده از ManyChat، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و پروفایل اینستاگرام خود را به آن متصل نمایید. سپس میتوانید از داشبورد کاربری این ابزار برای ایجاد فلوهای خودکار استفاده کنید. با استفاده از ابزارهای موجود در ManyChat، میتوانید پیامهای خودکار را تنظیم کرده و فلوهای مختلفی برای مدیریت مکالمات ایجاد نمایید. همچنین، میتوانید از قابلیتهای تحلیلی ManyChat برای بررسی عملکرد پیامهای خود و بهبود استراتژیهای ارتباطی خود استفاده کنید.
در VideoShow بهعنوان بهترین ابزار اینستاگرام برای ویرایش ویدیو، میتوانید برای جذب مخاطب و افزایش زمان تماشای ویدیو، از برچسب، ایموجی، متن و موارد دیگر استفاده کنید. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام مدام در حال تغییر است، استفاده از این ابزارها میتواند به شما کمک کند تا همیشه یک قدم جلوتر از رقبا باشید و به رشد پیج خود سرعت ببخشید. همچنین، این پلتفرمها به شما امکان میدهند تا با تیم خود همکاری کرده و وظایف را بین اعضای تیم تقسیم کنید. به طور خلاصه، با استفاده از این ابزارها، مدیریت پیج اینستاگرام شما از یک کار وقتگیر و خستهکننده به یک فرآیند لذتبخش و موثر تبدیل خواهد شد. بله، ابزارهایی مانند Later و Buffer به شما کمک میکنند تا پستها و استوریهای خود را بهطور خودکار در زمانهای بهینه منتشر کنید.
ضمناً، توصیه میکنیم یک پالت رنگی مطابق با برندینگ کسبوکار داشته باشید تا از یکپارچگی هویت بصری برند هم مطمئن شوید. برند خود را بشناسید و طی تمام فعالیتهای خود در اینستاگرام، به آن وفادار بمانید. حالا ممکن است دنبال این باشید که خود را معتبر و با دانش نشان دهید یا بخواهید تصویری هیجانانگیز یا حتی خندهدار و شادیآور در ذهن مخاطب هدف بسازید. جدا از محتوا، بهینهبودن پروفایل اینستاگرام هم برای دستیابی به اهداف تعیینشده ضروری است! فرض میگیریم فردی در اکسپلور به یکی از محتواهای شما برمیخورد و تصمیم میگیرد وارد پیجتان شود.
برنامهریزی و زمانبندی مناسب محتوا، یکی از عوامل کلیدی در رشد برند شما در اینستاگرام است. ابزارهای تحلیل دادههای اینستاگرامی، مانند Iconosquare و Instagram Insights، به شما کمک میکنند که عملکرد محتوای خود را بررسی کنید و نقاط قوت و ضعف آن را بشناسید. این دادهها شامل تعداد لایکها، کامنتها، میزان تعامل و نرخ رشد فالوورها میشوند.
جالبه که بدونین لاتر خودش یه ابزاری به نام Linkin.bio داره که امکان مدیریت و نمایش عکسها را به صورت یه پلتفرم مجازی به شما میده. اینجوری دیگه نگرانی های پیرامون فعالیتون از بین میره و شما خیلی راحت و آسون فعالیت میکنین. استفاده از این ابزار های اینستاگرامی میتواند به شما کمک کند که استراتژیهای موثرتری را برای مدیریت و رشد حساب اینستاگرامی خود پیادهسازی کنید.
آیا این ابزارها برای کسب وکارهای کوچک هم مناسب هستند؟
یک داشبورد کامل با امکانات و قابلیتهای بیشتر از اینستاگرام از جمله، پیشنهاد هشتگها، مناسبتهای ملی و بین المللی، ارسال همزمان و … تیم تحریریه یکتانت تلاش میکند با تولید محتوای باکیفیت و فایدهدار، مسیر دیجیتال مارکتینگ را برای شما هموار کند. در ادامه، هم ابزارهای خارجی و هم ابزارهای داخلی را که به کارتان میآیند، بررسی میکنیم. بایو هم باید مطابق با اهداف کلی شما نوشته شود تا بتواند مخاطبان هدف درست را جذب و راضی کند. اگر سایت دارید (توصیه میکنیم داشته باشید)، حتماً لینک آن را در بایو قرار دهید. یادتان باشد کلید موفقیت هر کسبوکار، وصلشدن به مخاطبانی است که به محصولات و خدمات آن نیاز دارند.
در ادامه بهترین ابزار اینستاگرام برای ساخت و ادیت ویدیو، آنالیز و مدیریت پیج اینستاگرامی را معرفی و بررسی خواهیم کرد. این نرم افزار با مدیریت دقیق، محتوای تولیدی را برای مجموعهای از شبکههای اجتماعی شما برنامه ریزی میکند. این ابزار رایگان مدیریت و تحلیل پیج، علاوه بر زمان بندی، برنامه ریزی انعطاف پذیر، تحلیل و آنالیز پیج، برای قرار دادن لینک در بیو هم کاربرد دارد. «لِی تر» با رابط کاربری آسان برای استفاده همه کاربران از مبتدی تا پیشرفته، کاربرد دارد. به کمک این ابزار محتوای ترند مربوط به کسب و کارتان را به راحتی تولید و در صفحات مجازی خود منتشر کنید. اولین و مهمترین راه ایجاد تمایز بین کسب و کار خود و رقبا، تحلیل درست آن ها میباشد.
در ادامه مقاله جهت بررسی این 10 ابزار مهم مدیریت پیج اینستاگرام با ما همراه باشید. ابزارهای تحلیل و مدیریت پیج اینستاگرام در واقع اصلیترین بخش شبکه اجتماعی هستند که هر فرد برای فعالیت در این شبکه باید بتواند از آنها استفاده کند. برای برخی گذاشتن پست و استوری در اینستاگرام کاری دشوار است و ممکن است مراحل کار را به طور مرتب فراموش کنند. اگر شما یک پیج اینستاگرامی دارید حتما می دانید که مدیریت یک پیج به صورت حرفه ای چقدر وقت گیر و پرچالش است.
جدول مقایسه امکانات اپلیکیشن ها
Hootsuite Insights، همچنین دادههای دموگرافیک مخاطبان شما مانند جنسیت، مکان و زبان را تحلیل مینماید و به شما کمک میکند تا استراتژیهای بهتری برای بهبود تجربه مشتری ایجاد کنید. اگر به دنبال یک ابزار مدیریت اینستاگرام منحصر به فرد هستید میتوانید از Grum استفاده کنید. این برنامه شباهت زیادی به Hootsuite دارد با این تفاوت که این ابزار قدرتمند به صورت تخصصی به مدیریت اینستاگرام میپردازد. Grum قابلتی هایی را در اختیار شما قرار میدهد تا به کمک آن بتوانید به راحتی اکانت خود را مدیریت کنید.
در Spark Post میتوانید از طرحبندی، پالت رنگی، سبکهای تایپوگرافی یا فیلترهای جدید استفاده کنید. این اپلیکیشن بخش رایگان دارد که شامل فیلترهای مشخصی است که میتوانید برای ساخت استوری و پستهای پیج اینستاگرام خود از آنها استفاده کنید. برای ارتقاء فیلترها و امکانات این اپلیکیشن باید ماهانه ۹.۹۹ دلار و سالانه ۹۹.۹۹ دلار پرداخت کنید. Spark Post پس از Canva بهترین ابزار اینستاگرام برای استفاده از تمهای متنوع، فیلتر روی عکس و اضافه کردن متن به عکس است. در عرض چند ثانیه و با استفاده از قالبهای حرفهای طراحی شده در این اپلیکیشن میتوانید عکسهای خود را چنان حرفهای آماده کنید که تفاوت چشمگیر آن با پستهای پیجهای دیگر کاملاً مشهود باشد. در بخش قبلی به معرفی ابزارهایی پرداختیم که برای ادیت ویدیو مورد استفاده قرار میگیرند.
Iconosquare یک ابزار آنلاین و رایگان بوده که بهحسابهای بیزینسی یا تجاری اینستاگرام این امکان را میدهد تا ببینند در چه حوزههایی موفق عمل کردهاند یا در چه حوزههایی جا دارد که پیشرفت کنند. اگر حساب کاربری شما بهصورت بیزینسی یا تجاری باشد میتوانید از این قابلیت که خود اینستاگرام در اختیارتان قرار میدهد برای مدیریت پیج استفاده کنید. برای استفاده از Instagram Insights فقط میتوانید از نسخه تلفن همراه اینستاگرام استفاده کنید. این ابزار برای افرادی که تازه شروع به آنالیز پیج خودکردهاند مناسب بوده و اطلاعاتی مانند زمان آنلاین بودن فالوورها، اطلاعات مختلف راجع به آنها، پستهایی لایک کرده یا کامنت گذاشتهاند را در اختیار شما قرار میدهد. در این مقاله قصد داریم تا چند مورد از بهترین ابزارهای آنلاین و رایگان برای مدیریت پیج اینستاگرام که در ایران قابلاستفاده هستند را به شما معرفی کنیم تا از آنها برای پیشرفت پیج و کسبوکار خود بهره ببرید.
بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام کدامند؟
مثلاً، ممکن است بفهمید مخاطبان هدف کسبوکار در روزهای آخر هفته، مشخصاً به محتواهای با موضوع X روی خوشی نشان میدهند و در عوض انتشار محتوا راجع به موضوع Y در چنین روزهایی کمترین بازدهی را دارد. در این بخش، میتوانید اطلاعات مربوط به دموگرافیک دنبالکنندگان، زمانی که بیشترین تعامل را با پیج داشتند، انواع محتواهای موردعلاقه و… را به دست آورید. البته اینسایت نمیتواند صفحات رقبا را بررسی کند و اطلاعات آن محدود به صفحۀ خود شما است. باید محتواهایی بسازید که باب میل مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه هستند؛ همچنین، استفاده از هشتگهای مرتبط و مناسب هم ضروری است. کپشنی که بتواند مخاطب هدف را میخکوب کند و او را با کال تو اکشن به جهت مدنظر بفرستد. ممکن است در فرایند برنامهریزی تصمیم گرفته باشید هر روز محتوا منتشر کنید؛ پس تداوم یعنی انتشار در تمام روزهای سال.
برنامه بوست این امکان را به کاربران می دهد که با گذاشتن یک کامنت یا هشتگ خاص به راحتی به لینک مربوطه رفته و خرید خود را انجام دهند. با استفاده از این ابزار قدرتمند اینستاگرام، شما می تونین افرادی پیدا کنین که تویِ حوزه کاری شما فعالیت دارن. پس کومباین شد یه ابزار اینستاگرام که به رشد در مدیریت اینستاگرام با هدف افزایش کاربران واقعی مورد استفاده قرار می گیره. با استفاده از ابزارهای رصد رقبا مانند Social Blade، میتوانید فعالیتهای رقبا را بررسی کنید و از استراتژیهای موفق آنها الهام بگیرید. این ابزارها به شما کمک میکنند تا نقاط قوت و ضعف رقبا را شناسایی کنید و از این اطلاعات برای بهبود استراتژیهای برند خود استفاده کنید.
مزایای استفاده از ابزارهای مدیریت اینستاگرام
در ادامه بهترین ابزار اینستاگرام برای ویرایش محتوای ویدیویی را معرفی خواهیم کرد. با این نرم افزار مدیریت و تحلیل پیج میتوانید موضوعات، کلمات کلیدی، هشتگهای پیجتان را از نظر متنی و کیفی تحلیل و مدیریت کنید. این ابزار عملکرد محتوای شما در اینستاگرام را به صورت گزارشهای تصویری ارائه میدهد. تحلیل عملکرد پیج در تولید محتوا، عملکرد مخاطبین، نرخ پاسخها از دیگر گزارشات این نرم افزار است.
با VSCO حتی میتوانید تصویری از میان یک ویدیو را با همان ابزارهای رایگان ویرایش کنید و گیفهای ویدیویی کوتاه بسازید. جالب است بدانید که حتی برای مونتاژ ویدیو نیز میتوانید از VSCO استفاده کنید و با لایهبندی فیلمها، تصاویر و اشکال، یک کلاژ بسازید. در اینستاگرام هم مانند هر پلتفرمی شما باید به فکر تسلط و تحلیل مشتری هایتان باشید. این برنامه یکی از پر کاربردترین و در عین حال قدرتمندترین برنامه در زمینه فیلتر عکس ها است. شما میتوانید با استفاده از VSCO انواع ویرایش عکس ها را بر روی هر عکسی اعمال کنید. با وجود نوردهی بالا، فیلترهای بسیار زیبا و کاربردی این سیستم می توانید با گوشی موبایل خود عکس های حرفه ای بگیرید.
شما می توانید محتوا را به راحتی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی قرار دهید و با استفاده از یک تقویم اجتماعی مرتب باشید. یکی از بهترین راهکارها برای بالابردن آگاهی از برند و تحریک مخاطبان هدف به خرید، برقراری یک رابطۀ احساسی با آنها است. به بیان سادهتر، باید رابطهای گرم و صمیمی بسازید تا دستیابی به اهداف راحتتر شود. پروفایل شامل بخشهای مختلفی است؛ مثل آواتار، بایو، هایلایتهای صفحه و طرح کلی پستهایی که بارگذاری کردهاید. همۀ این بخشها باید مطابق تصویر برند و البته با هدف جلب خوشایند مخاطبان هدف، بهینه شوند. اگر فکر میکنید همۀ مردم مشتری کسبوکار شما هستند، کلاً در مسیر اشتباهی هستید!
VideoShow دارای قالبهای آمادهای است که میتوانید از آنها برای ویرایش سریعتر ویدیوها استفاده کنید. DALL-E یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته است که توسط کمپانی OpenAI توسعه یافته و قادر به تولید تصاویر دیجیتال از طریق دریافت توضیحات متنی است. ماموریت ما اطلاع رسانی صحیح و ارائه آخرین اخبار تکنولوژی، بررسی محصولات دیجیتال، راهنمای خرید کالاهای دیجیتال و همچنین تهیه بهروزترین مطالب آموزشی و مقالات در حوزه تکنولوژی، علم و سبک زندگی است. گروه دیجیرو همهی تلاش خود را به کار خواهد گرفت که روزبهروز بر کیفیت و خدمات این رسانه بیفزاید تا دیجی رو به عنوان رسانهای معتبر بدرخشد. بله اگر از ابزارهای معتبر مانند Hootsuite یا Later استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت. «درآمد خوبی از فروش در کانال روبیکا به دست میآورم» یا «با تولید محتوا و تبلیغ در کانالم در روبیکا،…
فرقی نمیکند سراغ چه استراتژی و راهکاری میروید، در هر صورت باید مشتری را در کانون توجه قرار دهید. این موضوع توجه الگوریتم اینستاگرام را هم جلب میکند و باعث میشود محتواها در معرض دید افراد بیشتری قرار بگیرند. بهعلاوه، قابلیتهای تعاملی این پلتفرم مثل نظرسنجی و باکس سؤال تحکیم رابطه و ایجاد صمیمیت را راحتتر هم میکند. برای حفظ ثبات صدا و هویت برند در محتواها و حتی نحوۀ تعامل با مخاطب، یک دستورالعمل برای خود و همکاران تهیه کنید تا همۀ اقدامات مطابق قوانین آن انجام بگیرند. برای جذب و حفظ مشتریان بالقوه، در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آنها را در دایرکت و بخش نظرات هر پست دهید.
ابزارهای تحلیل و مدیریت پیج ایسنتاگرام، از اصلیترین نرم افزارهای مدیریت پیج های این شبکه اجتماعی هستند. این نرم افزار تحلیل پیج، امکاناتی فراتر از مدیریت محتوا و زمان انتشار آنها ارائه میدهد. نمونههای اولیه پست را برای اعضای تیم به نمایش بگذارید تا همه نظر بدهند. استفاده از این نرم افزار مدیریت پیج اینستاگرام، فرآیند تولید محتوا و پروسه ساخت تقویم محتوا را سادهتر میکند. این ابزار با شناسایی بهترین هشتگها، آپلود تصاویر با حجم بالا و صرفه جویی در زمان، مدیریت و تحلیل پیجهای اینستاگرام را انجام میدهد. استفاده از ابزارهای آنالیز داده، برنامه ریزی و زمانبندی برای به اشتراک گذاری پست، مدیریت مخاطبان، برنامه ریزی تقویم محتوایی و بررسی هشتگها از جمله قابلیتهای این ابزار است.
کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسبترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم میرساند. ManyChat یک ابزار قدرتمند برای مدیریت دایرکتهای اینستاگرام است که امکانات گستردهای را برای کاربران فراهم میکند.
پلنهای پریمیوم شامل Standard، Professional، Advanced و Enterprise هستند که هر کدام امکانات و قابلیتهای متفاوتی را ارائه میدهند. گفتنی است که این پلنها به شما امکان میدهند تا به دادههای پیشرفتهتر و گزارشهای سفارشی بیشتری دسترسی داشته باشید و از امکانات بیشتری برای تحلیل دادهها و بهبود استراتژیهای خود بهرهمند شوید. Hootsuite Insights به صورت رایگان در دسترس نیست و برای استفاده از این ابزار باید از پلنهای پریمیوم Hootsuite استفاده کنید. پلنهای پریمیوم شامل Hootsuite Professional، Team، Business و Enterprise هستند که هر کدام امکانات و قابلیتهای متفاوتی را ارائه میدهند. این پلنها به شما امکان میدهند تا به دادههای پیشرفتهتر و گزارشهای سفارشی دسترسی داشته باشید و از امکانات بیشتری برای تحلیل دادهها و بهبود استراتژیهای خود بهرهمند شوید. Hootsuite Insights یک ابزار قدرتمند برای تحلیل دادههای اینستاگرام است که امکانات گستردهای را برای کاربران فراهم میکند.
همچنین برخی نمودارهای آماری برای اطلاع از زمان حضور مخاطبین به شما داده خواهد شد. البته این موارد تنها کاربردهای این ابزار رایگان نیستند و کاربردهای دیگری نیز وجود دارند که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد. این ابزار به طور تخصصی برای پلتفرم اینستاگرام طراحی شده است ولی شما میتوانید از امکانات آن برای سایر اپلیکیشن ها استفاده کنید. این ابزار با ردیابی و شناسایی پستهای برتر، بهبود عملکرد مخاطبان در اینستاگرام و شبکههای اجتماعی دیگر را ممکن میکند.
برنامهریزی مدیریت صفحه اینستاگرام با Hootsuite
با استفاده از این برنامه امکان همکاری و استفاده از محتوای دیگران و پروموت کردن صفحه تان به شما داده می شود. Sprout Social – برنامه متخصص برای مدیریت شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام. ابزارهایی مثل Buffer و Canva با نسخه های رایگان خود برای کسب وکارهای کوچک بسیار مناسب اند. این ابزار برای افرادی که هیچ گونه تجربهای تولید ویدئو ندارن بسیاری عالی و مناسب هست. شما می تونین با استفاده از این برنامه شروع به تولید انواع ویدئو متناسب با هدف و کسب و کار خودتون می کنین که به صورت حرفهای هست.
با این که پلتفرم اینستاگرام کمک بسیاری به کسب و کارها کرده است اما در ایجاد یک فضای فروشگاهی همیشه دارای ضعف بوده است. یکی از نقاط ضعف این پلتفرم این است که شما در کپشن ها و یا کامنت ها اجازه قرار دادن آدرس سایت را ندارید. قرار دادن URL سایت به طوری که به محض کلیک روی آن، سایت قابل مشاهده باشد در اینستاگرام ممنوع است. این پلتفرم تنها در قسمت به یو اجازه قرار دادن آدرس سایت را میدهد که همین موضوع باعث کاهش مشتریها میشود. اگر به دنبال یک ابزار مدیریت اینستاگرام برای حل کردن این مشکل هستید میتوانید از برنامه Boost استفاده کنید. این برنامه بی نظیر به شما این امکان را میدهد تا مشتریان خود را به سادگی به سوی خرید راهنمایی کنید.
محبوبیت اینستاگرام باعث شده تا بسیاری از شرکتها و برندهای معروف به تولید محتوا و کسب درآمد در این پلتفرم جذاب اقدام کنند. سایت Toolzin یک پلتفرم آنلاین است که مجموعهای از ابزارهای کاربردی و رایگان را برای کاربران فراهم میکند. هدف اصلی Toolzin ارائهی راهحلهای سریع، آسان و کارآمد برای نیازهای روزمرهی دیجیتالی کاربران است. تصاویر و ویدیوهای باکیفیت و جذاب یکی از عوامل موفقیت در اینستاگرام هستند. ابزارهای طراحی و ویرایش تصاویر مانند Canva و Adobe Spark به شما کمک میکنند که محتوای بصری حرفهای و خلاقانهای ایجاد کنید که میتواند توجه کاربران را به خود جلب کند.