سئو تکنیکال

۱۰ مورد از راه های افزایش ترافیک سایت یوتا

شما همیشه باید برای وب سایت‌های تجاری خود تحقیق کنید و سپس آن را راه اندازی نمایید. وقتی عکس‌های موردنیاز در سایت خود را مدیریت نکرده باشید، نمی‌توانید به افزایش ترافیک سایت رایگان خود در گوگل کمک کنید. بنابراین بهتر است که از تصاویر باکیفیت و altهای مناسب به همراه کلمه کلیدی برای نامگذاری استفاده کنید. در نتیجه زمانی که مدیریت عکس‌ها را خوب پیش ببرید، می‌توانید یک موقعیت خوب در سرچ تصاویر پیدا کنید. اما به یاد داشته باشید که کیفیت لینک‌ها بسیار مهم‌تر از کمیت آن‌ها است.

نیاز ما افزایش درآمد (یا کسب اعتبار و …) ست که فهمیدیم که برای اینکار باید ترافیک ورودی سایت خودمان را افزایش دهیم؛ حال میخواهیم راه حل های آن را بیابیم. رسانه‌های اجتماعی برای جذب بازدیدکننده بسیار گسترده هستند و نقش مهمی در جذب مخاطب دارند. بعد از آن که با تعریف و مفهوم ترافیک آشنا شدیم، می‌خواهیم بدانیم چند نوع ترافیک برای یک سایت وجود دارد. کلیه حقوق مادی و معنوی برای آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین محفوظ است.

و ده‌ها ویژگی دیگر که  مخاطب را جذب محتوای شما می‌کند و موجب افزایش بازدید رایگان سایت تان خواهد شد. یکی از فاکتورهای مهم برای رتبه‌بندی سایت‌ها در گوگل، سرعت سایت است. اگر سرعت سایت شما پایین است، شانس کمی برای افزایش جستجوی گوگل دارید. اگر سرعت سایت پایین باشد حتی اگر سایر امکانات هم مهیا باشد، الگوریتم‌های گوگل شما را تنبیه می‌کنند. امروزه راه‌های زیادی برای بالابردن سرعت سایت وجود دارد که بهتر است با کمک یک متخصص از آن‌ها استفاده کنید.

– بررسی اطلاعات دقیق‌تری مانند نوع دستگاه، نسخه مرورگر، و سیستم‌عامل می‌تواند به تشخیص بازدیدهای رباتیک کمک کند. برخی از ربات‌ها از مرورگرهای قدیمی یا شبیه‌سازی شده استفاده می‌کنند که می‌تواند نشانه‌ای از ترافیک غیرواقعی باشد. – کاربران واقعی معمولاً روی دکمه‌ها و لینک‌ها کلیک می‌کنند و با فرم‌ها تعامل دارند. اگر یک بازدیدکننده صفحات زیادی را باز کند بدون اینکه روی هیچ دکمه یا لینکی کلیک کند، ممکن است ربات باشد. هنگام توسعه وبسایت می توانید آن را به وب سرویس پیامکی متصل کنید تا بتوان ازداخل سایت خود پیامک برای کاربران سایت خود ارسال کنید. در این حالت آدرس لینک سایت خود را در انتهای پیامک قرار دهید و افراد را به مشاهده سایت خود دعوت می نمایید.

هنگامی‌که عبارت رستوران را در موقعیت مکانی گیلان جست‎جو کنید نتایج متفاوتی را نسبت به انجام همین کار در هرمزگان خواهید یافت. بنابراین مطمئن شوید که از این قابلیت گوگل به نفع خود استفاده می‌کنید. برای انجام این کار کافی است خودتان را در گوگل مپ ثبت کنید و اطلاعات موردنیاز را در آن وارد نمایید.همچنین در سئوی وبسایت خود نیز بر محل جغرافیایی‌تان تکیه کنید. انجام این کار موجب می‌شود وقتی شخصی خدمات محلی را در منطقه جغرافیایی خود جست‎جو می‌کند، سایت شما در نتایج ظاهر شود. • با استفاده از گزارش سرچ کنسول کلمات کلیدی جدیدی را که در انها رتبه گرفته اید در صفحات سایتتان پخش کنید.

اینفلوئنسرها، به دلیل داشتن مخاطبان زیاد و وفادار، می‌توانند بر روی تصمیم‌گیری آن‌ها تأثیر بگذارند و به افزایش آگاهی از برند، جذب بازدیدکنندگان سئو مگ جدید، و افزایش فروش کمک کنند. شما باید بدانید که مخاطبان هدف شما از چه کلماتی برای جستجوی محصولات یا خدمات شما استفاده می‌کنند. توضیحات متا قانع کننده و جذابی ایجاد کنید که ارزش محتوای شما را برجسته می‌کند و کاربران را تشویق می‌کند تا روی وب سایت شما کلیک کنند.

این آمار بیان می‌کند که ۶۱ درصد از بازاریابان در افزایش ترافیک وب‌سایت‌ با مشکل روبرو هستند. این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که تکنیک‌های بهبود ترافیک سایت چقدر اهمیت دارند. در این مقاله قصد داریم به سراغ تکنیک‌های عملی افزایش ترافیک سایت برویم.

ابزارها و تکنیک‌هایی که برای افزایش ترافیک سایت استفاده می‌شوند را می‌توان در حوزه‌های مختلفی بررسی کرد. برای اینکه بهتر با این تکنیک‌ها آشنا شوید، ما سعی کرده‌ایم تا جای ممکن این ابزارها و تکنیک‌ها را از هم تفکیک کنیم. یکی از روش‌های رایگان افزایش ترافیک سایت، انتشار مقاله و معرفی کسب و کار خود در انجمن‌های مختلف است. شما با شرکت در گفتگوهای مختلف در حوزه کسب و کار خود می‌توانید نیازهای مردم را بررسی کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. برخی از فروم‌ها اجازه انتشار لینک می‌دهند و شما با درج لینک وب‌سایت خود به راحتی افزایش اعتبار دریافت می‌کنید. این راهکارها، اگر به صورت هماهنگ و مداوم اجرا شوند، می‌توانند به شما کمک کنند تا بازدید و ترافیک سایت خود را بهبود بخشیده و رشد بیشتری را تجربه کنید.

زمانی که بهترین محتوا را تهیه کرده باشید ولی عنوان جذابی نداشته باشد باعث کم ارزش شدن محتوای شما می شود. با عنوان و تیترهای جذاب می توانید براحتی کاربر را برای بازدید از سایت و ماندن در سایت ترغیب کنید. با ثبت‌نام رایگان در وبسایت، می‌توانید به دوره رایگان CRO دسترسی داشته باشید. در تصویر زیر می‌بینید که یک لیستینگ اصولی باعث شده تا گزینه هدایت به وب سایت یک کسب و کار نیز در نتایج سرچ نشان داده شود. به نحوی که می‌توانید پستی بنویسید و سپس در وبلاگ این سایت‌ها منتشرش کنید. اگر از این تکنیک کمک می‌گیرید، باید حواستان به اسپم نشدن مقاله هم باشد.

۲۰ـ تولید محتوای با کیفیت

از کلماتی مثل جامع، کاربردی، رایگان، ارزان و موارد دیگر استفاده کنید تا مخاطبان خود را کنجکاو کنید. ایجاد محتوای جذاب و ارزشمند که با مخاطبان هدف شما متناسب باشد، یک موضوع کلیدی است. با درک نیازها و ترجیحات آنها، می‌توانید محتوایی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کند. استفاده از تکنیک‌های تولید محتوا، به شما کمک می‌کند تا محتوای ارزشمند و پر بازدید تولید کنید. یک راهکار هوشمندانه برای افزایش ترافیک سایت، ارائه اطلاعاتی است که کاربران به دنبال آن هستند.

در حقیقت منظور از ترافیک سایت تعداد افرادی است که از یک سایت بازدید می‌کنند. این ترافیک برحسب تعداد بازدیدکنندگان تخمین و اندازه‌گیری می‌شود که بعضی مواقع به هر بازدید، جلسه نیز می‌گویند. بنابراین بالا بردن ترافیک سایت می‌‌تواند یکی از شاخصه‌های بسیار مهم در حوزه آژانس دیجیتال مارکتینگ باشد. همچنین افرایش ترافیک سایت می‌تواند یک راهبرد و استراتژی بااهمیت برای جذب کاربر و از همه مهمتر افزایش رتبه سایت در گوگل باشد. افزایش بازدید سایت، یک فرآیند مستمر و چندوجهی است که نیازمند صبر، حوصله، و تلاش مداوم است.

با بهینه‌ سازی ظاهر در صفحه نتایج جستجو (SERP) و نوشتن توضیحات متا جذاب، می‌توانید شانس کلیک شدن بر روی لینک‌های خود را افزایش دهید. همچنین، ایجاد لینک داخلی می‌تواند به بهبود رتبه‌ بندی وب‌ سایت شما کمک کند و کاربران را بیشتر در سایت نگه دارد. ابزارهای سئو همه کاره مثل Semrush و Ahrefs مجموعه‌ای از همه ابزارهای لازم برای آنالیز وب سایت و بهینه سازی آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. از آنالیز بک لینک گرفته تا آنالیز SERP، شناسایی خلأ‌ محتوایی، فرصت‌های بهبود رتبه بندی در گوگل، نمره دهی به سایت و… علاوه بر اینها، شما حتی می‌توانید از این سرویس‌ها برای آنالیز رقبای خود و تحت نظر گرفتن نحوه عملکرد آنها نیز استفاده کنید. بسیاری از کسب و کارها می‌ترسند که از سایت‌های دیگر نقل قول بیاورند؛ اما یکی از تکنیک‌های عملی برای افزایش ترافیک سایت، استفاده از نقل قول‌‌ها است.

مهمترین دلیل این است که به صاحبان وب سایت راهی برای نظارت بر اثربخشی سایت خود می‌دهد. برای هر موضوعی، ممکن است یک میلیون یا بیشتر صفحه وب به آن اختصاص داده شده باشد. برای جذب ترافیک به یک سایت خاص، مالک باید بداند چگونه محتوای خود را ایجاد و مورد توجه قرار دهد. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، بهینه‌سازی موتور جستجو یا سئو است. روش‌های افزایش ترافیک سایت رایگان از دیگر راه کارهای بازاریابی آنلاین است که همگی منجر به جذب بیشتر مشتری می‌شوند. در این مقاله به روش‌های مهمی پرداختیم که شما می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها برای افزایش ترافیک سایت استفاده کنید.

روش‌های افزایش ترافیک سایت

پیش از آنکه بخواهیم در مورد ملاک‌های سرعت بارگذاری سایت، صحبت کنیم، بهتر است به مثالی در این باره توجه کنید. فرض کنید شما از طریق گوگل یا از هر راه دیگری، به وب‌سایتی مراجعه می‌کنید. سئو بحث بسیار گسترده‌ای است و موارد زیادی را شامل می‌شود؛ مانند طراحی مناسب سایت، سرعت بارگذاری مناسب، بهینه‌سازی برای موبایل و تبلت و … .

وقتی در سایت یک انجمن درست کنید، در واقع یک سیستم اظهارنظر قوی برای سایت راه‌اندازی کرده‌اید. برای این کار می‌توانید سیستم اظهار نظر قوی مثل نظرات فیسبوک و یا Disqus را در سایت خود پیاده کنید. اگر این عناوین جذابیت کافی را داشته باشند، نرخ سی تی آر CTR سایت بالا می‌رود. بنابراین قبل از کلیک کردن بر روی دکمه‌ی انتشار ابتدا بر روی عنوان آن خوب فکر کنید.

شما هم می‌توانید از تبلیغات مستقیم گوگل Google Ads کمک بگیرید و هم اینکه در سایت‌ها یا پلتفرم‌های دیگر به تبلیغ بپردازید. اگر دقت کرده باشید اکثر موارد فوق، احتیاج به دانش بالا داشته و حتی از عهده یک نفر خارج ست؛ در نتیجه شما برای افزایش ترافیک سایت خود قطعا به تیم متخصص برای انجام این امور احتیاج خواهید داشت. همانطور که میدانید بهترین ملاک انتخاب یک شرکت برای خدمات سئو سایت شما، تعداد نمونه کار های موفق آن شرکت ست. ما در نبض مارکتینگ با در اختیار داشتن کارشناسان با تجربه و نمونه کار های موفق و در دسترس، بهترین خدمات را در اختیار شما گذاشته و در مسیر رشد همراه شما خواهیم بود. می ‌توانید یک سایت کاربر پسند با تجربه کاربری عالی داشته باشید، این کار باعث می‌شود که مخاطب وقتی به وب‌سایت شما بیاید ساعاتی را در صفحات وب سایت شما بگذارند و خیلی دیر سایت را درک کند.

بسته به زمینه فعالیت کسب و کار شما، این ابزار می‌تواند هر چیزی باشد. نکته کلیدی در خصوص طراحی ابزار رایگان این است که باید ابزاری بسازید که برای بارها و بارها قابل استفاده باشد. رسانه‌های اجتماعی یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی رایگان در سراسر جهان هستند و در افزایش ترافیک سایت نقش دارند. از این رسانه‌ها می‌توانید برای تبلیغ پست‌های وبلاگ و سایر صفحات مفید خود در وب سایت استفاده کنید.

ابزارهایی مانند Moz، Ahrefs و SEMrush برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی به شما کمک می‌کنند. این سایت‌ها نشان می‌دهند که رقبا از چه کلمات کلیدی استفاده می‌کنند. همچنین کلمات کلیدی مرتبط و اطلاعات ارزشمندی را برای راهنمایی استراتژی کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می‌دهد. سپس مسائلی که ممکن است مانع از نمایش سایت شما در موتورهای جستجو شوند را شناسایی و حل می‌کنند. شما نمی‌توانید بدون یک عنوان قانع کننده، خواننده را به پست وبلاگ خود جذب کنید.

برای استفاده از تبلیغات بنری و کلیکی، باید پلتفرم‌های مناسب را انتخاب کنید (مانند گوگل ادز، یکتانت، صباویژن). سپس، باید بنرها یا متن‌های تبلیغاتی جذاب و متناسب با برند خود طراحی کنید. همچنین، باید وب‌سایت‌های پربازدید و مرتبط با کسب‌وکار خود را برای نمایش تبلیغات انتخاب کنید. در تبلیغات کلیکی، باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و بودجه خود را به طور هوشمندانه مدیریت کنید. این روش می‌تواند به افزایش آگاهی از برند شما و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک کند.

استفاده از تولید محتوای متنی بهینه باعث می‌شود که رتبه سایت در گوگل افزایش پیدا کند و در نتیجه توسط موتورهای جستجو بهتر دیده شوید. زیرا گوگل یک بستر مناسب برای نمایش اطلاعات شما است که هر چقدر این داده‌ها سئو شده و بهینه شده باشند طبیعتا از رتبه بالاتری نیز برخوردارند. پس فراموش نکنید که دیده شدن در گوگل چقدر می‌تواند به بالابردن ترافیک سایت کمک کند. از طرفی، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی شانس شما را برای کسب رتبه بالاتر برای جستجوهای خاص محصولات افزایش می‌دهد. از این طریق می‌توانید رتبه بالاتری را به‌دست آورید و سپس به ترافیک بیشتر دست پیدا کنید. حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی، به افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness)، ایجاد تعامل با مخاطبان، و جذب بازدیدکنندگان جدید کمک می‌کند.

بهترین روش‌های پولی برای افزایش ترافیک وب‌سایت

تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت و صفحاتی که روی آنها کلیک می کنند، ترافیک وب سایت نامیده می شود. هنگامی که یک بازدیدکننده به سایت می رسد، حضور وی ثبت می‌شود و هر لینکی که روی آن کلیک می کند نیز نظارت می‌شود. این اعداد جمع می‌شوند و به صاحب وب‌سایت ایده می‌دهند که چند نفر از سایت او بازدید می‌کنند. این روشی برای اندازه گیری موفقیت یک وب سایت است، افزایش ترافیک سایت مترادف با محبوبیت بیشتر وب سایت است.

برای افزایش ترافیک وب‌سایت، باید از تمام امکانات بازاریابی بهره ببرید. پست‌های وبلاگ را مختصرتر یا محتواهای طولانی‌تر را با استفاده از ویدئو، اینفوگرافیک و سایر رسانه‌ها برای افزایش تأثیرگذاری ترکیب کنید. یعنی محتوایی که همیشه (یا حداقل برای مدت طولانی) برای مخاطبان شما ارزشمند و کاربردی باقی می‌ماند. این نوع محتوا می‌تواند به طور مداوم ترافیک ارگانیک را به وب‌سایت شما جذب کند و در نتیجه افزایش بازدید سایت را برای شما به ارمغان آورد. نوشتن تیترهای جذاب و جلب توجه برای بهبود نرخ کلیک (CTR) و جذب بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت شما، بسیار مهم است. هنر نوشتن سرفصل‌های جذابی را مگ سئو بیاموزید که کاربران را به کلیک کردن و کاوش در محتوای شما ترغیب می‌کند.

بخشی از فعالیت روزمره شما باید این باشد که محتواهای دیگران را ببینید،‌ ترندها را درک کنید و درباره محتوایی که می‌خواهید تولید کنید، ایده پردازی کنید. و اما استراتژی دوم،‌ یعنی ساخت یک فروم و انجمن برای افزایش ورودی سایت! افزونه‌های وردپرسی مختلفی هستند که این کار را به سادگی برای شما انجام می‌دهند.

خبرنامه سئو سفینه

در نتیجه می‌توانید به طور دقیق صفحات پربازدید سایت‌های رقبا را مشاهده کرده و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. بله، تولید محتوای با کیفیت یکی از مؤثرترین راه‌ها برای افزایش ترافیک وب سایت است. محتوای مفید و ارزشمند باعث جذب مخاطبان و افزایش زمان ماندگاری آن‌ها در سایت می‌شود، که این خود به افزایش ترافیک وب سایت کمک می‌کند. علاوه بر این، به‌روزرسانی منظم محتوا و استفاده از تیترهای جذاب می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جذب بازدیدکنندگان داشته باشد. یکی از به‌صرفه ترین و کارآمدترین روش‌های بازاریابی اینترنتی، بهینه سازی وب‌سایت و سئو خارجی است.

اگر کسی نتواند آنها را پیدا کند، ترافیک را به سمت سایت شما هدایت نمی کنند. با توجه به اینکه صفحه اول گوگل ۷۱ درصد از کلیک های ترافیک جستجو را به خود اختصاص داده است، به یک استراتژی سئو نیاز دارید. نمونه ای از دریافت ترافیک رایگان سایت‌های آگهی رایگان، تبادل لینک محدود، شبکه‌های اجتماعی و… هستند. لینک‌های خارجی External Link یا بک‌لینک Backlink با ایجاد ارتباط بین سایت شما و سایت‌های دیگر به‌خصوص سایت‌های پربازدید، حجم زیادی از بازدیدکنندگان را به سمت صفحات وبسایت شما هدایت می‌کنند.

سپس، باید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد همکاری خود را ارائه دهید. می‌توانید از آن‌ها بخواهید که یک پست تبلیغاتی در مورد برند شما منتشر کنند، یک محصول شما را نقد و بررسی کنند، یا در یک کمپین تبلیغاتی مشترک شرکت کنند. در نتیجه نباید از پتانسیل این پلتفرم بزرگ و تخصصی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی غافل شوید. انتشار مقالات روی لینکدین به شکل منظم تأثیر قابل توجهی روی افزایش ترافیک سایت شما خواهد داشت و همچنین باعث افزایش بازدیدکنندگان صفحه شرکت شما در لینکدین و افزایش شهرت شما خواهد شد. کافی است نقطه نظر خود را نسبت به اخبار جاری در حیطه کسب و کار خود پست کنید و یا یکی از مقالات اخیر خود را با هدف ارائه در لینکدین ویرایش نمایید.

مهم‌ترین فاکتورهای سئو داخلی و سئو خارجی سایت (بررسی نکات مهم)

کاربران اینترنتی به محتوای تصویری مثل عکس و ویدیو علاقه زیادی دارند. خیلی از کاربران ترجیح می‌دهند به جای محتوای متنی آموزشی، از طریق تماشای ویدیو چیزی را یاد بگیرند. یافتن کیوردهای ترند و استفاده از آنها در محتویات برگه های سایت باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می‌شود.

به همین منظور در ادامه این مطلب ۶ روش را برای افزایش ترافیک واقعی برای سایت معرفی می‌کنیم. همان‌طور که گفته شد موتور جستجوی گوگل می‌تواند بازدید و ترافیک بالایی را به سایت شما هدایت کند اما به شرطی که با روش‌های آن آشنایی داشته باشید. برخی افراد روش‌هایی برای بالابردن فوری ترافیک سایت پیشنهاد می‌کنند ولی باید از انجام آن‌ها پرهیز کنید. چون برخی از آنها نه‌تنها ترافیک ایجاد نمی‌کنند بلکه رتبه سایت شما را از بین می‌برند و یا حتی باعث بسته‌شدن سایت شما خواهند شد. به همین دلیل است که مشورت با متخصصان این حوزه برای بالابردن کیفیت سایت ضروری است.

مشاوره افزایش بازدید و ترافیک

اکنون بخش زیادی از کاربران اینترنت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین و … به تبلیغات سایت شما کمک می‌کنند. برای این‌که بتوانید در مدت زمان کمی بازدیدهای وب‌سایت خود را افزایش دهید باید در پلتفرم‌ها و شبکه‌های مختلف تبلیغات انجام دهید.

موبایل فرندلی بودن باعث افزایش رضایت مخاطبان و بالابردن ترافیک سایت می‌شود. یکی از پرطرفدارترین تبلیغات متنی انتشار رپورتاژ است که برای شناخته‌تر شدن برند بسیار موثر است. رپورتاژ یک فرصت عالی برای معرفی کامل خدمات و محصولات وب سایت خود و قراردادن لینک است. برای انتشار رپورتاژ می‌توانید از پلتفرم‌هایی مثل تریبون استفاده کنید و با توجه به بودجه خود بهترین رسانه‌ها را انتخاب کنید. انتشار رپورتاژ علاوه بر افزایش اعتبار و ترافیک سایت باعث می‌شود مخاطبان راحت‌تر بتوانند به شما اعتماد کنند.

استفاده از وب‌سایت‌های اشتراک ویدیو برای افزایش ترافیک وب‌سایت

در دنیای امروز ایجاد وبسایت یکی از مهم‌‎ترین گام‌ها برای موفقیت در یک کسب‌وکار است. داشتن وبسایت به شما امکان می‌دهد تا در فضای آنلاین حضور موثری داشته باشید، معتبر باشید و از طریق موتورهای جستجو، افراد بیشتری را با خود آشنا کنید. سرویس‌های نمره دهی به وب سایت که به website graders مشهور هستند، جنبه‌های مختلف وب سایت شما را آنالیز کرده و به آن نمره می‌دهند. همچنین با شناسایی نقاط ضعف و قوت وب سایت، این سرویس‌ها راهکارهای پیشنهادی را برای ارتقا وب سایت نیز به شما ارائه می‌دهند.

این ابزارها امکان تحلیل کلمات کلیدی، رقبا و بک‌لینک‌ها را فراهم می‌کنند. سرچ کنسول یک ابزار فوق‌العاده مفید است که به شما نشان می‌دهد کاربران با سرچ چه عبارت‌هایی به سایت و محتوای موجود در صفحات شما دست پیدا کردند. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید مطمئن شوید که آیا محتواهای شما دقیقاً جمعیت هدف مورد نظر شما را جذب کرده است یا نه.

حتی اگر یک وب‌سایت ساده دارید، باز هم باید مطمئن شوید که در طیف وسیعی از دستگاه‌ها، از جمله گوشی‌های هوشمند و تبلت در دسترس و به راحتی قابل مشاهده است. آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است.کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. انتشار پست ها یا استوری‌های حاوی لینک سایت، کد تخفیف، هدیه و… روش‌های جذابی برای بهره‌گیری از اینفلوئنسرها هستند.

یکی از ملاک‌های گوگل در رتبه ‌دهی به مقاله‌ها، لینک‌سازی داخلی آن‌ها است. اگر استراتژی خوبی برای لینک‌سازی داخلی داشته باشید و کاربر را قانع کنید که روی لینک‌های مقالات کلیک کند، این فاکتور یک مزیت برای مقاله‌ شما خواهد بود. در نتیجه گوگل برای مقاله‌تان اعتبار بیشتری قائل شده و آن را در فهرست نتایج گوگل بالاتر می‌برد. در بحث بهینه‌سازی مقاله‌ها برای موتورهای جستجو، مقدمه مقاله‌ مهم‌ترین بخش آن است. به همین خاطر در نوشتن مقدمه باید تمام حواستان به جزئیات و اطلاعاتی که به کاربر می‌دهید باشد. یک مقدمه خوب، مقدمه‌ای است که جواب کاربر را به شکل دقیق بدهد و در همان ابتدای کار مقاومت اولیه کاربر را برای خواندن یا نخواندن مقاله از بین ببرد.

حتماً وب‌سایت‌تان را در دیگر دستگاه‌ها نیز امتحان کنید و اگر دیدید که برای آنها بهینه نیست و صفحات سایت‌تان، به‌هم‌ریخته نمایش داده می‌شود، وب‌سایت‌تان را برای دستگاه‌های دیگر نیز بهینه کنید. اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید با نصب افزونه، خیلی راحت اینکار را انجام دهید. ویدیو همیشه جزو محتواهای محبوب محسوب می‌شده و با به وجود آمدن شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و اینستاگرام، علاقه مردم به ویدیو چندبرابر شده است. ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی نیز، یکی از ابزارهای بسیار عالی برای بازاریابی محسوب می‌شود. اما جدای از بحث بازاریابی، می‌توان از آن به عنوان یک ابزار مناسب برای جذب ترافیک استفاده کرد. تبلیغات همیشه یکی از راه‌های بسیار خوب، برای جذب ترافیک هدفمند بوده است.

به‌کاربردن ویدئوی مرتبط نیز زمان حضور بازدیدکننده در سایت را افزایش می‌دهند و در نتیجه رتبه سایت را بالا می‌برد. محتواهای قدیمی سایت را نیز باید به‌روز کنید تا به‌عنوان یک سایت ازکارافتاده شناخته نشوید. جستجوی پولی، تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات نمایشی روش‌هایی برای جذب بازدیدکننده است. سپس این تبلیغات به ساختن نام تجاری و نمایش سایت شما در مقابل مردم کمک می‌کند.

مشاوره افزایش بازدید و ترافیک

اگر هر شخصی این اطلاعات را داشته باشد، دیگر گوگل قادر نیست بهترین‌ها را در صفحه اول خود مشخص کند. سعی کنید آپدیت‌های جدید الگوریتم گوگل را مطالعه کنید و برای ارتقای سایت خود از آنها بهره بگیرید. – استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی و شبکه‌های عصبی برای تحلیل و شناسایی ترافیک غیرعادی و رباتیک. این مدل‌ها می‌توانند الگوهای پیچیده‌ای را شناسایی کنند که ممکن است با روش‌های سنتی قابل تشخیص نباشد.

۱۳- بررسی سایت های رقیب

تاریخ جدیدتر انتشار در نتایج جستجو می‌تواند به طور قابل توجهی CTR را افزایش دهد و شما را چند موقعیت بالا ببرد، که می تواند منجر به افزایش ترافیک سایت شود. پیاده‌سازی نشانه‌گذاری طرحواره Schema لزوماً باعث افزایش ترافیک وب‌سایت شما نیست، اما پیدا کردن و فهرست‌بندی صفحات شما را برای ربات‌های موتور جستجو آسان‌تر می‌کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرحواره برای سئو این است که می تواند منجر به غنای هر قطعه از وب سایت شود که می تواند نرخ کلیک را بهبود بخشد.

قیف فروش؛ مراحل، نحوه ساخت، بهینه‌سازی و ۴ نمونه موفق آن

وب‌سایت شما نمایانگر هویت آنلاین کسب‌وکار شماست و می‌تواند نقش بسزایی در موفقیت‌تان ایفا کند. بر اساس آمار، ۶۱٪ از بازاریابان بزرگ‌ترین چالش خود را در جذب ترافیک و تولید لید می‌دانند، و به همین دلیل توجه آن‌ها به افزایش ترافیک معطوف است. در این مقاله، ۱۸ راهکار مؤثر و رایگان برای افزایش پایدار ترافیک سایت معرفی می‌شود. موفقیت شما به عوامل متعددی وابسته است، اما افزایش ترافیک وب‌سایت یکی از کلیدی‌ترین آن‌ها خواهد بود. اکنون بیایید به بررسی چند روش کاربردی برای افزایش ترافیک سایت بپردازیم. اینکه محتوای با کیفیت و عالی تولید کنید و سپس امیدوار باشید تا مردم آن را پیدا کنند کافی نیست.

البته این راهبرد علاوه‌بر افزایش بازدید سایت برای افزایش ترافیک و نرخ کلیک وب سایت‌تان نیز موثر خواهد بود. همان‌طور که در این مقاله گفته شد، راه‌هایی وجود دارد که ترافیک و بازدید سایت خود را بالا ببرید. هرچه ترافیک سایت شما بالاتر برود، رتبه جستجو در گوگل نیز افزایش می‌یابد. شما می‌توانید با رعایت نکته‌هایی در طراحی سایت و بهینه‌سازی موتور جستجو، به بالارفتن رتبه سایت خود کمک کنید.

محتوای حرفه‌ای و جذاب می‌تواند به طور قابل توجهی بر ترافیک ارگانیک وب سایت شما تأثیر بگذارد. از کلمات کلیدی LSI و کلمات کلیدی طولانی (LTK) برای بهینه‌سازی محتوای خود برای جست‌وجوهای مرتبط استفاده کنید. این کلمات را به طور طبیعی در سرتاسر محتوای خود بگنجانید تا دیده شدن آن در نتایج جستجوی گوگل بهبود یابد.

باید هنگام سئو سایت فروشگاهی بدانید که در بازاریابی آنلاین هیچ فرمول جادویی برای موفقیت وجود ندارد. برای افزایش ترافیک وب سایت باید از تمام امکانات بازاریابی استفاده کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید که آن را برای انواع مختلف خوانندگان جذاب کند. پست‌های وبلاگ را کوتاه‌تر کنید یا محتواهای طولانی‌تر را با ویدیو، اینفوگرافیک و… برای تأثیرگذاری بیشتر ترکیب کنید. گوگل اگر ببیند سایت‌های مورد اعتماد دیگر به سایت شما لینک می‌دهند. اعتماد بیشتر گوگل منجر به رتبه‌های بالاتر می‌شود و باعث افزایش ترافیک سایت بیشتر نیز می‌شود.

۱۵.کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی

– ربات‌ها ممکن است رفتارهایی نشان دهند که برای کاربران انسانی نامعقول است، مانند بازدیدهای بسیار سریع از صفحات مختلف یا ارسال درخواست‌های متعدد به صورت مکرر و پی‌درپی. – بررسی هدرهای HTTP می‌تواند به شما کمک کند تا تفاوت بین مرورگرهای واقعی و ربات‌ها را شناسایی کنید. استفاده از سامانه پیامکی به دلیل انعطاف پذیری در تبلیغات و هدفمند بودن در زمینه ارسال پیامک تبلیغاتی نقش موثر و سرعت بیشتری برای رسیدن به اهداف فراهم می کند. ارسال اعلان و ارتباط با کاربران توسط ارسال پیامک، ربات تلگرام، ایمیل هدفمند و …

در ادامه چند راه را پیشنهاد می‌کنیم که به افزایش ترافیک سایت رایگان به شما کمک خواهد کرد. استفاده از کلمات کلیدی کوتاه در موتورهای جستجو رایج است، اما قرار دادن کلمات کلیدی طولانی‌تر می‌تواند فرصت‌های بیشتری برای رتبه بندی برای جستجوی خاص محصولات فراهم کند. این راهکار می‌تواند به شما کمک کند تا رتبه بالاتری در نتایج جستجو کسب کنید. افزایش ترافیک سایت یکی از اهداف اصلی صاحبان وب سایت‌های مختلف است. افزایش ترافیک یا افزایش میزان بازدید کاربران از سایت می‌تواند هم بر روی سئو سایت تاثیر گذاشته و هم تعداد مشتریان بالقوه شما را به مشتریان بالفعل تبدیل کند. از این رو مالکان سایت همواره به دنبال آن هستند که با استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی ترافیک سایت خود را بالا ببرند.

شبکه نمایش گوگل، مجموعه‌ای از میلیون‌ها وب‌سایت است که با گوگل همکاری می‌کنند تا تبلیغات بنری را نمایش دهند. برای بررسی میزان ترافیک سایت روش‌های مختلف و ابزارهای تحلیل مختلفی وجود دارد. سئو سایت یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید برای ارتقا سایت خود انجام دهید. با ارتقا سایت و نمایش آن در صفحه اول گوگل تعداد کلیک بر روی لینک سایت شما به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده و ترافیک سایت بالا می‌رود. به عنوان شخصی که در دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ فعال است شما باید بتوانید با ابزارهای تحلیلی مختلف کار کرده و اطلاعات ارزشمند و مفیدی را از آن‌ها به دست آورید.

در این رویدادها باید فرمی طراحی نمایید و به‌نوعی از کاربران بخواهید در سایت ثبت‌نام کنند یا ایمیل خودشان را به شما بدهند. برای مثال می‌توانید با اعطای یک هدیه کوچک در سایت این کار را انجام دهید. در انتخاب انکر تکست‌ها می‌توان استراتژی‌های متفاوتی را دنبال کرد؛ اما اینکه از چه عبارتی برای لینک‌دهی استفاده کنید، اهمیت ویژه‌ای دارد. باید این کار را به نحوی انجام دهید که در درجه اول کاربر احساس بدی از لینک‌دهی‌های مقاله نداشته باشد و در قدم دوم ترغیب شود که روی لینک‌ها کلیک کند. هر چقدر در لینک‌دهی بهتر عمل کنید، کاربر وقت بیشتری را در سایت شما می‌گذراند که روی افزایش ترافیک سایت‌تان تاثیر مستقیم دارد.

تبلیغات در اپلیکیشن‌ها

  • از روش‌های تبلیغات مؤثر می‌توان به تبلیغات در گوگل و روش ppc یا تبلیغات کلیکی اشاره کرد.
  • در قدم اول شما باید کیورد ریسرچ کنید و کلمات و عبارات هدف خود را مشخص کنید.
  • شما نمی‌توانید یک اینفلوئنسر در اینستاگرام باشید ولی اطلاعی از محتواهای ترند شده در آن نداشته باشید!
  • یکی از پرطرفدارترین تبلیغات متنی انتشار رپورتاژ است که برای شناخته‌تر شدن برند بسیار موثر است.
  • اما بهتر است این نکات با مشورت کارشناسان دیجیتال مارکتینگ انجام شود.
  • پس زمان تولید و انتشار محتوا باید از فرصت لینک‌های داخلی استفاده کند.

کارشناسان سایت نیز در صورت بروز مشکل یا سؤال پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. تصور بسیاری از افراد آن است که تولید محتوا تنها محدود به محتوای متنی است، اما دنیای تولید محتوا بسیار متنوع‌تر از محتوای متنی است. انیمیشن، پادکست، فیلم کوتاه، عکس و موشن گرافیک از انواع مختلف محتوا است که در یک وب سایت می‌تواند منتشر شود.

بیش از ۵۰ درصد ترافیک سایت های اینترنتی مربوط به کاربران موبایل و دستگاه‌های هوشمند مثل تبلیت و… است. این آمار بالای بازدید به معنی اهمیت بسیار زیاد کاربران موبایلی و درنتیجه بهبود تجربه کاربری برای این افراد است. شما زمانی می‌توانید در جذب مخاطب و افزایش بازدید موفق باشید که ارتباط خوبی با کاربران اینترنتی، به‌خصوص مخاطبین خود برقرار کنید. یکی از راه های ارتباط مستقیم با کاربران به‌خصوص مخاطبین و اعضای سایت شما، ایمیل است. شما با ارسال منظم ایمیل می‌توانید انتشار محتوای جدید سایت، خبرها، رویدادها، کمپین‌ها و… را به مخاطبین خود اطلاع دهید. از طرفی، به روزرسانی محتوای قدیمی باعث افزایش رتبه و جایگاه آن در گوگل هم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا