۱۵ بهترین ابزار و نرم افزار PPC برای حرفه ای های تبلیغات پولی ۲۰۲۵
LeadPages به شما کمک می کند تا وب سایت های پاسخگوی تلفن همراه و صفحات فرود PPC بسازید. مجموعه مدیریت PPC فیس بوک با مدیریت PPC Google در توانایی آن برای هدف قرار دادن اطلاعات جمعیتی و علایق خاص است که برای کمپین های آگاهی از برند عالی است. تحقیق کلمات کلیدی مایکروسافت بینگ و ابزار پیشنهاد حجم جستجوی دقیق تری را برای کلمات کلیدی شما فراهم می کند. برای به حداکثر رساندن عملکرد کمپین های PPC خود، این عوامل را در نظر داشته باشید. توسعه نسخههای متقاعدکننده که مستقیماً با نیازهای مخاطبان شما صحبت میکند، میتواند نرخ کلیک و تبدیلهای شما را به شدت افزایش دهد.
از آنجا که بسیاری از افراد تصویری را بر روی متن ترجیح می دهند ، این فرصتی است که مخاطبان خود را به جای خواندن منبع متن یک رقیب ، ویدیوی خود را مشاهده کنید. ویدیوی عمودی سریعترین بخش در حال رشد X است ، ضبط تقریباً ۲۰ ٪ از کل زمان بینندگان که در سکو انجام شده است . این رویکرد به تجارت شما اجازه می دهد تا کاربران را تبدیل کند یا پیروان جدیدی را بدست آورد. تبلیغات تبلیغ شده می تواند پیام شما را به عنوان یک آگهی تصویری واحد ، یک آگهی ویدیویی ، یک آگهی چرخ فلک با حداکثر شش تصویر یا فیلم های قابل جابجایی افقی یا تبلیغات متنی برای محتوای تبلیغاتی بومی نشان دهد. Facebook Ads Manager پلتفرمی است که ۱.۶ میلیارد نفر را به مشاغل مرتبط میکند. چند تمایز دیگر وجود دارد که به شما کمک میکند بیشترین بهره را از کمپین PPC خود ببرید.
پس از اینکه کمپین شما برای یک دوره قابل توجه اجرا شد، نتایج را بر اساس اهداف اولیه خود تجزیه و تحلیل کنید. از این دادهها برای درک اینکه چه چیزی مؤثر بوده و چه چیزی مؤثر نیست، استفاده کنید و گزارشی تهیه کنید که بینشهای کلیدی و معیارهای عملکرد را برجسته میکند. این تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای برای کمپین های آینده بگیرید. تبلیغات ویدئویی یا تصویری شامل تبلیغات تصویری یا متنی ویدئویی است که در وبسایتهای داخل شبکه نمایش Google (GDN) یا سایر شبکههای تبلیغاتی نمایش داده میشوند. این تبلیغات می توانند در وب سایت های مرتبط با صنعت تبلیغ کننده یا علایق مخاطب هدف ظاهر شوند. این نوع تبلیغ رایج ترین نوع تبلیغ محسوب میشود که توسط مردم استقبال خوبی داشته است.
- از این ۸ استراتژی PPC برای حرکت در جهت تبلیغات استفاده کنید همانطور که در ابتدا اشاره کردم، این استراتژی ها و ابزارهای اجرای آن ها مدتی است که وجود دارد.
- تبلیغات کلیکی میتوانند به کسب و کار در رسیدن به اهداف بازاریابی و اهداف اصلی کمک کنند.
- تبلیغات با ترافیک پایین ممکن است منجر به مشکل پراکندگی دادهها شود که در بدترین حالت باعث از کار افتادن ابزارهای مدیریت مزایده میشود و در خوشبینانهترین حالت کارآمد نیست.
- تخمین زده می شود که این پلتفرم در مجموع حدود ۸۷۵ میلیون کاربر دارد که لینکدین را به گزینه ای عالی به خصوص برای تبلیغات آنلاین B2B تبدیل می کند.
- عملکرد تبلیغات خود را بر اساس مکان ردیابی کنید تا بیشترین عملکرد را در مناطقی که ممکن است نیاز به تنظیم استراتژی خود داشته باشید شناسایی کنید.
تبلیغات جستجوی Google
فهرست مطالب
اگر به دنبال گزارشهای جامع از تمام دادههای بازاریابی خود هستید، احتمالاً ابزاری مانند Funnel را میخواهید. علاوه بر نظارت بر عملکرد Google Ads، Funnel با پلتفرمهای بازاریابی و فروش مانند Facebook Ads، Salesforce، Hubspot، TikTok، Baidu و … ادغام میشود. اگر دوست دارید داده های بازاریابی خود را در یک نگاه بصری ببینید، Metrics Watch درست در خیابان دیجیتال شما خواهد بود. همچنین یکی از سادهترین ابزارهای موجود در این لیست است، با یک سازنده کشیدن و رها کردن با کاربری آسان که به شما امکان میدهد نمودارها، نمودارها و فهرستها را سفارشی درج کنید. RevContent همچنین به شما اجازه می دهد تا کاربران موبایل و دسکتاپ را از طریق پلتفرم هدف گیری مخاطبان آنها هدف قرار دهید. تبلیغات Outbrain را می توان با استفاده از سیستم Outbrain Native Ads برای دستگاه های تلفن همراه هدف قرار داد.
به همین دلیل، موتورهای جستجو مانند Google به شما اجازه می دهند یک URL نمایشی ایجاد کنید، که ممکن است یک URL واقعی در وب سایت شما نباشد. با این حال، دامنه در URL نمایش داده شده شما باید با دامنه در URL نهایی شما یکسان باشد. یک روش حتی بهتر استفاده از درج کلمه کلیدی پویا است تا تبلیغات خود را برای افرادی که در جستجوی آنچه شما ارائه میدهید، مرتبطتر کنید.
ویژگیهای کلیدی لیدهای B2B:
علاوه بر این، میتوان با استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، متوجه شد که مخاطبان هدف بیشتر از چه پلتفرمهایی برای یافتن محصولات، خدمات یا اطلاعات ارائه شده توسط کسب و کار استفاده میکنند. همچنین، ابزارهای تبلیغات کلیکی مانند گوگل ادز، امکان «بازاریابی مجدد یا ریمارکتینگ» (Remarketing) را نیز به کاربران خود ارائه میکنند. این روش بازاریابی، راهی عالی برای برقراری تعامل با مخاطبانی است که پیش از این از وبسایت شما بازدید کرده و آن را ترک کردهاند. اما در تبلیغات کلیکی، تنها در عرض چند دقیقه میتوانید محتوای خود را در اولین صفحه نتایج جستجوها نمایش دهید. این مورد یکی از مهمترین دلایل کسب و کارها برای استفاده از تبلیغات کلیکی است.
زیرا کاربران و مخاطبان این وبسایتهای معتبر و پربازدید، به آنها اعتماد دارند و همین موضوع باعث بالا رفتن احتمال کلیک خورد آگهی تبلیغاتی شما خواهد شد. تبلیغات کلیکی (PPC) میتواند یکی از مؤثرترین ابزارها برای دستیابی به مخاطبان هدف و تقویت کسبوکارها باشد. با پیروی از استراتژیها و نکات مطرح شده در این مقاله، میتوانید به نتایج بهتری دست یابید و تأثیر قابل توجهی بر رشد کسبوکار خود بگذارید. کلمات کلیدی منفی به شما کمک میکنند تا تبلیغات خود را از جستجوهای نامرتبط حذف کرده و هزینههای غیرضروری را کاهش دهید. برای شروع فرایند تبلیغات کلیکی، تعیین بودجه اهمیت زیادی دارد و به مرحلۀ قبل یعنی تحقیق کلمات کلیدی مربوط میشود. در واقع این بودجۀ شماست که میتواند تعیین کند آیا آگهیتان شانس کافی برای برندهشدن در یک مزایده را دارد یا خیر.
با این حال، راه اندازی یک کمپین موفق PPC نیازمند یک رویکرد استراتژیک و برنامه ریزی دقیق است. این راهنمای گام به گام شما را از طریق راهاندازی اولیه تا بهینهسازی راهنمایی میکند و تضمین میکند که بیشترین بهره را از سرمایهگذاری خود ببرید. چندین استراتژی پیشنهادی مختلف برای انتخاب وجود دارد، و انتخاب مناسب به عوامل مختلفی از جمله بودجه، تجربه شما با تبلیغات PPC و اهداف شما بستگی دارد. یکی از اولین انتخاب هایی که باید انجام دهید، بین پیشنهاد دستی و خودکار است.
پلتفرمهای PPC به شما امکان میدهند تا کاربران را به روشهای مختلفی مورد هدف قرار دهید، مانند انتخاب معیارهای هدفگیری بر اساس جمعیتشناسی کاربر، علایق، موقعیت مکانی و موارد دیگر. این بدان معناست که می توانید تبلیغات خود را در زمان مناسب به افراد مناسب نشان دهید. با بهینهسازی صفحات وب، تحلیل دقیق کلمات کلیدی و بهبود تجربه کاربری، نرخ تبدیل سایت خود را به سطح جدیدی برسانید.
چرا به ابزارهای گزارش دهی PPC نیاز دارید؟
با توجه به کارهایی که دیگران در صنعت شما انجام میدهند، میتوانید شکافهای موجود در بازار را شناسایی کنید و فرصتهایی را که از دست میدهند استفاده کنید. این intel به شما کمک میکند از رقبا بهتر عمل کنید، سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهید و درآمد و بازگشت سرمایه بالاتری داشته باشید. تخصیص هزینههای خود به کمپینهای با بالاترین عملکرد، ضایعات را به حداقل میرساند و بازگشت سرمایه را به حداکثر میرساند. وقتی بودجه خود را به طور مؤثر مدیریت می کنید، می توانید کمپین های موفق را افزایش دهید و در طول زمان درآمد بیشتری را به همراه داشته باشید. در طول سالها، من رویکرد خود را بهبود بخشیدهام و مشتاقم که توصیههای برتر خود را برای استراتژیهای مدیریت کمپین PPC موثر که میتواند درآمد، نتایج و بازگشت سرمایه جدی ایجاد کند، به اشتراک بگذارم. وقتی برای اولین بار مدیریت کمپین های PPC را شروع کردم، به سرعت متوجه شدم که چیزهای بیشتری از تنظیم تبلیغات و امید به بهترین ها در آن وجود دارد.
چگونه با تبلیغات PPC کسب درآمد کنیم؟
در این مقاله، به بررسی عمیقتر تبلیغات کلیکی خواهیم پرداخت، از مزایای آن گرفته تا چالشهایی که ممکن است کسبوکارها با آن روبرو شوند. همچنین، راهکارها و نکات کلیدی برای بهینهسازی کمپینهای PPC مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا شما بتوانید بهترین نتایج را از این استراتژی تبلیغاتی کسب کنید. Google Ads به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد که قالبهای تبلیغاتی مختلفی را برای کمپینهای خود انتخاب کنند. طیف گسترده ای از انواع تبلیغات مانند تبلیغات جستجوی متنی برای کلمات کلیدی مرتبط، تصاویر، تبلیغات ویدیویی، تبلیغات نصب برنامه و موارد دیگر را ارائه می دهد. این نوع پلتفرم برای کسب و کارهایی که می خواهند ترافیک واجد شرایط بیشتری را به سایت های خود هدایت کنند و تبدیل ها را افزایش دهند ایده آل است. برای مثال، کمپینهای جستجوی Google به شما این امکان را میدهند که مشتریانی را که در جستجوی عبارات خاصی هستند، مانند «کفشهای ورزشی» یا «کالاهای ورزشی» هدف قرار دهید.
آزمایش و اصلاح منظم هدفگذاری، پیشنهادها و خلاقیتهای تبلیغاتی به شما کمک میکند کمپینهای خود را اصلاح کنید و با ترکیب تلاشهایتان، نتایج و درآمد بیشتری کسب کنید. باید مطمئن شوید که صفحات فرود با محتوای تبلیغات همخوانی دارند و دارای دعوت به اقدام واضح و طراحی کاربرپسند هستند. با افزایش استفاده از دستیاران صوتی، بهینهسازی کمپینهای PPC برای جستجوی صوتی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این شامل استفاده از کلمات کلیدی بلند و زبان طبیعی است که کاربران در جستجوهای صوتی استفاده میکنند. RevContent یک پلتفرم تبلیغاتی برنامهریزی شده است که به شما کمک میکند با استفاده از تبلیغات شخصیشده، به کاربران هدف در سراسر وب دسترسی پیدا کنید. تبلیغات اینستاگرام راهی عالی برای دستیابی و تعامل با مخاطبان جدید، ایجاد آگاهی از برند و افزایش فروش است.
این مشخصات معمولاً با عنوان شبکه محتوایی نامیده میشود و تبلیغات نمایش در آن تبلیغات زمینهای نامیده میشود، زیرا جایگاههای تبلیغاتی با کلیدواژههای مبتنی بر زمینه (Contextual) هر صفحه مرتبط هستند. به طور کلی تبلیغات در شبکههای محتوایی نرخهای کلیک و نرخ تبدیل پایینتری نسبت به انواع تبلیغات در موتورهای جستجو دارد و بدینجهت هزینه آن پایینتر است. تبلیغات کلیکی یا (PPC) مخفف Pay Per Click مدلی است که در آن تبلیغکنندگان برای کلمات کلیدی مرتبط با مخاطب هدف خود پیشنهاد قیمت میدهند. هنگامی که کاربران این کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ جستجو می کنند، یا وقتی از وب سایت هایی بازدید می کنند که تبلیغات را نمایش می دهند، ممکن است تبلیغ تبلیغ کننده ظاهر شود.
بدون CTA (call to action)، اجرای تبلیغ فایده ای ندارد، زیرا CTA به مشتریان بالقوه می گوید که قرار است در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند. فراخوان برای انجام می تواند کوتاه و شیرین باشد، اما باید واضح، مختصر و قانع کننده باشد، مانند «اکنون بخر». اهداف اصلی خود را تعیین کنید و آنها را اولویت بندی کنید، سپس از این اطلاعات برای تعیین اینکه در کدام پلتفرم ها و انواع تبلیغات باید سرمایه گذاری کنید استفاده کنید.
در کمپینهای PPC، تمرکز اصلی بر تولید لیدهای واجد شرایط است که شانس بالایی برای تبدیل به مشتری دارند. موفقیت در مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی تنها و بدون تبلیغات در شبکه های اجتماعی میسر نیست. بنابراین اگر به دنبال جذب فالور بیشتر هستید باید برای تبلیغات در این قسمت هوشمندانه سرمایه گذاری کنید. موتورهای جستوجو اغلب تبلیغکنندگان با کیفیت کم را جریمه می کنند؛ بنابراین اگر امتیاز کمی داشته باشید، ممکن است تبلیغات شما حتی در صفحۀ نتایج (SERP) نمایش داده نشود. به همان اندازه هم یک تبلیغ با امتیاز پایین ممکن است پرداختی بیشتری به ازای هر کلیک داشته باشد.
عوامل مهم در طراحی صفحات فرود و بهینهسازی کمپینهای PPC
این پیشبینیها به شما کمک میکنند تا تصمیمات بهتری در مورد بودجه بندی و تعیین قیمت بگیرید و از هدر رفتن منابع جلوگیری کنید. در مواردی که بودجه تبلیغاتی شما محدود است، ممکن است با چالشهایی مواجه شوید. در چنین شرایطی، لازم است که از بودجه خود به طور هوشمندانهتری استفاده کنید.
بهینهسازی تصاویر چیست؟ ۷ نکته برای بهینهسازی عکسهای سایت
یکی از ویژگیهای کلیدی استراتژیهای هوشمند گوگل، استفاده از دادههای تاریخی است. این دادهها به گوگل کمک میکنند تا با استفاده از سیگنالهای مختلف مانند مگ سئو نوع دستگاه کاربر، موقعیت مکانی، جمعیتشناسی و فهرستهای بازاریابی مجدد، قیمتهای بهینه را تعیین کند. این بودجهها ممکن است به صورت کلی برای تمامی کمپینها تعیین شوند یا هر کمپین بودجه خاص خود را داشته باشد.
با استفاده از ابزارها و دستورالعمل های مناسب که در این راهنما بیان کرده ام ، می توانید یک کمپین PPC را اجرا کنید که نتایج کسب و کار شما را به دست می آورد. به عنوان دومین موتور جستجوگر بزرگ ، مردم مراقب روزانه ۱ میلیارد ساعت فیلم های یوتیوب هستند. اطمینان حاصل کنید که نتایج حاصل از تبلیغات غیر قابل دسترسی خود را اندازه گیری می کنید تا بهترین استفاده از بودجه خود را انجام دهید. از آنجا که بسیاری از افراد تصمیم به جستجوی تبلیغات در YouTube می گیرند ، تبلیغ کنندگان گزینه ایجاد تبلیغات غیر قابل قبول را دارند.
می توانید این کار را از تنظیمات تبلیغات (در زیر گزینه “هدف گذاری دقیق”) انجام دهید. تبلیغات مایکروسافت همچنین کمپین های مخصوص موبایل را ارائه می دهد تا بتوانید کاربران را در تلفن های هوشمند و تبلت های آنها هدف قرار دهید. قیمت گذاری Google Ads به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند صنعت شما، نوع تبلیغاتی که اجرا می کنید، و ملاحظات دیگر.
الگوی نتایج تبلیغات
درک این تفاوتها به شما کمک میکند کمپینهای PPC خود را بهطور مؤثرتری طراحی و بهینهسازی کنید. ما معتقدیم که برای ایجاد یک رابطه قوی با مشتریان خود، باید شفاف باشیم – و این شامل قیمت گذاری مدیریت پرداخت به ازای هر کلیک است. در آخر هم پیشنهاد میکنیم مقالۀ «چرا کلمات کلیدی مهم هستند؟» را در صفحۀ آموزش سئو وبزی مطالعه کنید.
این ارائه و رویدادهایی که در ادامه برگزار شد باعث خلق یک سیستم تبلیغاتی PPC شد. اعتبار مفهوم مدل PPC به طور عمومی به بیل گراس (Bill Gross) بنیانگذار Idealab و Goto.com داده شده است. این رویهای رایج در میان وبسایتهای میزبان است که قیمت برنده مزایده را با اختلافی جزئی بالاتر از نفر دوم برنده مزایده و یا مبلغ واقعی مزایده اعلام میکنند. بدین ترتیب از کسانی که سعی میکنند با تغییر مدام مبلغ خود به میزان اندک برای مشاهده این که میتوانند مزایده را برنده شوند یا نه جلوگیری میکند و افراد هزینه اندکی بیشتر به ازای هر کلیک پرداخت میکنند. تبلیغات کلیکی همراه با پرداخت به ازای نمایش و هزینه در برابر سفارش، برای ارزیابی اثربخشی هزینه و سودآوری بازاریابی اینترنتی مورد استفاده قرار میگیرند. پرداخت به ازای کلیک نسبت به روش هزینه برای هر بار نمایش، این مزیت را دارد که بهتر میتواند اثربخشی تبلیغات را اندازهگیری کند.
اجرای اینگونه تبلیغات بسیار اقتصادی می باشد و ابزاری قدرتمند در کسب و کار شما به شمار می رود. در این روش شما به عنوان صاحب کسب و کار، هربار کاربر بر آگهی شما کلیک کرده و از وبسایت شما بازید می کند، تنها مبلغ کمی در ازای آن پرداخت خواهید کرد. در Squeeze Growth، هدف ما این است که به شما کمک کنیم تا با استفاده از ابزارها و توصیه های مناسب، رشد بیشتری را برای کسب و کار خود افزایش دهید.
خطر تقلب کلیک وجود دارد، جایی که کاربران مخرب یا ربات ها بدون هیچ قصد خرید روی تبلیغات کلیک می کنند. کلمات کلیدی محبوب در صنایع رقابتی ممکن است گران باشند و به بودجه قابل توجهی برای حفظ دیده شدن و رقابت در مزایده های تبلیغاتی نیاز دارند. استارتآپها میتوانند با استفاده از تبلیغات PPC، برای تثبیت حضور برند خود، به سرعت دید و بازدید به دست بیاورند. این نوع تبلیغات به استارتآپها این امکان را میدهد که با استفاده از کمپینهای PPC، نام تجاری و محصولات خود را به گسترش بیشتری دست یابند و در مقابل مخاطبان جدید وجودی خود را به آسانی به نمایش بگذارند.
این می تواند به اندازه کل کشور یا به اندازه یک شهر واحد یا حتی یک کد پستی خاص باشد. پیامرسانی مؤثر فقط کلیکها را جذب نمیکند، بلکه مشتریان بالقوه را متقاعد میکند که اقدامی انجام دهند، که به معنای درآمد بیشتر و بازگشت سرمایه بهتر است. همانطور که در زیر خواهید دید، الگوی شما این بهترین شیوهها را منعکس میکند و سلولهایی را برای چندین کمپین، گروههای تبلیغاتی و تغییرات تبلیغاتی در آن گروههای تبلیغاتی فراهم میکند. در دام راهاندازی حساب، ایجاد آگهی، هدایت آگهی به صفحه اصلی وبسایت، انتخاب برخی از کلیدواژهها و ضربه زدن به آن نیفتید. در این پست، مواردی را که باعث موفقیت یک کمپین میشود و بهترین روشها برای بهینهسازی کمپینهای PPC شما را راهنمایی میکنم.
در دنیای جستجو موتور مارکتینگ (SEM)، من می بینم که تعداد فزاینده ای از بازاریابان به کمپین های PPC روی می آورند. اینگونه است که گوگل هر سال درآمد تبلیغاتی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. با توجه به افزایش نگرانیها درباره حفظ حریم خصوصی و کاهش استفاده از دادههای شخص ثالث، استفاده از دادههای شخص اول که مستقیماً از کاربران جمعآوری میشوند، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
بیشتر نرم افزارهای مدیریت کمپین PPC به شما امکان می دهند یک یا چند آگهی برای هر گروه تبلیغاتی ایجاد کنید (از این رو اصطلاحات “گروهی”). هر گروه تبلیغاتی ممکن است حاوی چندین آگهی با کلمات کلیدی هدفمند مشابه باشد. این ابزارهای پیشرفتهتر به شما امکان میدهند هر پلتفرم، بودجه و مجموعه خلاقیتهای تبلیغاتی را در یک مکان پیگیری کنید.
این وسوسه انگیز است که بخواهید برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کنید، اما نباید سعی کنید این کار را با استفاده از یک صفحه فرود انجام دهید. چرا؟ یک صفحه فرود مؤثر، پیامهایی متمرکز دارد که فقط به چند کلمه کلیدی هدفمند میپردازد. سه ستون اول شامل نام کمپین، کلمات کلیدی و کلمات کلیدی منفی شما (کلمات کلیدی که نمی خواهید تبلیغات برای آنها نشان داده شود) است.
تحلیل دادههای کلمات کلیدی
این ابزار خلاقیت، پیام رسانی، مکان و اندازه و موارد دیگر را نمایش می دهد. این در ردیابی رقبای ما و تعیین ارزشهای پیشنهادی که روی آن تمرکز میکنند مفید بوده است. با استفاده از پیشنهادات رقبا به روز باشید صفحه فرود هوش، رتبه بندی ارگانیک خود را در سطح جهانی دنبال کنید، و خیلی بیشتر.
کمپینهایی که نرخ تبدیل بالاتری دارند، معمولاً ارزش بیشتری برای کسبوکار ایجاد میکنند. بنابراین، تخصیص بودجه بیشتر به این کمپینها میتواند منجر به بازدهی بالاتری شود. این استراتژی به شما کمک میکند تا منابع خود را به طور بهینه مدیریت کنید و بودجههای تبلیغاتی را به کمپینهایی اختصاص دهید که بهترین نتایج را به همراه دارند. برنامه روزانه چه کمکی به شما میکند؟ فرض کنید همه پولی که داشتید را یکی دو روزه هزینه کنید.
پس PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) برای هر دو طرف معامله سودآور است؛ تبلیغدهنده بابت هر بازدیدی که دریافت میکند، هزینهای به تبلیغکننده (ناشر) پرداخت میکند. روشهایی از این دست را تبلیغات کلیکی میگویند که جزو مهمترین روشهای تبلیغات آنلاین است. ارائه پیشنهاد ویژه در تبلیغات کلیکی در زمانی که پیشنهادهای محدود، تخفیف برای خرید محصولات یا خدمات یا مسابقهای برای کاربران در نظر گرفتهاید، گزینهای مناسب است. در این نوع از تبلیغات کلیکی میتوانید با استفاده از صفحات ثبتنام جداگانه یا انتخاب کدهای تخفیف مخصوص، کاربران را ردیابی کنید و عملکرد تبلیغات کلیکی خود را بسنجید. این مرحله، باید در ابتدای کار طراحی کمپینهای تبلیغات کلیکی یا PPC انجام شود.
اطمینان حاصل کنید که صفحات فرود برای تبدیل، با فراخوانهای واضح (CTA) و محتوای مرتبط بهینه شدهاند. کمپین های PPC می توانند نتایج فوری ایجاد کنند، ترافیک و تبدیل را در مدت کوتاهی پس از راه اندازی ایجاد کنند. این توانایی دستیابی به بازگشت سریع سرمایه، PPC را به ابزاری ارزشمند برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال درآمدزایی سریع هستند. از ساختاردهی کمپین ها گرفته تا به روز ماندن با تغییرات صنعت، این نکات می توانند شما را برای بهینه سازی تلاش ها و دستیابی به رشد بلندمدت توانمند کنند. تحقیق دقیق کلمات کلیدی و انتخاب دقیق می تواند موفقیت و بازده سرمایه گذاری تبلیغات PPC شما را کاهش دهد. بودجه بخش مهمی از کمپین کلیک تبلیغات است، اما بهترین بخش در مورد این نوع تبلیغات این است که شما همچنان می توانید آن را با بودجه محدود انجام دهید و می توانید کنترل دقیقی بر میزان هزینه های خود داشته باشید.
در اینجا نگاهی به دو مورد از محبوبترین راههای ارائه تبلیغات در Google داریم. اگر آنها در یک بازه زمانی خاص کار نمیکنند، کمپین خود را طوری تنظیم کنید که فقط در سودآورترین زمانها پیشنهاد قیمت بدهید. بنابراین، کمپین های خود را مشاهده کنید تا ببینید چه زمانی عملکرد خوبی دارند. زمانی که اهداف شما متمرکز بر لیزر هستند، خود را برای به حداکثر رساندن بازده بازگشت سرمایه تنظیم میکنید و تلاش خود را برای آنچه واقعاً برای رشد درآمد مهم است، انجام میدهید. با این کار، میتوانید با توجه به تغییرات در بازار، بودجه خود را مجدداً تخصیص داده و به سرعت آن را تغییر دهید.
کامل و جامع – تحقیقات کلمات کلیدی شما باید شامل نه تنها اصطلاحات معروف ، بلکه همچنین دارای دم بلند در جستجو باشد. کلمات کلیدی با دم بلند مشخص تر و کمتر رایج هستند ، اما اکثرا ترافیک زیادی جذب می کنند. علاوه بر این ، آنها از رقابتی کمتری برخوردارند و بنابراین ارزان تر هستند.بزرگ و گسترده- PPC تکرار شونده است. شما می خواهید به طور مداوم کمپین های خود را اصلاح کرده و گسترش دهید ، و محیطی ایجاد کنید که در آن لیست کلمات کلیدی شما دائما در حال رشد و سازگاری باشد. در این مقاله شما را با مفهوم تبلیغات کلیکی (PPC) آشنا کردیم و گفتیم که چگونه میتوانید آن را به بهترین شکل ممکن اجرا کنید.همچنین گفتیم که چه کارهایی باعث میشود یک کمپین حرفهای PPC طراحی و اجرا کنید.
همچنین یک داشبورد با برچسب سفید برای Google Ads وجود دارد که به شما امکان میدهد دادهها و KPI را در زمان واقعی ارائه دهید. اگر به چند نمونه گزارش PPC بپردازیم، متوجه خواهید شد که اکثر مدیران باید با اتوماسیون PPC خود به ۳ هدف دیگر دست یابند. میتوانید تبلیغات Spotify را در بین آهنگها، در حین پادکست یا حتی در یک آهنگ قرار دهید. قیمتی که برای یک کلیک روی Taboola می پردازید به عوامل زیادی بستگی دارد، اما برخی منابع می گویند که میانگین CPC می تواند بین ۰.۰۲ تا ۰.۰۵ دلار باشد.
مدل نرخ ثابت به طور خاص در موتورهای مقایسه خرید استفاده میشود و این وبسایتها معمولاً فهرستی از نرخهای مختلف را منتشر میکنند. با این حال، این نرخها کمترین مقدار را پوشش میدهند و تبلیغ دهنده میتواند برای بیشتر دیده شدن مبالغ بالاتری پرداخت کند. این وبسایتها عموماً به طور کامل بر روی یک دسته از محصولات یا خدمات متمرکز میشوند و میزان هدفگیری از سوی تبلیغ دهندهها را افزایش میدهند.
با تیم مجرب متخصصان بازاریابی ما، کسب و کار شما می تواند کمپین های هوشمندتر را زودتر راه اندازی کند و سریعتر درآمد کسب کند. Google Ads (که قبلاً با نام Google AdWords شناخته می شد) تنها محبوب ترین سیستم تبلیغاتی PPC در جهان است. پلت فرم تبلیغات به مشاغل امکان می دهد تبلیغاتی را ایجاد کنند که در موتور جستجوی Google و سایر ویژگی های Google ظاهر می شود.
از مشخصات جمعیتی تا بینش های رفتاری، استفاده از ابزارهای متنوع هدف گیری می تواند موفقیت کمپین های شما را تضمین کند. با لینک کردن Google Analytics به Google Ads، می توانید مخاطبانی که در Analytics ایجاد کرده اید را وارد کنید. این مخاطبان می توانند شامل کاربرانی باشند که مدت زمان خاصی را در سایت شما گذرانده اند یا رفتار خاصی داشته اند.
کمپین PPC یک استراتژی بازاریابی موتور جستجو است که در آن تبلیغی ایجاد میکنید که کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار میدهد و هزینه آن را با کلیک پرداخت میکنید. بازاریابان اغلب این کمپین ها را با استفاده از پلتفرم هایی مانند Google Ads و Microsoft Ads می سازند. پیگیری و تجزیه و تحلیل مداوم عملکرد کمپینها برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و انجام بهینهسازیهای لازم برای بهبود نرخ تبدیل بسیار مهم است. این شامل بررسی شاخصهای کلیدی عملکرد (KPIs) مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و بازدهی هزینه تبلیغات است.